abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:11:41 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154540478
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Grappig, je hebt een aardige routine maar blush is dan weer niet standard voor jou. Ik vind dat bij mij juist essentieel om wat kleur op m'n smoel te krijgen :D
Foundation breng ik maar lichtjes aan met vrije grote kwast. Om couperose beetje te bedekken enzo, dus mijn rode blos van mijn wangen komt er gewoon nog voldoende doorheen :)

Naturel look én sneller, want ik sla dus de blush stap over :s)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:12:30 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_154540510
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Foundation breng ik maar lichtjes aan met vrije grote kwast. Om couperose beetje te bedekken enzo, dus mijn rode blos van mijn wangen komt er gewoon nog voldoende doorheen :)

Naturel look én sneller, want ik sla dus de blush stap over :s)
Ja ik heb wel wat meer dekking nodig voor de littekens, dus dan is je gezicht weer zo egaal.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:13:17 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154540533
quote:
17s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja ik heb wel wat meer dekking nodig voor de littekens, dus dan is je gezicht weer zo egaal.
Ja dan is blush wel een must ja :Y

De zombie look is pas eind oktober weer in enzo ;)
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:13:46 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_154540550
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dan is blush wel een must ja :Y

De zombie look is pas eind oktober weer in enzo ;)
Dan laat ik de foundation er juist wel af, lol!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2015 @ 18:32:51 #55
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154548134
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:37 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik vind dat lippenstift lekker makkelijk is. Het haalt je hele gezicht op, mits goede kleur. Dan vallen wallen ook minder op;)

[...]
Vind ik ook! Daarom draag ik ook altijd lippenstift! :9 Alleen als het écht snikheet is niet, want ik draag altijd rood etc. en dat vind ik niet mooi als ik geen foundation op heb, :+. Daarom de simpele, rozige kleur sticks die ik dan opsmeer. >:O
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:39:56 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154548298
Rode of roze lipstick idd alleen met foundation op :Y
Anders vallen vlekjes veel meer op in de rest van je gezicht.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2015 @ 18:53:25 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154548654
Sowieso vind ik 'felle' kleuren als rood meestal alleen mooi bij een zo egaal mogelijk gezicht, :@. Daarom voel ik me er niet fijn bij als ik rode lipstick zou dragen terwijl ik geen foundation op heb.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_154548824
Bij mij is het echt of make up op of helemaal niets. Ik heb geen tussenweg _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2015 @ 19:04:25 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154548972
Ik vind dat ik achterloop op oogmake-up gebied, :'). Ik kan enkel een soort van eyeliner zetten. Nu wil ik me gaan verdiepen in oogschaduw (m.n. voor alledag). Where to begin, :')..
pi_154549048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dat ik achterloop op oogmake-up gebied, :'). Ik kan enkel een soort van eyeliner zetten. Nu wil ik me gaan verdiepen in oogschaduw (m.n. voor alledag). Where to begin, :')..
Heb dit ook wel, draag alleen eyeliner en mascara. Oogschaduw ziet er altijd best mislukt uit bij me :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2015 @ 19:08:58 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154549085
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:07 schreef Kauai het volgende:

[..]

Heb dit ook wel, draag alleen eyeliner en mascara. Oogschaduw ziet er altijd best mislukt uit bij me :')
Bij mij ook, :'). Maar ik ben er dus sort of recent achtergekomen dat je ook niet maar één kleur op moet smeren. Het draait om een donkerdere kleur, een wat lichtere en nog iets en blenden ofzo. Zoiets.

Wel logisch ook want zo'n 1D-effect zorgt er al snel voor dat je op een oma lijkt. Vooral als je blauw gebruikt.
pi_154549110
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Bij mij ook, :'). Maar ik ben er dus sort of recent achtergekomen dat je ook niet maar één kleur op moet smeren. Het draait om een donkerdere kleur, een wat lichtere en nog iets en blenden ofzo. Zoiets.

Wel logisch ook want zo'n 1D-effect zorgt er al snel voor dat je op een oma lijkt. Vooral als je blauw gebruikt.
Haha ik heb al best vaak geoefend met een pallet van Urban Decay dat ik heb, vet veel tutorials gekeken maar het lukt niet. Komt wss doordat ik niet kan werken met 1 oog dicht, doe mn eyeliner altijd met mn ogen open. Met oogschaduw gaat dat amper :{
pi_154549157
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Blauw oogt sowieso heel goedkoop eerlijk gezegd. Een nude oogschaduw die uit 1 kleur bestaat kan er wel chique uitzien, als je het maar goed uitblendt.
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:13:14 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154549170
Mocht je het echt serieus willen aanpakken, ik kan je heeeeel erg de MAC workshops aanraden :)
Dan betaal je voor de workshop, krijgt goede uitleg en de voor de prijs van de workshop kun je daarna producten uit de winkel uitzoeken.
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 19:16:26 #65
382129 crew  Donna
pi_154549274
Ik lees altijd mee in dit topic. Draag wel regelmatig oog make up, maar wil nu ook eens foundation gaan proberen. Living on the edge zullen we maar zeggen. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 juli 2015 @ 19:17:04 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154549292
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:13 schreef Molo het volgende:
Mocht je het echt serieus willen aanpakken, ik kan je heeeeel erg de MAC workshops aanraden :)
Dan betaal je voor de workshop, krijgt goede uitleg en de voor de prijs van de workshop kun je daarna producten uit de winkel uitzoeken.
Ja, zijn ze ok? Die workshops? Heb er wel eentje (niet zo'n 5 minutes ding, maar een betaalde, langere) van Bobbi Brown gehad. Die was wel fijn voor skin/foundation etc., maar oogschaduw was niet echt een hit daar. Niet voor mij in ieder geval, :+.
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:20:29 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154549399
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, zijn ze ok? Die workshops? Heb er wel eentje (niet zo'n 5 minutes ding, maar een betaalde, langere) van Bobbi Brown gehad. Die was wel fijn voor skin/foundation etc., maar oogschaduw was niet echt een hit daar. Niet voor mij in ieder geval, :+.
Ik vond van wel hoor :Y
Ik heb er eentje voor foundation en blush enzo gedaan (gezicht gericht) en eentje voor oogschaduw, eyeliner enzo (ogen gericht).
Vond ze beide leuk en interessant, maar de ogen versie het interessantste :)

Aanrader vond ik :)
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:22:03 #68
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_154556299
Voor oog makeup heb ik veel tutorials gekeken eigenlijk, en aangezien ik maar 1 goed oog heb was het in het begin ook even puzzelen zonder bril, maar nu gaat dat eigenlijk goed :) is echt een kwestie van oefenen wat mooi staat ook met je oogkleur, en met mijn bril erbij ervoor zorgen dat er niet teveel weg valt achter m'n bril.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 11:08:57 #69
382129 crew  Donna
pi_154591414
Kruidvat alle make up 1+1 gratis vandaag, morgen en zondag.

Ik heb voor het eerst in m`n leven foundation gekocht. Was even testen met de kleur enzo, maar 1 gevonden die mooi wegvalt op m`n kaaklijn en gezicht dus top. Voor de gein ook een paar op m`n arm gesmeerd, wat een circus.

Anyway. Nu heb ik een paar vragen. Ik heb snel droge schilfertjes op m`n t-zone. Moet je altijd eerst dagcreme smeren? Ik ben niet echt een actieve smeerder, maar als foundation dan veel mooier zit ga ik dat natuurlijk doen. En zou eens per week m`n gezicht zachtjes scrubben ook helpen tegen die schilfertjes?

Heb nu even snel foundation op gedaan om te oefenen en ben best wel tevreden, maar denk dat het met dagcrème eronder wel mooier is. En zo`n primer die de boel flawless maakt? Is dat nou een must? Heb ermee in m`n handen gestaan (prime and fine smoothing refiner van Catrice), maar twijfelde.
  Vis een optie? vrijdag 24 juli 2015 @ 11:20:28 #70
70532 loveli
N
pi_154591649
Dagcreme en/of primer eronder verandert hoe de foundation eruit ziet en hoe lang deze houdt. Kwestie van uitproberen welke combo voor jou werkt.

Een goede vochtinbrengende dagcreme als basis is sowieso aan te raden.
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 11:30:14 #71
382129 crew  Donna
pi_154591853
Ja ik heb wel een hele fijne, maar ik moet wat meer discipline in het smeren krijgen.

Dan ga ik nog wat dingetjes proberen! :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2015 @ 11:34:22 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154591919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
Kruidvat alle make up 1+1 gratis vandaag, morgen en zondag.

Ik heb voor het eerst in m`n leven foundation gekocht. Was even testen met de kleur enzo, maar 1 gevonden die mooi wegvalt op m`n kaaklijn en gezicht dus top. Voor de gein ook een paar op m`n arm gesmeerd, wat een circus.

Anyway. Nu heb ik een paar vragen. Ik heb snel droge schilfertjes op m`n t-zone. Moet je altijd eerst dagcreme smeren? Ik ben niet echt een actieve smeerder, maar als foundation dan veel mooier zit ga ik dat natuurlijk doen. En zou eens per week m`n gezicht zachtjes scrubben ook helpen tegen die schilfertjes?

Heb nu even snel foundation op gedaan om te oefenen en ben best wel tevreden, maar denk dat het met dagcrème eronder wel mooier is. En zo`n primer die de boel flawless maakt? Is dat nou een must? Heb ermee in m`n handen gestaan (prime and fine smoothing refiner van Catrice), maar twijfelde.
Scrubben lijkt me sowieso niet verkeerd. Ik heb van mezelf een gevoelige en snel droge huid. Moet er helaas heel veel voor doen om het enigszins glad te krijgen, :+. Een goede moisturizer is inderdaad altijd wel aan te raden. Laat het wel even goed intrekken voor je de foundation erover heen doet, anders vermindert de dekking (door het 'mengen'). Zelf doe ik op droge plekjes ook zo nu en dan tea trea olie :).
pi_154594131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Scrubben lijkt me sowieso niet verkeerd. Ik heb van mezelf een gevoelige en snel droge huid. Moet er helaas heel veel voor doen om het enigszins glad te krijgen, :+. Een goede moisturizer is inderdaad altijd wel aan te raden. Laat het wel even goed intrekken voor je de foundation erover heen doet, anders vermindert de dekking (door het 'mengen'). Zelf doe ik op droge plekjes ook zo nu en dan tea trea olie :).
Scrubben is te agressief (korrels), zeker als je een gevoelige huid hebt. Dan kun je beter iets met salicylzuur/glycolzuur gebruiken, dat 'peelt' ook ;).

Als je huid droog is moet je gewoon wat meer moisturizer op smeren inderdaad, zeker als je foundation wilt op doen! Primer gebruik ik niet, ik krijg heel snel bultjes van producten dus ik probeer de zooi die ik op m'n huid smeer te minimaliseren. Als je goed tegen siliconen kan kun je het wel proberen, het maakt de oppervlakte van je huid volgens mij een stuk gladder waardoor je foundation mooier 'zit' !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 24 juli 2015 @ 13:09:03 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154594159
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:08 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Scrubben is te agressief (korrels), zeker als je een gevoelige huid hebt. Dan kun je beter iets met salicylzuur/glycolzuur gebruiken, dat 'peelt' ook ;).

Als je huid droog is moet je gewoon wat meer moisturizer op smeren inderdaad, zeker als je foundation wilt op doen! Primer gebruik ik niet, ik krijg heel snel bultjes van producten dus ik probeer de zooi die ik op m'n huid smeer te minimaliseren. Als je goed tegen siliconen kan kun je het wel proberen, het maakt de oppervlakte van je huid volgens mij een stuk gladder waardoor je foundation mooier 'zit' !
Ik heb een hele fijne Koreaanse scrub en die werkt perfect voor m'n gevoelige huid ;). Hij is tegelijkertijd een masker!
pi_154594215
Nee serieus, alles 1+1 gratis? :') Had eergister nieuwe foundation gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')