Wist het vantevoren idd, maar nooit aan gedacht dat je soms gewoon schijten moet. Heb 1 flesje water, meer nietquote:Op maandag 20 juli 2015 14:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat wist je neem ik aan van te voren? Had even wat emmers gevuld.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Flink wat kauwgom nemen dan, zitten stoffen in die de stoelgang vertragen.
Okee. Dan ga je even ergens anders poepen. In de bibliotheek bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wist het vantevoren idd, maar nooit aan gedacht dat je soms gewoon schijten moet. Heb 1 flesje water, meer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Flink wat kauwgom nemen dan, zitten stoffen in die de stoelgang vertragen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Laxeermiddelquote:De inname van grote doses vitamine C, of kauwgom met sorbitol heeft een laxerend effect.
No shitquote:Op maandag 20 juli 2015 14:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Laxeermiddel
gast, soms moet ik gewoon doorspoelen terwijl ik aan het vegen ben omdat het anders verstopt raakt in de plee. Ik heb niet zulke vaste drollenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:50 schreef zovty het volgende:
Wil je perse in vers stromend water poepen ofzo? Ga gewoon.
inderdaad, zo'n drol spoel je achteraf weg door hm weg te zeiken.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:50 schreef zovty het volgende:
Wil je perse in vers stromend water poepen ofzo? Ga gewoon.
Moet je meer vezels eten mafkeesquote:Op maandag 20 juli 2015 14:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, soms moet ik gewoon doorspoelen terwijl ik aan het vegen ben omdat het anders verstopt raakt in de plee. Ik heb niet zulke vaste drollen
solide adviesquote:Op maandag 20 juli 2015 14:53 schreef hugecooll het volgende:
Gwn flesje cola legen en daarmee je wc doorspoelen
Of als je heel creatief bent, dan pis je met een paar vrienden die bak vol zodat je genoeg hebt om je drol weg te spoelenquote:
of gewoon in de bak schijten toch, dan spoelt dat zichzelf weg als het water terugkomtquote:Op maandag 20 juli 2015 14:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Of als je heel creatief bent, dan pis je met een paar vrienden die bak vol zodat je genoeg hebt om je drol weg te spoelen
Ja, dat werkt dan weer nietquote:Op maandag 20 juli 2015 14:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of gewoon in de bak schijten toch, dan spoelt dat zichzelf weg als het water terugkomt![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, soms moet ik gewoon doorspoelen terwijl ik aan het vegen ben omdat het anders verstopt raakt in de plee. Ik heb niet zulke vaste drollen
quote:Op maandag 20 juli 2015 15:08 schreef wise het volgende:
emmer met water klaar moeten zetten. En als het water afgesloten is kan je nog 1 keer doortrekken omdat er nog water in het closet zit
flikkertjequote:
Gewoon aflikken.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 15:57 schreef Geerd het volgende:
Doet me denken aan dat andere topic dat die gast niet boven mocht schijten omdat geen water daar.
Pakt tie zijn drollen met zijn hand uit de pot gooit tie ze in de andere plee inclusief pics
RickoKunquote:Op maandag 20 juli 2015 15:57 schreef Geerd het volgende:
Doet me denken aan dat andere topic dat die gast niet boven mocht schijten omdat geen water daar.
Pakt tie zijn drollen met zijn hand uit de pot gooit tie ze in de andere plee inclusief pics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |