Hoeveel/welke kleuren verkrijgbaar?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee maar jongens echt.
Die stick van NYC
Toen ik nog nagels had vond ik de nagellak van NYC juist heel fijn eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:40 schreef DonnaRush het volgende:
Ik sla NYC altijd over omdat ik ooit eens nagellak ervan had en die was verschrikkelijk. Misschien toch eens naar die sticks kijken.
Ik hou ook van budgetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zodra salaris er is echt ff helemaal los op dat budgetspul, dit is veel te leuk
Iets van 6 geloof ik. Ik had op pinterest (quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeveel/welke kleuren verkrijgbaar?
(Tevens: vuile enabler jij![]()
![]()
![]()
)
Haha, misschien heb ik gewoon pech gehad hoor. Het was een roze en hij dekte gewoon voor geen meter. Dacht toen echt wat is dit voor pauper zooi. Misschien is het in 10 jaar (??) beter gewordenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Toen ik nog nagels had vond ik de nagellak van NYC juist heel fijn eigenlijk
Van mij was jaar of 2 terug, ik vond het prima zutquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:43 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, misschien heb ik gewoon pech gehad hoor. Het was een roze en hij dekte gewoon voor geen meter. Dacht toen echt wat is dit voor pauper zooi. Misschien is het in 10 jaar (??) beter geworden
Goed om te weten! Ik gebruik nu vooral HEMA en Catrice. En ik moet eerst een potje opmaken van mezelf. Ooit.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Van mij was jaar of 2 terug, ik vond het prima zut
Ik heb vaak eyeliner van NYC, prima spulquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets van 6 geloof ik. Ik had op pinterest () goeie dingen erover gelezen, en het blijkt allemaal waar. Enige irritante is dat ze de bronzer van NYC waar ik naar benieuwd ben (sunny heetie) niet hadden. Daar is men ook lyrisch over.
Ik zoek sws nog een bronzer voor een lichte huid, die niet oranje is.
Bwhehehe, sterkte daarmeequote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Goed om te weten! Ik gebruik nu vooral HEMA en Catrice. En ik moet eerst een potje opmaken van mezelf. Ooit.
Soms moet je streng zijn voor jezelf!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagellak opmaken.
Geen ervaring met NYC though.
Ik denk niet dat het me gaat lukken, eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Soms moet je streng zijn voor jezelf!
Ik heb altijd geleerd dat het enige wat ik moet, dood gaan is, aan het einde van de ritquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Soms moet je streng zijn voor jezelf!
Ik moet eens wat oefenen dan. Mijn sleek paletten er eens bijpakken. Slechtste geval geef ik de eyeliner aan mijn nichtje.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:11 schreef Molo het volgende:
Ik blijf het fugly vinden, maar het kán op zich wel. Wel moeilijk mooie look mee te maken, en ik vind dat je er dan bruin of groen tinten bij moet doen om diepte te creëeren in de ooglook. Om jaren '90 blauwoog tante Tiny effect te voorkomen
Een blauwe eyelinerwing boven je zwarte eyeliner? Zoiets doe ik weleens, maar vaker met paars.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:15 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik moet eens wat oefenen dan. Mijn sleek paletten er eens bijpakken. Slechtste geval geef ik de eyeliner aan mijn nichtje.
Alleen mooi als je mooie flawless huid hebt, sprekende ogen en goeie make up skills qua liner zetten. Vind ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een blauwe eyelinerwing boven je zwarte eyeliner? Zoiets doe ik weleens, maar vaker met paars.
[ afbeelding ]
Ligt aan de soort vakantie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:37 schreef WinnieWana het volgende:
Hoeveel make up nemen jullie mee op vakantie?
Voor hoeveel verkoop je die?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 04:11 schreef Snowbells het volgende:
Mac Pure Zen is voor mij echt de perfecte nude.
Tevens heb ik Anastasia Brow Powder in de kleur medium brown, die voor mij helaas echt iets te licht is. Paar keer gebruikt, iemand die hem wil overkopen?
Vooral mooi bij blond en lichtbruin haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |