abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_154938730
RC Lens leek me toch iets te makkelijk, dus toen maar twee divisies lager begonnen. Gaat toch niks boven dat gerommel op laag niveau: iedereen schopt elkaar de tyfus en verdedigen tegen 9 man is ook nog lastiger dan het lijkt :D



  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:55:24 #177
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154940067


:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:57:44 #178
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154940167
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:19 schreef Ciora het volgende:
RC Lens leek me toch iets te makkelijk, dus toen maar twee divisies lager begonnen. Gaat toch niks boven dat gerommel op laag niveau: iedereen schopt elkaar de tyfus en verdedigen tegen 9 man is ook nog lastiger dan het lijkt :D

[ afbeelding ]

_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_154940390
quote:
Damn. Na hoeveel wedstrijden is dit, 12 ofzo?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:20:15 #180
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154941216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:02 schreef Ciora het volgende:

[..]

Damn. Na hoeveel wedstrijden is dit, 12 ofzo?
15 (+ 2 invalbeurten)



Om een of andere reden staan de wedstrijden tegen NEC, PSV en Excelsior hier niet tussen.



Daarnaast nog 5 uit 6 in de Champions League en 6 uit 2 in de KNVB-beker. (En nog wat voor Tsjechië)



Niet slecht voor een knul van 19 :P

Edit:

SPOILER: Eerstvolgende potje nog even een hattrick in 6 minuten. :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Lindgren. op 05-08-2015 22:28:03 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_154945151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

15 (+ 2 invalbeurten)

[ afbeelding ]

Om een of andere reden staan de wedstrijden tegen NEC, PSV en Excelsior hier niet tussen.

[ afbeelding ]

Daarnaast nog 5 uit 6 in de Champions League en 6 uit 2 in de KNVB-beker. (En nog wat voor Tsjechië)

[ afbeelding ]

Niet slecht voor een knul van 19 :P

Edit:

SPOILER: Eerstvolgende potje nog even een hattrick in 6 minuten. :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens iets aan die logo's joh :{w
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:49:15 #182
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154951760
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Doe eens iets aan die logo's joh :{w
Wat is er mis met de logo's?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_154951849
quote:
15s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Wat is er mis met de logo's?
Die competitielogo's doelt 'ie op, neem ik aan.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:58:51 #184
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_154952006
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

15 (+ 2 invalbeurten)

[ afbeelding ]

Om een of andere reden staan de wedstrijden tegen NEC, PSV en Excelsior hier niet tussen.

[ afbeelding ]

Daarnaast nog 5 uit 6 in de Champions League en 6 uit 2 in de KNVB-beker. (En nog wat voor Tsjechië)

[ afbeelding ]

Niet slecht voor een knul van 19 :P

Edit:

SPOILER: Eerstvolgende potje nog even een hattrick in 6 minuten. :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziek. Hoe ben je aan hem gekomen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 6 augustus 2015 @ 12:01:33 #185
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_154952067
quote:
Komt door zijn bakkebaarden. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:20:18 #186
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154953904
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Komt door zijn bakkebaarden. :7
_O- sowieso.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ziek. Hoe ben je aan hem gekomen?
Ik kan me niet echt herinneren of ik hem zelf heb gescout of dat een scout met hem aankwam.. Hij kwam 3 seizoenen terug voor 5 miljoen over van Viktoria Plzen. :)



Edit: Het is 17 december. :')


[ Bericht 7% gewijzigd door Lindgren. op 06-08-2015 13:34:34 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:20:34 #187
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154953909
Dit kwam ik trouwens tegen op Reddit. :P



_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_154954269
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O- sowieso.

[..]

Ik kan me niet echt herinneren of ik hem zelf heb gescout of dat een scout met hem aankwam.. Hij kwam 3 seizoenen terug voor 5 miljoen over van Viktoria Plzen. :)

[ afbeelding ]

Edit: Het is 17 december. :')
[ afbeelding ]
Ik had ook zo'n speler, een Argentijn, die plotseling, in zijn derde seizoen, de eerste 10 wedstrijden 22 keer scoorde. Daarna werd zijn afkoopsom gelicht door Chelsea, 70 miljoen, en werd 'ie wereldspeler van het jaar :'(
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:15:55 #189
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154955219
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:36 schreef Ciora het volgende:

[..]

Ik had ook zo'n speler, een Argentijn, die plotseling, in zijn derde seizoen, de eerste 10 wedstrijden 22 keer scoorde. Daarna werd zijn afkoopsom gelicht door Chelsea, 70 miljoen, en werd 'ie wereldspeler van het jaar :'(
Ik ben bang dat deze ook onhoudbaar gaat worden. ;( Hij wil op dit moment niet verlengen, maar zijn contract loopt nog 3 jaar door. Heb hem al moeten toezeggen dat hij na dit seizoen mag vertrekken omdat de grote clubs z'n hoofd al op hol brengen. :( Hoop hem tegen die tijd toch over te halen om nog te verlengen, maar het wordt sowieso lastig.

Edit. Eind december inmiddels. Golden Boy geworden. _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Lindgren. op 06-08-2015 15:35:21 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_154955231
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:20 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O- sowieso.

[..]

Ik kan me niet echt herinneren of ik hem zelf heb gescout of dat een scout met hem aankwam.. Hij kwam 3 seizoenen terug voor 5 miljoen over van Viktoria Plzen. :)

[ afbeelding ]

Edit: Het is 17 december. :')
[ afbeelding ]
Hahaha damn... Heb in FM13 wel eens een spits gehad die in een seizoen meer dan 70x had gescoord maar dat team was zo kansloos goed dat er ook geen enkele uitdaging meer in zat _O-
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:05:11 #191
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_154956489
Hoi allemaal, ik ben nogal een FM noobje en ben een beetje vastgelopen. Vorig seizoen ben ik met mijn eerste plek ruim gepromoveerd naar de Eredivisie met een vrij defensief Sparta Rotterdam. Toen zijn er 2 basisspelers en 1 wisselspeler vertrokken omdat ik hun contract niet tijdig had verlengt en ze daardoor een contract bij een andere club hebben getekend.

Nu is mijn dilemma als volgt, ik heb ongeveer 40.000 te besteden aan spelerssalarissen (vrij veel, vorig seizoen gaf ik nog 1.000 teveel uit). Maar heb verder geen transferbudget. Ik weet dat ik een deel van de salarissen kan overhevelen, maar ik heb dan weer geen idee waar ik het in moet investeren. In de jeugd? In een speler die er al staat? En ik ben nog niet erg thuis in de stats, hoe weet ik of een speler het bedrag waard is? Hoe pakken jullie dat aan?

En ik zie hier allemaal mensen die goudhaantjes op de kop tikken die zo 3 tot 4 jaar meegroeien met het team. Maar bij mij wilt er niemand komen, en diegenen die wel willen komen zijn vaak minder dan mijn huidige selectie.

En als laatste, ik had een rechtsback (regen) gevonden die in Oranje -19 speelde en nog een jeugdcontract had. Zijn stats waren opzich wel oké, toch iets slechter dan mijn huidige back (en die was vorig seizoen nog tweede keus) maar hij vroeg een salaris driedubbel van die back en zou de best betaalde speler van het team worden. Is het het risico waard om zoveel van je geld naar een talent te laten stromen, zonder garantie? Want het zou toch een behoorlijke hap uit mijn budget hebben genomen.

Thanks eniewej, en ga zo door met de verhalen, die lees ik graag :D.
pi_154956968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:05 schreef zzzzud het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nogal een FM noobje en ben een beetje vastgelopen. Vorig seizoen ben ik met mijn eerste plek ruim gepromoveerd naar de Eredivisie met een vrij defensief Sparta Rotterdam. Toen zijn er 2 basisspelers en 1 wisselspeler vertrokken omdat ik hun contract niet tijdig had verlengt en ze daardoor een contract bij een andere club hebben getekend.

Nu is mijn dilemma als volgt, ik heb ongeveer 40.000 te besteden aan spelerssalarissen (vrij veel, vorig seizoen gaf ik nog 1.000 teveel uit). Maar heb verder geen transferbudget. Ik weet dat ik een deel van de salarissen kan overhevelen, maar ik heb dan weer geen idee waar ik het in moet investeren. In de jeugd? In een speler die er al staat? En ik ben nog niet erg thuis in de stats, hoe weet ik of een speler het bedrag waard is? Hoe pakken jullie dat aan?

En ik zie hier allemaal mensen die goudhaantjes op de kop tikken die zo 3 tot 4 jaar meegroeien met het team. Maar bij mij wilt er niemand komen, en diegenen die wel willen komen zijn vaak minder dan mijn huidige selectie.

En als laatste, ik had een rechtsback (regen) gevonden die in Oranje -19 speelde en nog een jeugdcontract had. Zijn stats waren opzich wel oké, toch iets slechter dan mijn huidige back (en die was vorig seizoen nog tweede keus) maar hij vroeg een salaris driedubbel van die back en zou de best betaalde speler van het team worden. Is het het risico waard om zoveel van je geld naar een talent te laten stromen, zonder garantie? Want het zou toch een behoorlijke hap uit mijn budget hebben genomen.

Thanks eniewej, en ga zo door met de verhalen, die lees ik graag :D.
Zijn er geen leuke spelers te huren?

En anders even goed kijken welke stats er nodig zijn voor bepaalde posities. Als je zin hebt om je er iets meer in te verdiepen kan je een kijkje nemen op deze site: http://www.guidetofootballmanager.com/
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:24:20 #193
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154956982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:05 schreef zzzzud het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nogal een FM noobje en ben een beetje vastgelopen. Vorig seizoen ben ik met mijn eerste plek ruim gepromoveerd naar de Eredivisie met een vrij defensief Sparta Rotterdam. Toen zijn er 2 basisspelers en 1 wisselspeler vertrokken omdat ik hun contract niet tijdig had verlengt en ze daardoor een contract bij een andere club hebben getekend.

Nu is mijn dilemma als volgt, ik heb ongeveer 40.000 te besteden aan spelerssalarissen (vrij veel, vorig seizoen gaf ik nog 1.000 teveel uit). Maar heb verder geen transferbudget. Ik weet dat ik een deel van de salarissen kan overhevelen, maar ik heb dan weer geen idee waar ik het in moet investeren. In de jeugd? In een speler die er al staat? En ik ben nog niet erg thuis in de stats, hoe weet ik of een speler het bedrag waard is? Hoe pakken jullie dat aan?

En ik zie hier allemaal mensen die goudhaantjes op de kop tikken die zo 3 tot 4 jaar meegroeien met het team. Maar bij mij wilt er niemand komen, en diegenen die wel willen komen zijn vaak minder dan mijn huidige selectie.

En als laatste, ik had een rechtsback (regen) gevonden die in Oranje -19 speelde en nog een jeugdcontract had. Zijn stats waren opzich wel oké, toch iets slechter dan mijn huidige back (en die was vorig seizoen nog tweede keus) maar hij vroeg een salaris driedubbel van die back en zou de best betaalde speler van het team worden. Is het het risico waard om zoveel van je geld naar een talent te laten stromen, zonder garantie? Want het zou toch een behoorlijke hap uit mijn budget hebben genomen.

Thanks eniewej, en ga zo door met de verhalen, die lees ik graag :D.
Leuk! Welkom ^O^

Ik probeer er zelf meestal voor te zorgen dat ik een redelijk jonge basiself heb. Als je je focust op jonge spelers, kun je al gauw doorgroeien aangezien ze geld opleveren. :) Ervaring is echter ontzettend belangrijk omdat die spelers de wisselvalligheid van jonge talenten counteren. Qua invulling van je team is het belangrijk om te kijken hoe je selectie er op dit moment uitziet. Wat heb je nodig? Zijn er bijvoorbeeld twee ervaren spelers weggegaan, dan lijkt vervangen de beste optie. Zoek naar spelers met vooral mentaal sterke stats, die ga je nodig hebben als degradatiekandidaat. Heb je echter wat geld over en ben je tevreden over de huidige selectie, ga dan voor jong talent. Als je het statistieken inschatten lastig vindt zijn er een paar trucjes.

Allereerst scoutingsrapporten. Zorg dat je scouts hebt die hoge ratings heeft voor 'beoordelen potentieel' en 'huidige kwaliteiten'. Zij kunnen het beste inschatten wat een speler kan toevoegen aan je huidige selectie en hoe goed hij uiteindelijk kan worden.

Daarnaast maak ik veel gebruik van filteren. Op het profiel van je speler heb je een handige tool:



Als je die aanklikt, kun je in een handig overzichtje zien welke stats belangrijk zijn voor welke positie. Dit is bijvoorbeeld mijn rechtsback als beperkte vleugelverdediger:



Dit kun je ook filteren qua zoekopdrachten. Ga naar scouting, klik op eigenschappen kiezen:



Als ik bijvoorbeeld een vervanger zoek voor deze rechtsback, kies ik dus voor beperkte verdediger:



Er wordt automatisch een filter ingesteld. Ik kies voor alle 8 statistieken minimaal 14 rated, daaruit volgen 3 resultaten. Drie potentiele opvolgers. Die drie scout ik.

Zo kun je ook de andere rechtsback-rollen afgaan. Voor jong talent gebruik ik vaak dezelfde manier, alleen een soepeler filter. Alles bijvoorbeeld minimaal 12 en dan een maximum leeftijd. Verder let ik bij talenten op doorzettingsvermogen (tegenwoordig heet het vastberadenheid geloof ik). Talenten met een hoog doorzettingsvermogen zullen beter gemotiveerd zijn om te trainen en het beste uit zichzelf willen halen.

En als je twijfelt kun je ook altijd hier om advies vragen. ^O^
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:44:04 #194
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_154957368
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:05 schreef zzzzud het volgende:
tgelopen. Vorig seizoen ben ik met mijn eerste plek ruim gepromoveerd naar de Eredivisie met een vrij defensief Sparta Rotterdam. Toen zijn er 2 basisspelers en 1 wisselspeler vertrokken omdat ik hun contract niet tijdig had verlengt en ze daardoor een contract bij een andere club hebben getekend.

Nu is mijn dilemma als volgt, ik heb ongeveer 40.000 te besteden aan spelerssalarissen (vrij veel, vorig seizoen gaf ik nog 1.000 teveel uit). Maar heb verder geen transferbudget. Ik weet dat ik een deel van de salarissen kan overhevelen, maar ik heb dan weer geen idee waar ik het in moet investeren. In de jeugd? In een speler die er al staat? En ik ben nog niet erg thuis in de stats, hoe weet ik of een speler het bedrag waard is? Hoe pakken jullie dat aan?

En ik zie hier allemaal mensen die goudhaantjes op de kop tikken die zo 3 tot 4 jaar meegroeien met het team. Maar bij mij wilt er niemand komen, en diegenen die wel willen komen zijn vaak minder dan mijn huidige selectie.

En als laatste, ik had een rechtsback (regen) gevonden die in Oranje -19 speelde en nog ee
Dat van die lonen is inderdaad erg kansloos, maar daar heeft bijna iedereen last van. Van die 17-jarigen die nog nooit in het eerste hebben gespeeld maar toch 4 ton willen :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:49:27 #195
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_154957471
Toen ik dat las over die scouts kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan, ik mag er 5 hebben, maar heb momenteel 2 matige scouts rondlopen. Had me veel zoeken en vergelijken gescheeld als ik die meteen had vervangen.

Nog een laatste vraag, wanneer is een jonge speler een talent voor de toekomst? En wat zijn jullie criteria bij het zoeken van talentjes? Hoeveel punten per attribuut zitten zij onder de basiself? Dus met andere woorden, hoeveel groeit een jonge speler ongeveer als hij aan spelen toe komt? Ik kan nu wel mijn beste jeugdspeler alles laten spelen, maar dat heeft natuurlijk niet zo veel zin als de potentie om beter dan de huidige basisspeler te worden er niet in zit.

Ik zal trouwens in elke linie proberen wat ervaring te injecteren, bedankt allemaal!
pi_154958125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef zzzzud het volgende:
Dus met andere woorden, hoeveel groeit een jonge speler ongeveer als hij aan spelen toe komt?
Dat hangt helemaal af van zijn potentie en (deels) ook van de kwaliteit van je trainers en trainingsfaciliteiten.

Als je een scout of coach hebt met een hoog cijfer voor 'judging potential ability', krijg je een redelijk indicatie. Let wel, deze potentiële kwaliteit staat in directe relatie tot de kwaliteit/aantal sterren van je club. 5* potentieel voor Sparta is dus niet hetzelfde als voor Barcelona (om maar even een extreem voorbeeld te geven).

Let ook even op de 'determination'-skill (vasthoudendheid in NL?) van de speler. Een speler met hoog potentieel maar lage determination, heeft minder kans zijn potentie ook daadwerkelijk waar te maken, los van externe factoren.
pi_154958437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:24 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Leuk! Welkom ^O^

Ik probeer er zelf meestal voor te zorgen dat ik een redelijk jonge basiself heb. Als je je focust op jonge spelers, kun je al gauw doorgroeien aangezien ze geld opleveren. :) Ervaring is echter ontzettend belangrijk omdat die spelers de wisselvalligheid van jonge talenten counteren. Qua invulling van je team is het belangrijk om te kijken hoe je selectie er op dit moment uitziet. Wat heb je nodig? Zijn er bijvoorbeeld twee ervaren spelers weggegaan, dan lijkt vervangen de beste optie. Zoek naar spelers met vooral mentaal sterke stats, die ga je nodig hebben als degradatiekandidaat. Heb je echter wat geld over en ben je tevreden over de huidige selectie, ga dan voor jong talent. Als je het statistieken inschatten lastig vindt zijn er een paar trucjes.

Allereerst scoutingsrapporten. Zorg dat je scouts hebt die hoge ratings heeft voor 'beoordelen potentieel' en 'huidige kwaliteiten'. Zij kunnen het beste inschatten wat een speler kan toevoegen aan je huidige selectie en hoe goed hij uiteindelijk kan worden.

Daarnaast maak ik veel gebruik van filteren. Op het profiel van je speler heb je een handige tool:

[ afbeelding ]

Als je die aanklikt, kun je in een handig overzichtje zien welke stats belangrijk zijn voor welke positie. Dit is bijvoorbeeld mijn rechtsback als beperkte vleugelverdediger:

[ afbeelding ]

Dit kun je ook filteren qua zoekopdrachten. Ga naar scouting, klik op eigenschappen kiezen:

[ afbeelding ]

Als ik bijvoorbeeld een vervanger zoek voor deze rechtsback, kies ik dus voor beperkte verdediger:

[ afbeelding ]

Er wordt automatisch een filter ingesteld. Ik kies voor alle 8 statistieken minimaal 14 rated, daaruit volgen 3 resultaten. Drie potentiele opvolgers. Die drie scout ik.

Zo kun je ook de andere rechtsback-rollen afgaan. Voor jong talent gebruik ik vaak dezelfde manier, alleen een soepeler filter. Alles bijvoorbeeld minimaal 12 en dan een maximum leeftijd. Verder let ik bij talenten op doorzettingsvermogen (tegenwoordig heet het vastberadenheid geloof ik). Talenten met een hoog doorzettingsvermogen zullen beter gemotiveerd zijn om te trainen en het beste uit zichzelf willen halen.

En als je twijfelt kun je ook altijd hier om advies vragen. ^O^
Prima stukje dit ^O^ chapeau!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_154960272


Leuk, bekerwedstrijden :') _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:45:33 #199
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_154960310
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk, bekerwedstrijden :') _O-
:D!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Prima stukje dit ^O^ chapeau!
^O^
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:54:08 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_154961900
Is er een manier om minder tegengoals te krijgen uit dode spelmomenten? Het begint een beetje de spuigaten uit te lopen hier.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')