Een plastische chirurg kan heel veel tegenwoordigquote:Op maandag 20 juli 2015 12:43 schreef MrSalazar het volgende:
Is het ook de bedoeling dat ze op elkaar lijken?
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een plastische chirurg kan heel veel tegenwoordig
Jonathan Brandisquote:Op maandag 20 juli 2015 12:43 schreef MrSalazar het volgende:
Is het ook de bedoeling dat ze op elkaar lijken?
is dit een grap?quote:Op maandag 20 juli 2015 12:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Jonathan Brandis
[ afbeelding ]
Toevallig?
[ afbeelding ]
Ook toevallig?
Brandon Lee
[ afbeelding ]
Opvallend..
Mark Dice
Het is iig wel erg grappig, die nietszeggende 'vergelijkingen'.quote:
Ja, dat was ook erg apart, maar blijft mysterieus.quote:
Geloof nooit dat James Dean genoegen zou nemen met dit kapselquote:Op maandag 20 juli 2015 13:33 schreef Copycat het volgende:
Het schijnt dat Donald Trump eigenlijk James Dean is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
James -Donald- Dean is slechts een handpop van fcking Hollywood.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Geloof nooit dat James Dean genoegen zou nemen met dit kapsel
Ik denk dat het voorstelt, dat er is verband is tussen de stand van de sterren en gebeurtenissen die op aarde gebeuren op dat moment. Ik ben daar niet niet heel wijs over wat dat precies zegt, wel iets om te onderzoeken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:50 schreef Deshain het volgende:
WTF is dit?
Wat stellen die lijnen tussen de planeten voor?
Kan je dat niet beter onderzoeken vóór je ze in een OP dumpt?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik denk dat het voorstelt, dat er is verband is tussen de stand van de sterren en gebeurtenissen die op aarde gebeuren op dat moment. Ik ben daar niet niet heel wijs over wat dat precies zegt, wel iets om te onderzoeken.
O het moet gelijk perfect zijn?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:55 schreef Deshain het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter onderzoeken vóór je ze in een OP dumpt?
Dat maakt niet uit, ik kan moeilijk zeggen dit is allemaal ''waarheidsgetrouw''. Ik vroeg om meningenquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:45 schreef LLgetikt het volgende:
Katy Perry Alias JonBenet RamseySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
Dat weet ik, ja. Ze is alleen wel dood gevonden.quote:
Dat was een paspop! En de moeder is een paar jaar later ook niet gestorven aan kanker, maar vermoord. Omdat ze de waarheid naar buiten wilde brengen en daar staken the powers that be maar wat graag een dodelijk stokje voor.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:09 schreef MrSalazar het volgende:
Dat weet ik, ja. Ze is alleen wel dood gevonden.
Je gelooft alles? Kanquote:Op maandag 20 juli 2015 14:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat weet ik, ja. Ze is alleen wel dood gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |