En alsjeblieft niet stalken of zomaar toevoegen op Facebook.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Probeer je eerst maar op je gemak te voelen bij haar. Begin eerst met lichaamstaal. Knipoog, glimlach, het bonnetje net te langzaam aannemen, haar die je-weet-dat-ik-je-nu-keihard-zou-neuken-als-we-nu-samen-alleen-waren-blik geven. Daarna over koetjes en kalfjes praten. Dingen die je opvalt bij haar (ander kapsel vandaag?) of droge opmerkingen over de shit die je hebt gekocht. Daarna persoonlijker maken en vragen of ze een keer wil afspreken, want ze lijkt je leuk. Dus niet eerst beginnen over haar nummer. Haar nummer is het middel, niet het doel! Houd wel in je hoofd dat je voor een lange hosselsessie staat. Denk in maanden (zeker als ze zelf niet zo spontaan is). Succes.
Bron:
Zelf ook een keer een kassameid gehosseld.
Of de leeftijdsverschil groot is ligt natuurlijk aan een aantal factoren, maar om kort door de bocht te zijn vind ik het wel te groot inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef Ferdinand67 het volgende:
Ik heb een heel leuk kassameisje op het oog, maar er is een probleem.
Ik heb via Facebook uitgevonden dat ze 17 is, ze wordt binnenkort 18 en ik ben net 2 weken 26
Zal ik een poging wagen of is het leeftijdsverschil te groot?
Sluit me hier bij aan.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of de leeftijdsverschil groot is ligt natuurlijk aan een aantal factoren, maar om kort door de bocht te zijn vind ik het wel te groot inderdaad.
En dan niet omdat er 8/9 jaar verschil is (dat verschil is maar relatief - het verschil tussen 40 en 50 is 10 jaar, maar kan prima), maar omdat jullie in verschillende fases in het leven zitten. Vermoed ik. Zij heeft een bijbaantje en zal hoogstwaarschijnlijk studeren en heeft zeeën van tijd om zich te vermaken, jij bent hoogstwaarschijnlijk klaar of bijna klaar met je studie en bent fulltime aan het werk. En zo, en zo.
Jij bent iets verder dan haar in het leven en dat verschil kan dus te groot zijn. Maar ja, dat hoeft niet en misschien passen jullie wel heel goed bij elkaar. Enige manier om het te weten is het uitproberen. Je kunt ervoor gaan, maar zonder (onrealistische) verwachtingen te hebben.
Ik verwacht er niks van. Wat ik belangrijk vind in een relatie is dat je allebei jezelf kan zijn en elkaar een beetje de gek aan steken, en daarnaast moet ze het leven 'snappen' en niet te dom zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 18:07 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan.
Wat verwacht je bovendien van het contact? Een leuk gesprek? Potentiële liefdeskandidaat? Vooral bij dat laatste zou ik me bezinnen over de argumenten van ZarGon.
Succes!
Weet je, ik vind dat je het altijd geprobeerd moet hebben. Ja, dan loopt het ooit stuk, maar it's better to have loved and lost than to not have loved at all. Je weet maar nooit of jullie net die uitzondering zijn waar het wel werkt.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:07 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan.
Wat verwacht je bovendien van het contact? Een leuk gesprek? Potentiële liefdeskandidaat? Vooral bij dat laatste zou ik me bezinnen over de argumenten van ZarGon.
Succes!
niks hopeloos hoor, mooi gesproken. Zo zou het vaker moeten zijn. Denk echter niet dat je de discussie 'verstand vs gevoel' uit de weg moet gaan.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet je, ik vind dat je het altijd geprobeerd moet hebben. Ja, dan loopt het ooit stuk, maar it's better to have loved and lost than to not have loved at all. Je weet maar nooit of jullie net die uitzondering zijn waar het wel werkt.
* Hopeloze romanticus out.
100% eens. Zelf houd ik min of meer zes jaar verschil in de plus als max. aan. Ben nog lang niet toe aan kinderen of trouwen. Kan me voorstellen dat iemand van 30 daar anders over denkt.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of de leeftijdsverschil groot is ligt natuurlijk aan een aantal factoren, maar om kort door de bocht te zijn vind ik het wel te groot inderdaad.
En dan niet omdat er 8/9 jaar verschil is (dat verschil is maar relatief - het verschil tussen 40 en 50 is 10 jaar, maar kan prima), maar omdat jullie in verschillende fases in het leven zitten. Vermoed ik. Zij heeft een bijbaantje en zal hoogstwaarschijnlijk studeren en heeft zeeën van tijd om zich te vermaken, jij bent hoogstwaarschijnlijk klaar of bijna klaar met je studie en bent fulltime aan het werk. En zo, en zo.
Jij bent iets verder dan haar in het leven en dat verschil kan dus te groot zijn. Maar ja, dat hoeft niet en misschien passen jullie wel heel goed bij elkaar. Enige manier om het te weten is het uitproberen. Je kunt ervoor gaan, maar zonder (onrealistische) verwachtingen te hebben.
Dat is idd ook waar ik bang voor ben, maar aan de andere kant zijn er ook meiden die voor hun leeftijd heel volwassen kunnen zijn. Ik ga er voorquote:Op maandag 20 juli 2015 17:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik schelen ook 8 jaar. Ik was 25 en zij 33 toen we elkaar leerden kennen. Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef Ferdinand67 het volgende:
Ik heb via Facebook uitgevonden dat ze 17 is, ze wordt binnenkort 18 en ik ben net 2 weken 26
Als ze 18 is hoef je je nergens druk over te maken. Hooguit zullen je ouders mompelen dat ze wel wat erg jong is, maar lekker belangrijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef Ferdinand67 het volgende:
Ik ben iemand die zich voor de 110% inzet als hij iemand wil. Fuck de hopeloze situaties, met inzet kom je er altijd. Kan er ook totaal niet tegen als mensen het al opgeven voordat ze het geprobeerd hebben. Ze is te knap, ze is te oud, ze is te jong, ze woont te ver ... Fuck dat en ga ervoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
niks hopeloos hoor, mooi gesproken. Zo zou het vaker moeten zijn. Denk echter niet dat je de discussie 'verstand vs gevoel' uit de weg moet gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |