Daar bestaat een goeie oplossing voor:quote:Op zondag 19 juli 2015 17:16 schreef Diemux het volgende:
Scroll doet dus raar, hij gaat wel enigzins omhoog en omlaag maar hij gaat altijd wel weer een "klik" omhoog of omlaag. Muis heb ik open gehad, er zit een soort asje door een potmeterachtig dingetje. Helemaal schoongeblazen maar dat lost het niet op.
Iemand nog andere tips?
Zo'n ding dus:
[ afbeelding ]
Nou dit heb ik dus gedaan. Die Boeing regelen was nog wel een dingetje sinds dat hele MH17 debacle maar ik heb wat voor elkaar kunnen krijgen. Maar nu doet hij het helemaal niet meer?!quote:Op zondag 19 juli 2015 17:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Daar bestaat een goeie oplossing voor:
Sla de Trust-muis finaal naar de tering. Steek de overblijfselen in de fik en rij met stoomwals, vuilniswagen of Boeing 777 over de brandende stukken heen
Ja. Zelfs die!quote:Op maandag 20 juli 2015 13:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Koop een muis bij de Action dierenwinkel. Die doen het nog beter dan Trust.
Volgens mij niet hoor, zo te zien blijft de spatiebalk hangen en zijn de leestekens kapot.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:47 schreef 1marcelfilms het volgende:
Logitech mx518
![]()
![]()
aller beste muis ooit
medion kb9908
![]()
![]()
extreem simpel toetsenbord met volume toetsen en mute
Ik scroll al jaren op 9gag 4chan en reddit en hij doet het perfect
daar kies ik bewust voor.,;['];/\'\quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, zo te zien blijft de spatiebalk hangen en zijn de leestekens kapot.
Oh, dan is de gebruiker dus kapotquote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
daar kies ik bewust voor.,;['];/\'\
];p
\];[]-_)(*&$/
check m hij doet het prima
Ik heb geen ervaring met dat toetsenbord, maar de MX518 gebruik ik al jaren bij m'n gaming systeem. Ligt prima in de hand en is niet stuk te krijgenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:47 schreef 1marcelfilms het volgende:
Logitech mx518
![]()
![]()
aller beste muis ooit
medion kb9908
![]()
![]()
extreem simpel toetsenbord met volume toetsen en mute
Ik scroll al jaren op 9gag 4chan en reddit en hij doet het perfect
|
Forum Opties | |
---|---|