abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2015 @ 09:23:40 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_154480538
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

En omdat het kan :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 09:27:48 #2
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154480597
LOL@droogkloot opmerking Kwak dat J en M er ook mogen wonen O+

Frits! :D O+ _O-

NTS wat leuk van de speeltuin! *O*

Hoera voor de goede nachten! *O*
Behalve dan voor Crump :*

LOL@spoiler in OP.. en maar lachen hé :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 20 juli 2015 @ 09:31:24 #3
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154480634
OMG, die spoiler :r

Wat gek he DaD, dat die nachten dan ineens zo anders lopen. Ik zou denk ik I even 'laten gaan'. Als hij niet huilt; niet naartoe gaan. Als hij dan gaat huilen dan wordt het een ander verhaal. Kindjes (en volwassen btw, al weet jij daar alles van volgens mij ;) ) worden gewoon vaak nog wakker 's nachts. Vaak vallen we/ze meteen weer in slaap maar soms duurt dat iets langer.

Hier ook onvoorspelbaarheid in de nachten SQ. Van de afgelopen 5 nachten hebben we 3 doorslapers gehad, 1 nacht met 1x wakker en een spooknacht :'). Maar dat laatste komt denk ik omdat ze nu ziek is. Arm grietje.

Oh en staan is echt de bom, tof he O+.
pi_154480761
Holy crap die spoiler. :D Kakjepakje- pros only. :7

Ik las goede nachten *O* onwennige (maar toch goede?) nachten :* en slechte nachten. :'(

Bij ons viel het wat tegen. Niet te vergelijken met wat sommige van jullie doormaken :@ maar N. bleef maar woelen (ondanks ingebakerd) en geluidjes maken, van 11 tot half 1. Toen gelukkig geslapen tot half 5 en daarna tot kwart over 8.

Kwak niet gescheiden! *O* Succes met de verhuizing!!

Haha, Frits! Veel duidelijker kan 'ie het niet maken. ;)

Ik kan zo leuk met N. spelen de laatste tijd. Dan zet ik haar op schoot en pak ik het knisperboekje en vertel ik haar verhaaltjes bij de plaatjes. Ze kirt de hele boel bij elkaar als we bij de eland met een vogel op de rug aankomen. O+ Alles wat daar voor en na komt is niet interessant (zelfs de piepende beer niet :o ) maar de eland is echt de bom. :D Ze grijpt ook gericht naar de bladzijden en het lukt haar soms zelfs al om ze vast te pakken en (bijna) om te slaan. Zo trots! *O* Ze is zo ontzettend leuk!
  maandag 20 juli 2015 @ 09:46:30 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_154480835
Mnoh, Selvaria! O+
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 09:49:19 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154480865
Ohhh Selvaria O+. Wat klink je verliefd!

En wat verschilt dat toch alweer enorm met mijn 'baby'... die heeft écht geen geduld om een boekje te lezen :{w. Lopen! Kruipen! Klimmen! Stoeien met zus! Ze is al zo baby-af -O-
pi_154480871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:27 schreef Radyhyn het volgende:
LOL@droogkloot opmerking Kwak dat J en M er ook mogen wonen O+

Frits! :D O+ _O-

NTS wat leuk van de speeltuin! *O*

Hoera voor de goede nachten! *O*
Behalve dan voor Crump :*

LOL@spoiler in OP.. en maar lachen hé :P
Ik zou ook lachen als iemand anders m'n strontexplosie zou moeten opruimen :D

Wat klink je toch verliefd Selvaria O+
pi_154480874
Awww Selvaria O+

Omgbbq die spoiler :X

Mijn uk eet in elk geval weer als vanouds, nu de rest nog ;) (minder pieps, meer slaaps) ik zat er gister even doorheen, pfff... En dat met mijn bovengemiddeld slapende en lachende baby :@

De realisatie dat ik echt al best een propvol leven had voor baby, met erg goed lopend eigen bedrijf, veel vrienden (waarvan best veel met issues), fijne relatie (regelmatig uit eten enzo) en af en toe een half dagje voor mezelf. Tel daar een baby bij op en ik loop nu overal kilometers achter :{ :@ -> :'(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 20 juli 2015 @ 09:50:17 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_154480876
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohhh Selvaria O+. Wat klink je verliefd!

En wat verschilt dat toch alweer enorm met mijn 'baby'... die heeft écht geen geduld om een boekje te lezen :{w. Lopen! Kruipen! Klimmen! Stoeien met zus! Ze is al zo baby-af -O-
ja, misschien moet je toch maar een nieuwe maken. Deze is stuk -O-
disclaimer
pi_154480882
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, misschien moet je toch maar een nieuwe maken. Deze is stuk -O-
_O-
pi_154480899
Succes vandaag kwak! *O* Wij gaan morgen weer 2 huizen bekijken, fingers crossed..

Jeezes, dat kakjepakje ;( en onderweg ook nog, lijkt het :X

DaD, wat fijn dat er verbetering in zit *O* Hopelijk kun jij straks ook weer een beetje doorslapen ^O^ Schijnt dat S ook regelmatig ligt te woelen, ook 's ochtends als vriend weg gaat, maar daar wordt ik gelukkig niet meer wakker van. Hoor haar soms 's avonds als we naar bed gaan ook wel eens tegen het ledikant aan schoppen :') Maar goed, zo lang ze maar stil is ^O^

En mijn baby gaat ook echt belachelijk snel de afgelopen maand ;( sinds ze kan tijgeren eigenlijk. Gisteren opeens zelf gaan zitten, en wil ze continu staan, alleen maar staan. Bij de tafel, bij mij, bij dingen die niet geschikt zijn om bij te staan.. En ze trekt zich ook continu op, eerst alleen bij mij, nu ook bij de box :( Die gaat ook standje naar beneden vanavond. Ledikant wil ik eigenlijk nog niet, maar zal binnenkort ook maar moeten. Mijn baby ;(
  maandag 20 juli 2015 @ 09:52:03 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154480901
Mja -O-. Ik zal 't weer eens in de groep gooien :9

JufM, wat vervelend dat het zo voelt momenteel. Begrijpelijk dat je er even doorheen zat hoor, dat is helemaal niet gek. Is er de mogelijkheid om L. een dagje extra bij het KDV te brengen deze week?Dan kan je even bijtanken :). Ik neem binnenkort ook weer een Soesadag :Y, kindjes naar het kdv en ik lekker vrij. Daar knap ik echt van op...
  maandag 20 juli 2015 @ 09:54:48 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_154480945
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:49 schreef JufMariska het volgende:
Awww Selvaria O+

Omgbbq die spoiler :X

Mijn uk eet in elk geval weer als vanouds, nu de rest nog ;) (minder pieps, meer slaaps) ik zat er gister even doorheen, pfff... En dat met mijn bovengemiddeld slapende en lachende baby :@

De realisatie dat ik echt al best een propvol leven had voor baby, met erg goed lopend eigen bedrijf, veel vrienden (waarvan best veel met issues), fijne relatie (regelmatig uit eten enzo) en af en toe een half dagje voor mezelf. Tel daar een baby bij op en ik loop nu overal kilometers achter :{ :@ -> :'(
Heau stop. Probeer niet je oude leven voort te zetten en je nieuwe leven er ook 100% bij te doen. Je kan niet EN je baby liefdevol opvoeden EN een succesvol bedrijf hebben EN een topchef zijn EN een druk sociaal leven hebben met aandacht voor iedereen EN lekker veel uit en op vakantie EN een sportkampioen zijn EN EN EN EN. Gaat niet, dus probeer het ook niet te willen of jezelf te straffen als dat niet kan. Echt, ik zie zoveel jonge moeders daar onder gebukt gaan en dat maakt me zo verdrietig ;(

Voor sommige dingen is nu geen tijd meer omdat er andere belangrijkere dingen voor in de plaats zijn gekomen. En je mag in je handjes knijpen als kind + werk + relatie goed lopen. De rest wacht wel. Echt.
disclaimer
pi_154480948
We zijn al aan de app met ouders en vrienden die héél graag willen oppassen ;) :D Meer lucht lijkt inderdaad een prettige oplossing nu.

En herkenbaar Krijger, het altijdoveralsteedsmaar optrekken }:| :D Succes!
pi_154480964
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:49 schreef JufMariska het volgende:

:*

Heel herkenbaar! Wij hebben het de eerste 6 weken ongelofelijk zwaar gehad met N. door urenlang krijsen door de reflux & KMA, maar je gaat dan toch enigszins in overlevingsstand.

Nu is ze heel makkelijk, maar gisteravond / vannacht was ze heel jengelig en pieperig en ik merk dat ik dat nu eigenlijk ook heel slecht trek, terwijl die eerste weken wel 100 keer zo moeilijk waren. Standaarden veranderen snel. ;)
pi_154481035
Dank SQ, lief! *knoopt in oren*
  maandag 20 juli 2015 @ 10:02:56 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154481084
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heau stop. Probeer niet je oude leven voort te zetten en je nieuwe leven er ook 100% bij te doen. Je kan niet EN je baby liefdevol opvoeden EN een succesvol bedrijf hebben EN een topchef zijn EN een druk sociaal leven hebben met aandacht voor iedereen EN lekker veel uit en op vakantie EN een sportkampioen zijn EN EN EN EN. Gaat niet, dus probeer het ook niet te willen of jezelf te straffen als dat niet kan. Echt, ik zie zoveel jonge moeders daar onder gebukt gaan en dat maakt me zo verdrietig ;(

Voor sommige dingen is nu geen tijd meer omdat er andere belangrijkere dingen voor in de plaats zijn gekomen. En je mag in je handjes knijpen als kind + werk + relatie goed lopen. De rest wacht wel. Echt.
Een dikke +1 ja!

We leggen onszelf zo onnodig veel druk op!

Fijn van de mogelijke oppas JM ^O^
  maandag 20 juli 2015 @ 10:05:46 #18
73386 Fazz
onderweg
pi_154481137
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo waar dit O+
  maandag 20 juli 2015 @ 10:09:54 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_154481199
Het is hier trouwens ook een rommeltje momenteel. Mijn moeder is gisteren opgenomen wegens acute longontsteking en doorlopend braken waardoor ze de medicatie niet binnen houdt :( Dus ze krijgt nu even alles intraveneus toegediend.
Echt, je vergeet snel hoe ziek iemand eigenlijk is als alles goed gaat. En het is zo'n realitycheck ineens weer. ;(
disclaimer
pi_154481300
Story of my life :') Shoot in Leeuwarden? Dan ook ff foto's maken bij X en op de koffie bij Y. En als J nou na zijn werk met de trein die kant op komt, kunnen we eten bij oom & tante Z. Dan regel ik de foto's ff voor het weekend, want dan heb ik die en die bruiloft. De dag daarna 'vrij', dus dan kunnen we prima AA helpen verhuizen of naar oma in Doetinchem. *insert baby* :{
Loslaten is my middle name :X :{w -O- o|O
ik heb wel 's verteld toch, dat ik midden in een wee zei 'oh, aargh, er liggen nog zoveel foto's!!' ? Hiep hoi voor bevallen vóór je verlof.. :X
pi_154481313
Och nee SQ, wat ellendig :{ Dikke X!
pi_154481451
Oh JM ik word al moe als ik het lees! :')

SQ :*
pi_154481496
Ah nee, SQ. Knuffel!

JM, dat kan inderdaad niet meer. Lijkt me een pittige omschakeling als je het zo gewend was. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 20 juli 2015 @ 10:27:19 #24
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154481560
SQ ;( Wat erg! Nu het net zo (relatief) lekker leek te gaan! Hopelijk knapt ze snel weer op :*

JM :* Het is ook een hele ommezwaai!

Selv wat leuk van het lezen.. moooooose O+

Krijgerrtje wat een actief meisje heb je O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 20 juli 2015 @ 10:42:54 #25
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154481898
SQ :*. Wat een nare reality check -O-. Hoop dat ze er snel weer wat boven op krabbelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')