abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6800790
Er is bijna geen werk meer voor ons binnen ons bedrijf, nog ongeveer vier werkdagen dit jaar en dan zijn we er doorheen.
Nu heeft de Directie besloten om vanaf volgende week ons om de week naar huis te sturen, dus week werken (en ivm ontbreken van werk zal dit dus kaarten, ouwehoeren en slapen worden) en week thuis (met behoud van salaris).
Je moet dan wel elke ochtend vóór 9 uur bellen om te horen of er eventueel een klusje tussendoor is gekomen.
Klinkt op zich prachtig natuurlijk maar aan de andere kant is het ook zorgwekkend dat we zo krap in de orders zitten.
Een dik jaar geleden zijn we gefuseerd met een ander bedrijf en sindsdien is er meer dan een miljoen Euro verlies geleden...
Ik weet eigenlijk niet of ik nu blij moet zijn met wat extra vrije tijd of bang moet zijn voor de toekomst.
B Red Ten
  donderdag 14 november 2002 @ 15:37:03 #2
38407 moe
de undercover koe
pi_6800826
Mijn jongen toch, ik begrijp dat het een frustratie kan zijn, maar om dan direct naar de "hoera" te gaan, gaat te ver naar mijn humbele mening.

Doe iets leuks, kom bij ons in de wei zitten... Het is hier altijd gezellig.

Men noemt geen koe bont, of er zit een vlekje aan.
pi_6800842
Je hebt nu mooi een aantal weken de tijd om vast op zoek te gaan naar wat anders lijkt me. Hoef je ook niet de hele dag te ouwehoeren en te kaarten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_6800867
Richting Werk & Geldzaken verplaatst
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_6800873
ik zou als ik jou was de extra vrije dagen maar vast gaan gebruiken om een nieuwe baan te zoeken
to climb or not to climb, thats the question
pi_6800901
Als ik jou was zou ik maar eens beginnen te zoeken naar een ander baantje.
Op ieder potje past een dekseltje, en dat ben ik!
pi_6800906
quote:
Op donderdag 14 november 2002 15:35 schreef Buurmannetje het volgende:
Je moet dan wel elke ochtend vóór 9 uur bellen om te horen of er eventueel een klusje tussendoor is gekomen.
Toch elke ochtend op tijd wakker worden
Verder idd lekker veel tijd om rond te kijken naar iets anders. Zolang er betaald wordt valt het nog mee, toch
pi_6806989
Zou ook maar alvast op zoek gaan naar niets anders
Het is nu echt verdomd moeilijk om iets te krijgen.. nu reageren er echt heel veel mensen tegelijk op dezelfde baan

Succes verder in ieder geval!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')