Haha nee. Ik volg het darts pas vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt hun nooit hun A game zien halen of wat?
Taylor gooit vaak zat 110+. Lewis Phil hadden samen een wedstrijd met beiden boven de 112 in zo'n lang format. Die kunnen dit ook ''simpel'' hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:20 schreef bechirti het volgende:
[..]
Haha nee. Ik volg het darts pas vanaf vandaag.![]()
Nee ik bedoel meer als MVG zn topvom heeft is ie niet te verslaan. Tegen Gary speelt ie altijd toch ietsjes minder. Pl finale en wk halve finale beiden rond de 100 gemiddeld. Dit is weer beuken met 110. Dat is niet te doen
Ja true. Alleen die wedstrijd is inmiddels alweer 2 jaar terug. En phil heeft sinds de matchplay van vorig jaar niet meer zon hoog gemiddelde gegooit op n lang formatt. Alleen in de PL. Maar natuurlijk kunnen deze mannen het ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Taylor gooit vaak zat 110+. Lewis Phil hadden samen een wedstrijd met beiden boven de 112 in zo'n lang format. Die kunnen dit ook ''simpel'' hoor.
Is ook een kwaliteit, je tegenstander minder laten spelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:20 schreef bechirti het volgende:
[..]
Haha nee. Ik volg het darts pas vanaf vandaag.![]()
Nee ik bedoel meer als MVG zn topvom heeft is ie niet te verslaan. Tegen Gary speelt ie altijd toch ietsjes minder. Pl finale en wk halve finale beiden rond de 100 gemiddeld. Dit is weer beuken met 110. Dat is niet te doen
Gooit zeker niet slecht, maar hoge gemiddelden gooi je ook wel makkelijker als je tegenstander je niet op dubbels laat gooien.quote:
Stiefdochterquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh je kent haar? Zit ik voor niks d'r twitter te zoeken... Is het nou zijn dochter of is haar vriend/man een zoon van Ian?
Lewis is ook gestopt met die Heil Hitler-arm voor hij gooit. Eerst strekte hij zijn arm tot grote hoogten voor hij die wegsmeet. Nu is dat gewoon 'normaal'.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef hafcfan het volgende:
Die Lewis van vandaag kan wel mee met de grote mannen. Een stuk leukere jongen ook dan een vies dikke Smith/Brown
Wel een jongen met potentie. Is ook afgevallen. Was op het WK nog wat dikkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis is ook gestopt met die Heil Hitler-arm voor hij gooit. Eerst strekte hij zijn arm tot grote hoogten voor hij die wegsmeet. Nu is dat gewoon 'normaal'.
Ja, was dat niet iets van 113 gemiddeld van Lewis en 115 gemiddeld van Taylor? Bizar ja, en dat werd 18-16 oid? Zoiets zal je niet snel meer tegenkomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Taylor gooit vaak zat 110+. Lewis Phil hadden samen een wedstrijd met beiden boven de 112 in zo'n lang format. Die kunnen dit ook ''simpel'' hoor.
https://twitter.com/pickeringtanyaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stiefdochter
Tanya Pickering is haar naam trouwens
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, was dat niet iets van 113 gemiddeld van Lewis en 115 gemiddeld van Taylor? Bizar ja, en dat werd 18-16 oid? Zoiets zal je niet snel meer tegenkomen.
Maar deze 111 gemiddeld van Michael is wel heel erg knap. Geloof het 4e hoogste gemiddelde ooit op dit toernooi
Adrian Lewis nog.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:28 schreef Grifte het volgende:
Ben net thuis van werk, maar zijn de avondpartijen al voorbij, of waarom zend RTL7 nu geen darts uit? In de programmering staat namelijk nog wel darts, terwijl die Tour du Jour herhalingen op andere tijden gepland staan.
Scrollde er wat doorheen. Lijkt een kind te hebben. Vrij typisch.quote:
En dat op haar 22equote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Scrollde er wat doorheen. Lijkt een kind te hebben. Vrij typisch.
Zoals de gemiddelde voetballer van in de 40?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken dat ook Gerwyn de onvermijdelijke aftakeling gaat meemaken en een dikke bierbuik gaat kweken. Dat zou toch eeuwig zonde zijn.
Dat doet hij al een jaar nu. Is gewoon een potentiële topper.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij gooit gewoon op het niveau van de grote 4 hoe hoe hoe kan dit
Ja Lewis wint nog wel, omdat die dikke ook zijn A game mee neemt, maar ik ken die hele kerel niet en die gooit gewoon na 5 legs 110+quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig aan, we zijn pas vijf legs onderweg.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde voetballer van in de 40?
Niet overdrijven, Guppie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doet hij al een jaar nu. Is gewoon een potentiële topper.
nou nou nouquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doet hij al een jaar nu. Is gewoon een potentiële topper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |