Nee ik denk dat de politie daar over liegtquote:
Aha, de beproefde methodiek.quote:
Ik heb er vroeger weleens wat over gezien, en het is een hele vreemde zaak. En zwz ben vrij sceptisch over de Media, vooral de Amerikaanse, waar het lijkt dat ze altijd acterenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, de beproefde methodiek.
Ze zeggen wel dat ze dood is gevonden ... maar is she?
Nee, er zit een agenda achter, jaren planning en dat komt nu tot uiting.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ja, de politie speelt samen met de media onder een hoedje zodat een zangeresje furore kan maken over het niet-dode lijf van een pageant kleuter.
Oh ja! Dat klinkt een stuk logischer. Een verborgen agenda rondom een dode kleuter en een zangeresje dat 25 jaar later furore maakt. Zodat ze straks de eindtijd in kan luiden. Want daar heb je dode kleuters en kleurrijke zangeresjes voor nodig.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:21 schreef LLgetikt het volgende:
Nee, er zit een agenda achter, jaren planning en dat komt nu tot uiting.zoiets?
'' The coroner and investigator, Dr. Wecht said that all of the evidence of JonBenet's murder proves that constant sexual abuse from Patsy and John was evident.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja! Dat klinkt een stuk logischer. Een verborgen agenda rondom een dode kleuter en een zangeresje dat 25 jaar later furore maakt. Zodat ze straks de eindtijd in kan luiden. Want daar heb je dode kleuters en kleurrijke zangeresjes voor nodig.
Ja. Dus? Daar is ze nog steeds vermoord.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:32 schreef LLgetikt het volgende:
'' The coroner and investigator, Dr. Wecht said that all of the evidence of JonBenet's murder proves that constant sexual abuse from Patsy and John was evident.
En ze was blond ... De Witte Engel slaat weer toe!quote:"The Last Bulb of the Christmas Tree": a Satanic, sacrificial ritual created by Josef Mengele, the Angel of Death that occurred at Christmas time---JonBenet was murdered Christmas night.
Dood en Brood lijken ook best op elkaar. Toeval? I think not!quote:A brotherhood term for the devil is: JonBet. Which naturally, closely resembles JonBenet. Coincidence? ''
Ik blijf sceptischquote:Op maandag 20 juli 2015 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dus? Daar is ze nog steeds vermoord.
[..]
En ze was blond ... De Witte Engel slaat weer toe!
[..]
Dood en Brood lijken ook best op elkaar. Toeval? I think not!
Mwoah ...quote:
Ok niet helemaal, maar ben benieuwd het kan allemaal niet.? Alles is altijd goed en niet raar?quote:
We hebben het naar mijn weten hier niet over alles. Maar over deze uit- en onzinnige claims.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:41 schreef LLgetikt het volgende:
Ok niet helemaal, maar ben benieuwd het kan allemaal niet.? Alles is altijd goed en niet raar?
Jij bent scherp, lastigquote:Op maandag 20 juli 2015 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben het naar mijn weten hier niet over alles. Maar over deze uit- en onzinnige claims.
Vergeet niet dat hillary clinton ook de omgebouwde kurt cobain is.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
James -Donald- Dean is slechts een handpop van fcking Hollywood.
Ja Amerikanen zijn niet heel erg slim helaas en een woord als communist is al genoeg om afkeer te hebben van iemands ideeën.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Niet perse, waarom niet out of the box denken? Om te denken dat zoiets niet zou kunnen iets ook weer zoiets.. omdat het logisch moet zijn?
Ok, ik ben dus een random gekkie, so be itquote:Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Random gekkenpraat heeft niet veel met sceptisch en/of kritisch zijn te maken.
Nou, het zijn iig mensen met een hele sterke ideologie, of iig sterk van overtuigt/betrokken met wat ze doen, miss ook door de genen, zit in de het bloed (de sterke overtuiging). Ik geloof ook dat er... altijd een soort vaste rode draad is en die word doorgetrokken al die eeuwen, om iets te bereiken waar ze voor staan. En bij communistische zionisten... denk ik toch dat de oorsprong komt uit Nazi-Duitsland, of dat het daar begonnen is. Dat er een nieuwe soort stroming is gekomen. Miss is de ideologie gemengd met andere soort overtuigingen, hebben ze er meer belang bij om ''samen te werken'' Denk ook dat communistische omdat ze toch ''1'' wereldmaatschappij willen. Niks anders. En het communistische is toch ''gemeenschap'' Alles 1.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:37 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ja Amerikanen zijn niet heel erg slim helaas en een woord als communist is al genoeg om afkeer te hebben van iemands ideeën.
Trouwens wat is je idéé dan over de communistische zionisten? Wat zijn het voor iets?
Alles kan tenslottequote:Op maandag 20 juli 2015 16:16 schreef LLgetikt het volgende:
En bij communistische zionisten... denk ik toch dat de oorsprong komt uit Nazi-Duitsland, of dat het daar begonnen is.
Die leeft nu undercover verder als Jerry Can.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:17 schreef SicSicSics het volgende:
En Wim Kan!
Misschien is die ook wel niet dood
Ja, alles kan, waarom niet, nee omdat het niet kan, en waarom kan het niet, omdat ik dat vindquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |