Verder!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:28 schreef Q. het volgende:
Opvallend veel samenwoners, zwangerschappen en geboortes in mijn omgeving ineens weer.
Iedereen is verder!
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren moeder! En verderquote:
Verder met wat? Kanoën?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
Denk zelfs dat JoeyT verder is! En Sabrina! En en en
Verder!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren moeder! En verder
Ripley ook ja?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verder!![]()
Air is verder
Ripley is verder
Baby is verder!
Iedereen is verder!
Sabrina is verder in de kano.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:31 schreef Godtje het volgende:
Denk zelfs dat JoeyT verder is! En Sabrina! En en en
En nu is je leven compleet en ben je altijd gelukkig!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren moeder! En verder
Ze heeft in elk geval seks gehad.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu is je leven compleet en ben je altijd gelukkig!
Vrijdag tijdens een verjaardag werd er weer een zwangerschap aangekondigd. Gelukkig was ik al knetter dronken.
Dat weet ik toch niet joh.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft toch al heul lang een vriend en woont samen en helemaal in love etc
Mijn leven is zeker compleetquote:Op maandag 20 juli 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu is je leven compleet en ben je altijd gelukkig!
Vrijdag tijdens een verjaardag werd er weer een zwangerschap aangekondigd. Gelukkig was ik al knetter dronken.
Das niet eens nodig hequote:
Dronken worden op het soort verjaardagen waar zwangerschappen worden aangekondigd.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:36 schreef Q. het volgende:
Ik ook hoorquote:Op maandag 20 juli 2015 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verder!![]()
Air is verder
Ripley is verder
Baby is verder!
Iedereen is verder!
Ze is al zwanger he. Ze is niet van plan om zwanger te gaan worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dronken worden op het soort verjaardagen waar zwangerschappen worden aangekondigd.
Je bent Gay en onder de 35. Dit is de eerste relatie van 865. Dit is uit voor je 30e.quote:
En uiteindelijk zit je samen met je Teckel en een fles drank op je woonboot ala Hans van de Tocht.quote:
Neuh, ik was al dronken toen ik er aankwam.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dronken worden op het soort verjaardagen waar zwangerschappen worden aangekondigd.
Oh godverdorie wat een po-si-tie-ve fibesquote:Op maandag 20 juli 2015 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent Gay en onder de 35. Dit is de eerste relatie van 865. Dit is uit voor je 30e.
Of je hebt een 'open' relatie.
Leugensch, je bent verder dus vanaf nu ben je altijd gelukkig.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet joh.
[..]
Mijn leven is zeker compleetIk had er echt veel eerder aan moeten beginnen (
) en ik zou er zeker nog wel eentje bij willen. Maar dat gaat niet
Maar altijd gelukkig. Neuh.Er zijn meerdere factoren voor nodig dan alleen kinderen
Zou wel een leuke twist zijn voor een verjaardag. Eerst de aankondiging dat ze zwanger wil worden, dat zij vervolgens met ontbloot onderlichaam op handen en knieën gaan zitten en dat de partner de mannen in het gezelschap aankijkt en zegt: nou mannen, doe je best.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:42 schreef Godtje het volgende:
Ze is al zwanger he. Ze is niet van plan om zwanger te gaan worden.
Dat zou ook raar zijn om met de groep te delen. Edward en ik denken er aan om zwanger te worden! Voor Edward is dat wat raar maar toch willen wij het samen doen.
Wat denkt de groep?
Dan is Q ook verder!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou wel een leuke twist zijn voor een verjaardag. Eerst de aankondiging dat ze zwanger wil worden, dat zij vervolgens met ontbloot onderlichaam op handen en knieën gaan zitten en dat de partner de mannen in het gezelschap aankijkt en zegt: nou mannen, doe je best.
En dat Q zich er met z'n dronken hoofd direct bovenop stort, want seks...
Je zwangerschap aankondigen op een zuipfeestquote:Op maandag 20 juli 2015 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kat. Want heb geen tijd voor een hond. Ik ben niet werkloos en een drankverslaafde gok ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
En uiteindelijk zit je samen met je Teckel en een fles drank op je woonboot ala Hans van de Tocht.
Zwanger wordenquote:Op maandag 20 juli 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zwangerschap aankondigen op een zuipfeest
Dan welquote:Op maandag 20 juli 2015 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een kat. Want heb geen tijd voor een hond. Ik ben niet werkloos en een drankverslaafde gok ik.
Ik acht de kans groter dat Q geheel ongepast bezopen aan kwam op een niet zuipfeest.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zwangerschap aankondigen op een zuipfeest
Voordat ze ging samenwonen was haar verjaardag altijd een groot zuipfeest. Maar nu is ze verder.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat Q geheel ongepast bezopen aan kwam op een niet zuipfeest.
Seks!quote:Op maandag 20 juli 2015 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou wel een leuke twist zijn voor een verjaardag. Eerst de aankondiging dat ze zwanger wil worden, dat zij vervolgens met ontbloot onderlichaam op handen en knieën gaan zitten en dat de partner de mannen in het gezelschap aankijkt en zegt: nou mannen, doe je best.
En dat Q zich er met z'n dronken hoofd direct bovenop stort, want seks...
Is Burdie weer zwangerquote:Op maandag 20 juli 2015 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordat ze ging samenwonen was haar verjaardag altijd een groot zuipfeest. Maar nu is ze verder.
Dat gaat jou ook gebeuren zodra je een vrouw tegenkomt die het lang genoeg met jou uithoudt.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Voordat ze ging samenwonen was haar verjaardag altijd een groot zuipfeest. Maar nu is ze verder.
Alsof die bestaat.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat jou ook gebeuren zodra je een vrouw tegenkomt die het lang genoeg met jou uithoudt.
Terechte opmerking.quote:
Lang genoeg in bed?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat jou ook gebeuren zodra je een vrouw tegenkomt die het lang genoeg met jou uithoudt.
Je verjaardag is inmiddels een Buckler feest?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus nu naar huis?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:24 schreef Q. het volgende:
Onderdeel van allerlei ketens hè? Alles wat ik alleen kan heb ik al lang gedaan.
Gelukkig moet ik de komende 3 weken de werkzaamheden van een collega overnemen dus ik hoef me niet helemaal te vervelen. Alleen had ik weinig motivatie voor de kennisoverdracht omdat die collega na zijn vakantie naar een andere afdeling gaat en ik die werkzaamheden na deze 3 weken dus ook niet meer hoef te doen. Heb ook de helft van wat hij me heeft verteld niet onthouden.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus nu naar huis?
Beetje vreemd dat ze daar dan geen rekening mee houden mbt vakantienemen he
Nou dat dusquote:Op maandag 20 juli 2015 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus nu naar huis?
Beetje vreemd dat ze daar dan geen rekening mee houden mbt vakantienemen he
Ik doe mn best.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou dat dus! Zo gaat de economie naar de kloten.
Werkzaamheden overnemen die na transfer van collega ook niet meer bij de afdeling horen? Klinkt vreemdquote:Op maandag 20 juli 2015 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik de komende 3 weken de werkzaamheden van een collega overnemen dus ik hoef me niet helemaal te vervelen. Alleen had ik weinig motivatie voor de kennisoverdracht omdat die collega na zijn vakantie naar een andere afdeling gaat en ik die werkzaamheden na deze 3 weken dus ook niet meer hoef te doen. Heb ook de helft van wat hij me heeft verteld niet onthouden.
Ja, met de reorganisatie gaat hij weg maar dat hoorden we natuurlijk pas een maand geleden. En we zijn al een jaar bezig met overdragen, dat heb je niet zomaar bij iemand anders belegd.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Werkzaamheden overnemen die na transfer van collega ook niet meer bij de afdeling horen? Klinkt vreemd
Ik had geen vrienden meer nodig toen ik eenmaal een relatie had, dus ik hoef het voor niemand meer te vieren.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je verjaardag is inmiddels een Buckler feest?
Perfect!quote:Op maandag 20 juli 2015 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had geen vrienden meer nodig toen ik eenmaal een relatie had, dus ik hoef het voor niemand meer te vieren.
Ik ga dus met "het gezin" en dagje uit op mijn verjaardagquote:Op maandag 20 juli 2015 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had geen vrienden meer nodig toen ik eenmaal een relatie had, dus ik hoef het voor niemand meer te vieren.
Hoeveel heb je er al verblijd met je zaad?quote:Op maandag 20 juli 2015 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan je de vrouwen van deze wereld toch niet aan doen?
Vandaag?quote:Op maandag 20 juli 2015 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al verblijd met je zaad?
Als t 3 weken stil blijft liggen en het is niet erg, dan ook niet druk om makenquote:Op maandag 20 juli 2015 11:07 schreef Q. het volgende:
Ja, met de reorganisatie gaat hij weg maar dat hoorden we natuurlijk pas een maand geleden. En we zijn al een jaar bezig met overdragen, dat heb je niet zomaar bij iemand anders belegd.
Hij is ook mijn backup maar als ik op vakantie ben is hij bij een andere afdeling. Mijn manager reageert niet op mn mailtjes over wie het dan moet gaan doen. En over anderhalve maand ben ik op vakantie. Blijft mn werk 3 weken stil liggen dus.Maar mn manager interesseert het ook niet meer blijkbaar, die heeft ook al een andere job. Toch maar eens escaleren.
Is ook nergens goed voor, als de pauze afgelopen is is je motivatie weg. Bij mij tenminste wel.quote:
Daar hoef je geen toerist voor te zijn hoor, collega van mij werd ook bijna ondersteboven gereden op het fietspad bij de oversteekplaats richting jaarbeursquote:Op maandag 20 juli 2015 13:21 schreef Q. het volgende:
Het is weer toeristenseizoen. Morgen een fiets met betere remmen meenemen voor ik zo'n ding dood rij als ze weer eens midden op het fietspad stil gaan staan.
Als ik hier weg mocht deed ik het!quote:
jij loopt nooit bij je pc weg om even iets heel anders te doen?quote:
Alsof het nog minder kon wordenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Is ook nergens goed voor, als de pauze afgelopen is is je motivatie weg. Bij mij tenminste wel.
Ja dat welquote:Op maandag 20 juli 2015 13:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
jij loopt nooit bij je pc weg om even iets heel anders te doen?
Dat fietspad in Amsterdam, als je van centraal station naar de stad looptquote:Op maandag 20 juli 2015 13:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar hoef je geen toerist voor te zijn hoor, collega van mij werd ook bijna ondersteboven gereden op het fietspad bij de oversteekplaats richting jaarbeurs
Gewoon blind het fietspad op lopen, de muts
Dit waren toeristen want ze hadden een dikke camera in hun hand.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar hoef je geen toerist voor te zijn hoor, collega van mij werd ook bijna ondersteboven gereden op het fietspad bij de oversteekplaats richting jaarbeurs
Gewoon blind het fietspad op lopen, de muts
Amsterdam.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat fietspad in Amsterdam, als je van centraal station naar de stad loopt
Al weet je op sommige stukken niet of je nu op het voetpad of fietspad loopt in Utrechtquote:Op maandag 20 juli 2015 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit waren toeristen want ze hadden een dikke camera in hun hand.Maar voetgangers zijn sowieso dom en lomp. Lopen de weg op zonder om te kijken.
Geen idee hoe dat eruit ziet, al 20 jaar niet meer geweestquote:Op maandag 20 juli 2015 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat fietspad in Amsterdam, als je van centraal station naar de stad loopt
Op de Oude Gracht kan je vaak niet eens op de stoep lopen. Auto's en fietsen die overal staan behalve waar ze moeten staan!quote:Op maandag 20 juli 2015 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ergens aan de Oude Gracht een keer een tik gehad van een fietser omdat ik niet op de stoep liepDat smalle stukje met steentjes dat volstond met auto's ja? Kneus.
Een leven.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat eruit ziet, al 20 jaar niet meer geweest
Ik moet echt weer eens een leven krijgen en dagjes Amsterdam/Rotterdam/Utrecht e.d. doen
Daar moet je ook niet lopen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de Oude Gracht kan je vaak niet eens op de stoep lopen. Auto's en fietsen die overal staan behalve waar ze moeten staan!
Ik mis m'n OV nog steeds. Ik kwam vroeger bijna overal in Nederlandquote:Op maandag 20 juli 2015 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat eruit ziet, al 20 jaar niet meer geweest
Ik moet echt weer eens een leven krijgen en dagjes Amsterdam/Rotterdam/Utrecht e.d. doen
Idd, ging ik gewoon op een doordeweekse dag even van Enschede naar Rotterdam om daar met vrienden een filmpje te pakken. Soms 2x in de week.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis m'n OV nog steeds. Ik kwam vroeger bijna overal in Nederland
Even naar Amsterdam om naar de Lush te gaan, of naar de bios bij de Arena of Tuschinski. Of om gewoon rond te lopen. Even naar het strand van Zandvoort of een dagje naar Groningen of Leeuwarden, met korting naar Antwerpen om te kerstshoppenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, ging ik gewoon op een doordeweekse dag even van Enschede naar Rotterdam om daar met vrienden een filmpje te pakken. Soms 2x in de week.Ik vind nu de bioscopen in Utrecht al te ver. Nou ja. 'Bioscopen'.
Of tijdens tentamenweek retourtje Maastricht omdat je in de trein tenminste normaal kon leren, geen afleidingen van internet. In de mooie tijd voordat er smartphones bestonden.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even naar Amsterdam om naar de Lush te gaan, of naar de bios bij de Arena of Tuschinski. Of om gewoon rond te lopen. Even naar het strand van Zandvoort of een dagje naar Groningen of Leeuwarden, met korting naar Antwerpen om te kerstshoppen
Meer dan 10 jaar inmiddels hier. Man ik word oud.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:45 schreef DrMarten het volgende:
Doe OV is al zo lang geleden, dat kan ik me nauwelijks meer herinneren
Acht jaar volgende maandquote:Op maandag 20 juli 2015 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar inmiddels hier. Man ik word oud.
Dat ik naar jou toe ging tijdens mijn laatste OV-rondje NL en bij terugkomst m'n autoradio gejat bleekquote:Op maandag 20 juli 2015 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar inmiddels hier. Man ik word oud.
Dat is echt lang geleden! In de tijd dat er nog autoradio's gejat werden.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik naar jou toe ging tijdens mijn laatste OV-rondje NL en bij terugkomst m'n autoradio gejat bleek
Jullie generatiequote:Op maandag 20 juli 2015 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden! In de tijd dat er nog autoradio's gejat werden.
Vorige week nog op de parkeerplaats hierquote:Op maandag 20 juli 2015 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden! In de tijd dat er nog autoradio's gejat werden.
Die drie toeristen die naar Utrecht komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:21 schreef Q. het volgende:
Het is weer toeristenseizoen. Morgen een fiets met betere remmen meenemen voor ik zo'n ding dood rij als ze weer eens midden op het fietspad stil gaan staan.
Drie teveel!quote:Op maandag 20 juli 2015 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die drie toeristen die naar Utrecht komen.
Je weet van wie het komt. Veluwe import Q.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook toerist in Utrecht. Ik ben weer niet welkom zie ik
Q gewoon een long stay toerist.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet van wie het komt. Veluwe import Q.
Als je iig maar niet op het fietspad gaat lopenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Of wel, en dan een grote bek geven als Q. eraan komt op zijn fiets.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:49 schreef DrMarten het volgende:
Als je iig maar niet op het fietspad gaat lopen
Dat zijn de ergsten.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet van wie het komt. Veluwe import Q.
Je portemonnee is in Terwijde vast heel welkom.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Rij ze allemaal plat!quote:Op maandag 20 juli 2015 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn het er een stuk of 5 miljoen per jaar.![]()
1 grote polonaise in het centrum
Dat is geen Utrecht. Dat is Marokkanië.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Je portemonnee is in Terwijde vast heel welkom.
Waren ze verdwaald of ontvoerd? Of was er een vliegtuig neergestort?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:20 schreef Tally het volgende:
Wij hadden afgelopen weekend ook toeristen!Engelse en Duitsers!
Is er verschil dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is geen Utrecht. Dat is Marokkanië.
Nee ik denk dat ze op de camping stonden in het buurtdorp. Dan komen ze bij ons naar de markt op vrijdagquote:Op maandag 20 juli 2015 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Waren ze verdwaald of ontvoerd? Of was er een vliegtuig neergestort?
Volgend jaar zijn het er 6 miljoen.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze op de camping stonden in het buurtdorp. Dan komen ze bij ons naar de markt op vrijdagDas heul leuk. Alleen moeten niet al die buitenlanders dat ook gaan doen natuurlijk
quote:
Bejaarde! Dat zijn de ergste met hun scootmobielquote:Op maandag 20 juli 2015 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]Nee da magnie.
Wel woon ik vanaf September dichterbij een camping
Alleen is dat een bejaardencampingJongeren mogen er niet meer komen
Nou dan zouden ze de veldjes niet op komen met die dingenquote:Op maandag 20 juli 2015 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bejaarde! Dat zijn de ergste met hun scootmobiel
Vroeger in spiegel voor het raam en nu heb je utopia.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dan zouden ze de veldjes niet op komen met die dingen
Ze kijken wel de hele dag Utopia(Dat weet ik omdat wij het beheer doen van hun internet)
Ja echt hoor.. Vreselijk.. Heel die bandbreedte weg. En de campingeigenaar maar piepenquote:Op maandag 20 juli 2015 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger in spiegel voor het raam en nu heb je utopia.
Ik weet niet wat erger is. Zonder oordeel.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja echt hoor.. Vreselijk.. Heel die bandbreedte weg. En de campingeigenaar maar piepen
Ze betalen er niet voor. Nog niet. Dit is een pilot geloof ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Zonder oordeel.
En bandbreedte.... dan moet hij het blocken of niet miepen
Ze zorgen voor omzet.
Dan heeft hij een bevinding.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze betalen er niet voor. Nog niet. Dit is een pilot geloof ik.
Vind ik ook. Dan moet hij er maar wat aan laten doen of stoppen met piepen!quote:
Wauw. Toch een botje wat bewoog?quote:
Dat moetie nu ff met rechts doen. Als hij al linkshandig wasquote:
Wat is er gebeurd?quote:
Die zere hand van vorige week, waarmee ik nog lekker naar de Efteling ging en zo, dat was blijkbaar toch een breuk.quote:
Het Oranjegevoel!quote:
Dat heb ik gemist. Hoe kom je aan een zere hand?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zere hand van vorige week, waarmee ik nog lekker naar de Efteling ging en zo, dat was blijkbaar toch een breuk.
Vliegeren, meegesleurd worden, over het skeltertje heen moeten duiken...quote:Op maandag 20 juli 2015 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Hoe kom je aan een zere hand?
*ouch*quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vliegeren, meegesleurd worden, over het skeltertje heen moeten duiken...
Niet zo lang, 29e gaan ze FF kijken. Hopelijk is het dan klaar dan kan ik nog gewoon op vakantie 2 augustus...quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*ouch*
Nou ja, hoe lang verwachten ze dat je in het gips moet?
Oh, gelukkig maarquote:Op maandag 20 juli 2015 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet zo lang, 29e gaan ze FF kijken. Hopelijk is het dan klaar dan kan ik nog gewoon op vakantie 2 augustus...
We zullen duimen. Duim je mee? O... wacht.....quote:Op maandag 20 juli 2015 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet zo lang, 29e gaan ze FF kijken. Hopelijk is het dan klaar dan kan ik nog gewoon op vakantie 2 augustus...
Mijn hand? Nee valt mee dus.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Hij hoeft er dus niet af, dat scheelt.
jaja, fingers crossed!quote:Op maandag 20 juli 2015 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zullen duimen. Duim je mee? O... wacht.....
Lekker een uiltje geknapt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:54 schreef JoeBravo het volgende:
Flauwvallen van de pijn in je rug, goed begin van de dag
Fijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:54 schreef JoeBravo het volgende:
Jaquote:
[R&P mode]quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja
Vriendin de stuipen op het lijf gejaagd ook. Wel ontbijt op bed nu 8)
Ik moest lachen om de smileyquote:Op maandag 20 juli 2015 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jaja, fingers crossed! [ afbeelding ]
Whud?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:54 schreef JoeBravo het volgende:
Ja, dat was wat eervoller. Met onderdak en zo. Tegenwoordig krijg je dat niet, maar wel een schijntje dat 'salaris' heet.quote:
Nice. Zou het vaker doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja
Vriendin de stuipen op het lijf gejaagd ook. Wel ontbijt op bed nu 8)
"Beperkte onkostensvergoeding" is een betere beschrijving.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat was wat eervoller. Met onderdak en zo. Tegenwoordig krijg je dat niet, maar wel een schijntje dat 'salaris' heet.
Vreselijk pijn in m'n onderrug. Opstaan en naar toilet lopen was teveel gevraagd. Viel na drie passen lopen dus om.quote:
Waarom las ik okselvergoeding?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"Beperkte onkostensvergoeding" is een betere beschrijving.
Not nicequote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vreselijk pijn in m'n onderrug. Opstaan en naar toilet lopen was teveel gevraagd. Viel na drie passen lopen dus om.
duurde een uur voor ik in staat was weer in bed te kruipen.
Dus. :|
Ja. Niet de mijne. maar: Ja.quote:
Er is geen homopiemel!quote:
Nee, dat is de piemel van een homoquote:
Die is vorig jaar begonnenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de eerste wandelaar van de Nijmeegse is alweer binnen en ik heb net m'n tanden gepoetst.
Ik vind ze best lekker!quote:
Munch munch munchquote:
Dat is wel de max hoor. Zo zonde als je er niet van kan genieten!quote:
Dan heb je nog twee handen vrij met 3 piemelsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is wel de max hoor. Zo zonde als je er niet van kan genieten!
Zoals ik al zei: Zo zonde als je er niet van kan genieten!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je nog twee handen vrij met 3 piemels
Je hebt 3 gaten. 2 handen. Om nog maar te zwijgen over DP! Mietjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is wel de max hoor. Zo zonde als je er niet van kan genieten!
Ik heb er geen ervaring meequote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Zo zonde als je er niet van kan genieten!
Dan kan ik toch niet genieten!!!!!!!!! Als mijn gaten vol zijn dan geniet ik daar van. Maar ga ik echt niet liggen/staan/zitten rukken hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt 3 gaten. 2 handen. Om nog maar te zwijgen over DP! Mietje
Verder slapen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:12 schreef DrMarten het volgende:
Voor half 1 wakker
Nu eens gaan bedenken wat ik vandaag ga doen
Waarom ben ik zo visueel ingesteld?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan ik toch niet genieten!!!!!!!!! Als mijn gaten vol zijn dan geniet ik daar van. Maar ga ik echt niet liggen/staan/zitten rukken hoor![]()
Dat zou ik niet eens voor elkaar krijgen.
"Rechterhand" ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe denkt jouw sexpartner daar over?
die heb ik momenteel nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
En hoe denkt jouw sexpartner daar over?
Nah, gaat niet meer lukken denk ik.quote:
Ik werd om het half uur wakker gemaakt. Leek wel een strafkampquote:
Met drie piemels?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werd om het half uur wakker gemaakt. Leek wel een strafkamp
Nee helaasquote:
Het is maar wat je smerig vind.quote:
Ik hoef ze niet te besnijdenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)snijdt-10000-piemels
Says who?quote:
oh nee hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is maar wat je smerig vind.
Als jij dat smerig vind, dan ben ik inderdaad een smerig vrouwtje.
Ja daar doe ik dus niet aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Betaals snurken inderdaad. Vakantie heet dat
Niet goed genoeg ze te houden danquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gevalletje, laat dat maar eens zien aan ome Ang3l?
Hele goeie seks kan anders een hele hoop goed makenquote:
wel waarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hele goeie seks kan anders een hele hoop goed maken
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Godtje het volgende:
Ik stond laatst op de bus te wachten, zegt die chauffeur: hé joh, kom dr eens af!!
Lachen de bachen olololoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Godtje het volgende:
Ik stond laatst op de bus te wachten, zegt die chauffeur: hé joh, kom dr eens af!!
Komkommertijd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Godtje het volgende:
Ja die zijn er!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Godver, klef stelletje op facebook waarvan de kerel een dagje uit heeft geregeld omdat ze 500 dagen bij elkaar zijn.... de terig, zijn er serieus mensen die dat bijhouden?
Stelletjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Godver, klef stelletje op facebook waarvan de kerel een dagje uit heeft geregeld omdat ze 500 dagen bij elkaar zijn.... de terig, zijn er serieus mensen die dat bijhouden?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:27 schreef DrMarten het volgende:
Zometeen maar eens gebruik maken van het mooie weer en richting IKEA fietsen
werken die bij het uwv afdeling Wajong als uitkeringontvanger of als "Ontvangmedewerker" van de gemeente afseling participatiewet?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
1. Dat bijhouden vind ik inderdaad ook niets, een jaar of twee jaar samen oke, maar verder..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:24 schreef DrMarten het volgende:
Best welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die gezamenlijke Facebook-accounts eigenlijk erger.
Samantha_Michael_Jaydee_Kevinquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die gezamenlijke Facebook-accounts eigenlijk erger.
Omdat dat 4 km extra is (van mijn huis gerekend dan he) A35/A1 enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is het met de auto dan zo'n pokkeeind?
Dacht het wel, tenminste, als het gister niet was, dan vanavond wel. Zag het voorbijkomen in de tvgidsquote:
Ik vind dat gekloot van ze sowieso wel aandoenlijk hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Maar ze heeft toch allang der kind, dus waarom dan nog kijken
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat gekloot van ze sowieso wel aandoenlijk hoor
Van RTL, sponsor-acties, schnabbels, weet ik het.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook.
En elke week weer vraag ik me af waar ze al die dingen van doen.
Al dat uit eten en al die feestjes geven. Die tig keer verhuizen.
En dat zonder een rooie rot cent.
Ja maar elke week roept Jake wel dat ze moeten gaan werken want ze staan roodquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van RTL, sponsor-acties, schnabbels, weet ik het.
Waarom werkt hij dan nog voor ze als ze hem niet kunnen betalen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar elke week roept Jake wel dat ze moeten gaan werken want ze staan rood
Dat vraag ik me ook iedere keer afquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom werkt hij dan nog voor ze als ze hem niet kunnen betalen?
Dank je.quote:
Dat laatste zal zeker steken, bah.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je.
Eigenlijk moet ik gewoon denkenen normaal doe ik dat ook maar nu stak het even.
Dat mijn zus wel tijd heeft om op visite te gaan bij vage nichten maar niet bij haar kleine nichtjes.
Wij hebben haar voor het laatst met Sinterklaas gezien bij mijn ouders. Nee ook nog niet eens. Verjaardag van mijn moeder September vorig jaar.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben haar voor het laatst met Sinterklaas gezien bij mijn ouders. Nee ook nog niet eens. Verjaardag van mijn moeder September vorig jaar.
Want met Sinterklaas kregen we nog ruzie (via WA) omdat ik niet spontaan genoeg reageerde op de vraag of de kinderen haar cadeautjes leuk vonden
Ik ook. En daarom heb ik er al een tijd geleden afscheid van genomen.quote:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. En daarom heb ik er al een tijd geleden afscheid van genomen.
Ik ga nooit een goeie band met mijn zus krijgen maar had gehoopt dat ze de kleintjes wel zou zien.
Maar die heeft ze ook 4 keer gezien sinds de geboorte van de oudste (4 jaar).
En nu.................. Kap ik met boos zijn en denk ik: stik er maar in!
Nee hoor. Zeker niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Groot gelijk [ afbeelding ] Kinderen zullen er niets aan missen denk ik.
Jezus ik heb m'n achternichtjes zelfs vaker gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. En daarom heb ik er al een tijd geleden afscheid van genomen.
Ik ga nooit een goeie band met mijn zus krijgen maar had gehoopt dat ze de kleintjes wel zou zien.
Maar die heeft ze ook 4 keer gezien sinds de geboorte van de oudste (4 jaar).
En nu.................. Kap ik met boos zijn en denk ik: stik er maar in!
En die 4 keer is mijn vader haar nog gaan ophalen he. Terwijl ze 2 auto's hebben en zij niet meer werktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik heb m'n achternichtjes zelfs vaker gezien.
Ja maar, het is zover rijden dat durft zij vast niet alleenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
En die 4 keer is mijn vader haar nog gaan ophalen he. Terwijl ze 2 auto's hebben en zij niet meer werkt
Dikke doei.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
En die 4 keer is mijn vader haar nog gaan ophalen he. Terwijl ze 2 auto's hebben en zij niet meer werkt
Bij mij gaat het goed in de familie, maar ik had OOIT een beste vriend die doodleuk tegen mij zei toen ik verhuisde "ik kom niet bij jou op bezoek, jij bent verhuisd kom jij maar naar hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dikke doei.
Maar ik kan dat makkelijk zeggen, aangezien ik geen broers noch zussen heb en dus die band ook niet "voel" of "snap". Het meest vergelijkbare is rienden en daarvan zou ik direct zeggen "Nou dan niet. Doei!".
Dat is een beetje t standaard zinnetje als er weer zo'n arrogante nicht naar "gay mekka Amsdterdam" verhuisd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij mij gaat het goed in de familie, maar ik had OOIT een beste vriend die doodleuk tegen mij zei toen in verhuisde "ik kom niet bij jou op bezoek, jij bent verhuisd kom jij maar naar hier" ja doeiiii
Tja, ik rijd gerust naar de andere kant van het land voor een bezoekje aan iemand. Het liefst ga ik met de auto, maar op lange afstanden is het OV gewenst omdat ik niet zo goed tegen lange afstanden rijden kan zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik in die uithoek in Utrecht woonde, kwamen er ook mensen niet. En nu woon ik in een andere uithoek en komen andere mensen weer niet. Het is wat, je eigen stad uit komen, met de bus en trein gaan, je kinderen een avondje bij iemand achterlaten, huuu! Ik ben weleens helemaal naar fucking Beverwijk gegaan met het OV voor een verjaardag. Of Den Haag. Etten-Leur zelfs. Nederland is ook zo groot.
Ik heb een tijdje geleden nog concertkaartjes opgehaald in Haarlemquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, ik rijd gerust naar de andere kant van het land voor een bezoekje aan iemand. Het liefst ga ik met de auto, maar op lange afstanden is het OV gewenst omdat ik niet zo goed tegen lange afstanden rijden kan zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |