De heilige top 10 plek.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Beetje overdreven om iedereen bij Gesink te laten, lijkt me dan..
Nogal. Vroeger was Verhoeven avontuurlijker...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Beetje overdreven om iedereen bij Gesink te laten, lijkt me dan..
Hij is gewoon de baas der commentatorenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:19 schreef Joezi het volgende:
[..]Heb hem nooit op onzin kunnen betrappen
Yep, Pinot en Bardet chillen lekker in de kopgroep en gaan er straks op dat klimmetje van tweede categorie er van door.quote:
Hij kan sleuren, maar hij is toch niet explosief?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij rijdt op die korte steile klimmetjes altijd wel kort
Mollema had mazzel dat ie gister lek reed want anders had ie tijd verloren denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan sleuren, maar hij is toch niet explosief?
Hij is wat dat betreft geen Purito of Valverde, mist die extra versnelling wel, maar als je altijd kort eindigt in WP enzo ben je toch vrij explosiefquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan sleuren, maar hij is toch niet explosief?
Mwah, hij is explosiever dan Gesink wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:34 schreef Cootz het volgende:
[..]
Mollema had mazzel dat ie gister lek reed want anders had ie tijd verloren denk ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |