Pokemon op m'n gameboy colorquote:Op maandag 20 juli 2015 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee jij bent meer van bananen in pyjama en tante soesa enzo. En pokémon.
ik zat intens te gapen om 11 uur. En dan heb ik een kantoorbaan. Ik wil niet weten hoe jij je voeldequote:Op maandag 20 juli 2015 22:33 schreef Skittles het volgende:
[..]
Pokemon op m'n gameboy color![]()
Waarschijnlijk zou ik het op dat moment wel hebben gewild Ingee, maar nu achteraf zie ik wel dat dat echt niet goed voor me was geweest. Ik dacht dat ik de hele wereld al weer aan kon, maar de eerste werkdag vond ik lichamelijk wel afzien.
nou ik doe gelukkig ook wel wat op mijn computer en ik heb vergaderingen enzoquote:Op maandag 20 juli 2015 22:38 schreef Skittles het volgende:
Gebroken. Van voor wist ik even niet meer dat ik van achter ook nog leefde![]()
Of bukken om iemands schoenen aan te trekken en dan niet meer omhoog komen. Man, wat was ik langzaam zeg
Kantoorbaan lijkt me trouwens erger. Dan zit je maar een beetje. Zolang ik bezig blijf en in beweging is de tijd ook zo voorbij.
Wij verpieteren als kasplantjes in het blauwe Windows schijnselquote:Op maandag 20 juli 2015 22:38 schreef Skittles het volgende:
Gebroken. Van voor wist ik even niet meer dat ik van achter ook nog leefde![]()
Of bukken om iemands schoenen aan te trekken en dan niet meer omhoog komen. Man, wat was ik langzaam zeg
Kantoorbaan lijkt me trouwens erger. Dan zit je maar een beetje. Zolang ik bezig blijf en in beweging is de tijd ook zo voorbij.
Bikkelquote:Op maandag 20 juli 2015 22:41 schreef AwayTL het volgende:
Check, met 6 weken was ik dan idd weer gaan werken!
Is dat staren niet enorm vermoeiend? Je zal er vast wel aan gewend zijn, maar tochquote:Op maandag 20 juli 2015 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik doe gelukkig ook wel wat op mijn computer en ik heb vergaderingen enzo
But why?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:41 schreef AwayTL het volgende:
Check, met 6 weken was ik dan idd weer gaan werken!
nee valt mee, het nagels vijlen vergt veel meer energiequote:Op maandag 20 juli 2015 22:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bikkel
[..]
Is dat staren niet enorm vermoeiend? Je zal er vast wel aan gewend zijn, maar toch
nee, want bij kint #2 betekent dat walvissen op de bank met een hyperactieve dreumes / peuter de hele tijd om je heenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:48 schreef ingee het volgende:
[..]
But why?
Verlof!
Ik zou er zo een kind voor maken.
Wij zeggen tegen Luc altijd Winnie de Poep, tot grote hilariteit bij de kleine manquote:
dat is ook vet grappig!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:52 schreef Skoap het volgende:
[..]
Wij zeggen tegen Luc altijd Winnie de Poep, tot grote hilariteit bij de kleine man
Oh...quote:Op maandag 20 juli 2015 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want bij kint #2 betekent dat walvissen op de bank met een hyperactieve dreumes / peuter de hele tijd om je heen
Ja hetzelfde hiero..quote:Op maandag 20 juli 2015 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
En ik hoop zo dat ik een fulltime baan terug kan vinden of voor 32 uur! Ik wil dus niet echt parttimen (=3 dagen of minder werken)
Nja, ik heb gelukkig ook geslapen sinds 20.00u ofzo dus ik ben goed bijgeslapen. En ik moet vandaag werken dus vrouw krijgt het slaap-gevecht vandaag. Want gaan slapen is niet tof als je de wereld moet ontdekken en in je mond moet stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |