Ze moeten die 6 minuten even dichtrijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Porte moet er vroeg aan beginnen dit keer
Voor wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze moeten die 6 minuten even dichtrijden.
Gaat niet gebeuren...Bardet maximaal 3 of 4 minuten geven is het doel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze moeten die 6 minuten even dichtrijden.
Ik denk dat Vino toch een nieuw tactisch plan moet gaan makenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Landa als kopman in de Vuelta. Aru en Nibali in zijn knechtenexpress.
Genot.
Volgens maarten wordt het Yates.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks toch wel een een interessante finale... Pinot is op papier de sterkste, maar kan hij het tegen 17 man die in zijn wiel hangen ook afmaken?
Hoe schat jij de kansen in voor koen de kort?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks toch wel een een interessante finale... Pinot is op papier de sterkste, maar kan hij het tegen 17 man die in zijn wiel hangen ook afmaken?
Komt te kort.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen in voor koen de kort?
Wordt lastig, zou zo maar kunnen dat hij het net niet redt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen in voor koen de kort?
quote:Michael Rasmussen was zaterdag voor het eerst sinds hij in 2007 de Tour de France moest verlaten aanwezig in de Ronde van Frankrijk.
"Het is leuk om terug te zijn. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties gekregen, het is een goede ontvangst", aldus de Deen tegen NU.nl.
De 41-jarige Rasmussen, die acht jaar geleden door Rabobank uit de Tour werd gezet en later toegaf tijdens zijn carrière doping te hebben gebruikt, schrijft voor de Deense krant Ekstra Bladet.
"Ik ben hier om te werken en schrijf elke dag wat over de ritten. Deze dag was het erg hectisch met interviews, maar vanaf zondag kan ik hopelijk net als andere journalisten mijn werk gaan doen."
Ik mis het dagelijkse Saviomoment wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wordt lastig, zou zo maar kunnen dat hij het net niet redt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |