Nico leef je uit !
.
Morgen de column van vanavond.
Groeten
Nico
quote:Tsssssss, Nico, wat is dat nou???
Op 04 november 2000 18:15 schreef doordevil het volgende:
Speel vanavond elektrische gitaar voor de sociaal zwakkere caféganger.Morgen de column van vanavond.
Groeten
Nico
Sociaal zwakkeren gaan niet naar een cafe, da's veel te sociaal, die blijven thuis en gaan internetten, daar kan je tenminste veilig anoniem lullen op een forum.
Niet meer intrappen dus waarde heer Dijkshoorn, de werkvloer ligt gewoon hier, even de prioriteiten bijstellen graag!
Of het me goed geeft gedaan?
lees het hier; http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000094.html
Groeten
Nico
En ik hoop dat je gisteren een gezellige avond hebt gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 06-11-2000 06:47]
quote:Jij toch zeker niet?
Op 05 november 2000 03:13 schreef Moesta het volgende:
Er zijn meerdere mischien wel betere schrijvers op fok
Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000096.html
Groeten
Nico
quote:Nee Vinsie, je bent echt niet de enige, hoor. Alhoewel ik al 14 jaar ten westen van Utrecht woon (klein stukkie), vind ik dit soort arrogantie ook heel erg vervelend.
Op 06 november 2000 22:12 schreef vinsie het volgende:
Ben ik dan de enige die vindt dat het afzeiken van alles wat rechts van Utrecht woont wel wat makkelijk is? Een keer is niet erg en ook wel leuk, maar bijna in elk stukje? Om met Finkers te spreken:"dat heeft zo'n jongen toch niet nodig". Verder trouwens alle lof
Sorry, ik moest dit ff kwijt, die randstedelijke arrogantie hoor ik wat te vaak de laatste tijd...
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-11-2000 23:04]
Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000099.html
groeten
Nico
quote:Je maakt ons nieuwsgierig DD.
Op 08 november 2000 00:51 schreef doordevil het volgende:
Beetje laat (jullie merken nog wel waarom)
Een overdosis BB...
BB op bezoek gehad ?
quote:Moesta: neem nou maar gewoon aan dat je postings voor geen meter lezen. Hoofletters en interpunctie (dat zijn komma's en punten en zo) bevorderen het leesgemak, en het maakt niets uit waar iemand dan vandaan komt.
Op 08 november 2000 01:26 schreef Moesta het volgende:
cynix je hebt gelijk maar waarom de hoofdletters en ,,,,,, als je me begrijpt
en er zijn mensen die uit het buitenland komen en de taal wel snappen en ook een mening mogen hebben maar die de .......
en de hoofdletters en de ,,,,,, niet op de juiste plaats weten te brengen
quote:Je bedoelt dat jij geen humor hebt en liever gewoon scheldt. Ook een gave, zullen we maar zeggen.
Op 09 november 2000 00:51 schreef affenschwanz het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd al een hekel gehad aan humor waarbij alleen maar afgezeken wordt, dat is te gemakkelijk....
Hoe het die lullige komiek ook alweer die op Sjakie van Flodder lijkt?
Die bedoel ik, ken er even niet opkomen.
Tegendraads ben ik overigens alleen omdat ik vindt dat Dijkshoorn bij Veronica (juist ja Jensen is er ook 1 in die categorie) en hier op het forum een beetje over het paard getild lijkt. Of een paardelul lijkt..
Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000105.html
titel: Vleesetende Jezus
Nico
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil op 10-11-2000 00:31]
Hij is weer scherp.
quote>
Daarna natuurlijk de met zuurstof en vochtregulerende crème gevulde blauwe beker op het hoofd zetten om alles heel geleidelijk via de hoofdhuid het lichaam in te late trekken. Bekermuts...., van Lancome.
<unquote
daar heeft hij natuurlijk die rugpijn van
quote:Waar staat dat?
Op 10 november 2000 00:58 schreef doordevil het volgende:
Verrassing! Ze heeft een piercing bij me gezet.http://media.veronica.nl/artikelen/bigbrother
Nico
doe dat Alsjeblieft....anders hou ik het ook niet vol...
Zou Bi echt zo nep zijn? Zou ze zich toen ze die ochtend wakker werd al hebben voorgenomen om eens lekker voor de camera's verdrietig te gaan lopen zijn? Of de avond ervoor al: 'tomorrow you gonna cry woman.'
>>Is niet nodig die voorzichtigheid. Robin gaat namelijk winnen.<<
Nee man, hij gaat er donderdag over een week uit, let maar op.
Had Nico het de vorige BB ook goed, inzake Bart?
quote:Volgens mij wel!
Op 12 november 2000 15:56 schreef Gert het volgende:
Had Nico het de vorige BB ook goed, inzake Bart?
quote:De zondag-uitzending heeft op het laatst ook altijd nog 10 minuten nieuw beeldmateriaal. Maar het klopt dat DD op zondag geen column plaatst.
Op 12 november 2000 23:50 schreef Qt het volgende:
DD heeft dacht ik altijd een snipperdag op zondag. Dat is toch een weeksamenvatting?
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000110.html
Groeten
Nico
Nog geen betere samenvatting van de groep gelezen Nico!
Moet errug lekker zijn om te werken met zulk beeldmateriaal
Wist niet dat Doordevil zo'n cosmopoliet was.
Hear Hear!!
Frank Miller is mijn held. Ben een vreselijke comicjunk. Veel beter dan de figuur Marv worden ze niet meer gemaakt en getekend.
Voor alle anderen, ik word nog steeds nederig van jullie andacht. Erg fijn als jullie laten weten dat je me leest. Ik blijf een klein kind daarin.
groeten
Nico
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil op 17-11-2000 19:45]
Hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000118.html
groeten
Nico
quote:Ik hoef geen tv te kijken, Doordevil lezen is genoeg om Annet voor me te zien! Bedankt, het was weer mooi!
Annet gisteren, wat heb ik daar van genoten. (..) En dat was leuk om te zien.
quote:Rake kwalificering voor deze aarts conservatieve dwaas. Mag toch hopen dat ie met een rotgang het huis uitgekotst wordt door de kijkers. Normaal is een irritant figuur wel een spanningsbron, goed voor de interactie in het huis, maar van deze drol valt echt niets te verwachten.
Vrouw hoort bij man in de buurt te blijven voor het geval de roede zich plotseling verheft, dat is ongeveer zijn wereldbeeld.
de overeenkomst tussen Nico en Miller ?
je leest ze beide als een film
''Lazer op met die Gordon, ik kijk naar jou jij kijkt naar mij, als hij op tv is doe ik mijn ogen dicht''.''Er is nooit eens ruzie, alles gaat maar zijn gangetje, er gebeurt géén reet. De Bus is spannender daar veegt iemand in één ram een volledig gedekte tafel leeg'' etc. etc.
mp3 en real audio file staan op http://big-brother.mediahits.nl voor de geínteresseerden.
En het was weer leuk. Nico het huis in... dat lijkt mij wel wat. Op voorwaarde dat ie wel pen en papier krijgt om zijn columns te schrijven!
Thnx R@b! Fijn dat je er weer zo vroeg bij was vanmorgen
quote:Nee, van je overgewicht
Op 21 november 2000 22:46 schreef cos-micV het volgende:
Ik ben momenteel een beetje te zwaar...
Moet ik nu van Fok af?????....
Nico, hij's weer leuk!
quote:Maakt niet uit hoor....en aan dat overgewicht wordt gewerkt..
Op 21 november 2000 23:16 schreef Cartman1 het volgende:
Nee, van je overgewicht
Sorry hoor, schotje voor open doel![]()
Nico, hij's weer leuk!
quote:Ik ben OOK gezellig......
Op 21 november 2000 23:26 schreef sashimi het volgende:
Voelde me ook een beetje ongelukkig toen ik het zat te lezen.
Heb meteen een slank-afkledend truitje aangetrokken om me niet zo unheimisch te voelen.
Helpt niet.
En ik ben WEL gezellig.
quote:
Op 21 november 2000 23:42 schreef Roache_ het volgende:
Je zult maar een dikke bisexueel zijn.....
...met een sate-beker op je hoofd
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 23-11-2000 18:21]
Gefeliciteerd met je dochter!
Alleen de uitspraak over de snelkookpan was volgens mij (hoe kan het eigenlijk anders) van Sjors
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 28-11-2000 00:28]
Ik vond het ijzersterk!
Zou leuk zijn als Kim hier ook komt vertellen wat ze van meneer Zeikhoorn vindt!
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 28-11-2000 10:30]
quote:Nee hoor. Ik heb Nico nog nooit op een waarheid kunnen betrappen. Zijn hele inzicht en mensenkennis trek ik sterk in twijfel.
Op 28 november 2000 10:28 schreef Gert het volgende:
Moeilijk hè marky, de waarheid over je geliefde fewrdie!Ik vond het ijzersterk!
Zou leuk zijn als Kim hier ook komt vertellen wat ze van meneer Zeikhoorn vindt!
Maakt verder niet uit. Ik vind zijn stukjes vaak leuk om te lezen. Het maakt me dan niet uit of het over Ferdi of wie dan ook gaat.
Alleen de respectloosheid de leegheid van zijn gedachte aangaande deze uitzending vind ik van dusdanig niveau dat ik het dit keer echt een geweldig KUT stuk vond.
De volgend keer Beter Nico.
quote:Nico geeft keihard de waarheid en mensenkennis in vitiool gedoopt. Niet lief, niet aardig, maar broodnodig. Exact de dosis respect en leegheid dat deze personen verdienen. En ook deze keer van top-niveau.
Op 28 november 2000 12:18 schreef marky het volgende:
Nee hoor. Ik heb Nico nog nooit op een waarheid kunnen betrappen. Zijn hele inzicht en mensenkennis trek ik sterk in twijfel.Maakt verder niet uit. Ik vind zijn stukjes vaak leuk om te lezen. Het maakt me dan niet uit of het over Ferdi of wie dan ook gaat.
Alleen de respectloosheid de leegheid van zijn gedachte aangaande deze uitzending vind ik van dusdanig niveau dat ik het dit keer echt een geweldig KUT stuk vond.
De volgend keer Beter Nico.
Voorlopig de laatste radio column trouwens.
Voor de liefhebber hier te vinden. Iets minder van geluidskwalitiet, maar goed te verstaan.
R@b
Hier te krijgen: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000138.html
Nico
Gelukkig "lees" ik je collums al lang genoeg om te weten dat je er eigelijk niet van meent, en dat diep binnen in je een klein jongetje is dat baalt dat hij zijn ziel heeft verkocht aan veronica. En ik weet dat het realiteits gehalte rond het absulute nulpunt licht, maar had je nou echt niets beters kunnen bedenken?? Van jou had ik toch wel wat beters verwacht dan iemand blind de grond in stampen (geintje, ik weet ook wel dat je niets anders kan). Dus Nico, doe je best en stijg een keer boven je zelf uit, want ik denk dat je toch wel beter bent dan dit. Ik wacht met smart op je volgende collum, kijken of je je zelf nog kan verbeteren (verlagen als je dat wilt, maar dat wil je niet toch )
PS Dit gaat natuurlijk over het eerste stukje, want dat is het eenigste dat me interesseerd, als er iets slaap verwekkend is dan is het wel BB
Groetjes,
Sjoerd
Prima werk Nico .
quote:Of het terrecht is weet ik niet, maar de stukjes van nico hingen me al na 2 collumsd de keel uit. Maar dat doet er niet toe want ik moet ze niet lezen, maar ook al denkt nico dat hij invinceble is, op een gegeven moment wordt het toch eentonig. Nico kan ook eens een keer proberen op een leuke manniet iemand door het slijk te halen in plaats van zijn eeuwige lul, kut en poep verhalen, dat is het eenigste wat ik bedoelde hoor!
Op 30 november 2000 13:12 schreef Doc het volgende:
Wat had je verwacht? Dat Nico jubelend over de herintredende Bart gaat lopen doen. Tuurlijk niet. En terecht.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Want welke hebberige vetzak is overal voor te porren als het schuift? Bart, Ruud, Nico, Mona? Wie hoort niet thuis in dit rijtje? Een tip, de gene die het niet is is voor veel geld gaan werken voor VOO (waar hij geen hoge pet van op had) De ander liep in een Ajax sjirt terwijl hij voor nac is en de laatste zag haar relatie worden ondermijnd door een roddelblad en schrijft er nu zelf in.
Met Bart heb ik niet zoveel als jij, eigenlijk gewoon niks, hij trekt me niet aan en stoot me niet af, maar ik lees je graag.
.
quote:
Denk eens aan je broer Bart, die zodra jij in dat huis zit weer op verschillende fora uit zijn hol kruipt. Pikt al jouw roem in, Bart, kijk, daar is de schutting. Go!!!!”
quote:Geweldige woedeuitbarsting Nico. Maar je bent één belangerijke observatie vergeten:
Ik vond Bart op de valreep weer vreselijk lollig. Heeft goed beschouwd op iedere vraag een beetje gekkie en dwars geantwoord. Die Bart! “Ben ik ook genomineerd!” Je moet er maar opkomen op dat moment. Dat leer je blijkbaar bij de radio, als je met bejaarden zit te ontbijten, heel scherp en alert zijn. Hoe is het om terug in het huis te zijn? “Koud!” Haha, geweldig, want ze zaten buiten dus dat wil nog wel eens koud zijn en dat dan live benoemen, ijzersterk. Het is een gave. ‘Jongens, daar is de uitslag” Bart briljant uit de hoek met: “pas op, want daar krijg je uitslag van.”Uitslag krijg ik van dat slappe gelul, heer Bart. Trekt in 1 seconde over mijn hele lichaam als ik die schoenpunten van je om de hoek zie komen.
Hieke mag in de dagboek kamer naar dat stukje emotie video van haar kindje gaan kijken. Ze wordt er heen gebracht door Big Bart. Die weet daar natuurlijk van, dat wordt emo tv en dat komt uitgebreid op tv.
Dus wie blijft er lekker met zijn hoofd vlakbij zitten op de rand van de stoel ...???? Precies.
Het is dat hij weggestuurd werd door Beau : ''Moven Bart''... Had Beau dat aan het begin van de uitzending maar gezegd.
R@b
quote:Ik moet zeggen dat ik Nico's Bart-bashing zeer geslaagd vond. Ben nieuwsgierig wat jij er van bakt. Zal vast wat moois kunnen worden aangezien het zo makkelijk is volgens jou. Ik zou zeggen: zet'm op, geef 'm van jetje.
Op 01 december 2000 11:40 schreef weathergirl het volgende:
... het is nogal makkelijk om hem (Bart) zo vreselijk af te kraken, vind ik.
Maarja, ik kon het dan ook niet goed lezen door al die haren voor mijn ogen, ik zou idd blij zijn geweest als ik mijn haar had zitten zoals geknipt langs de pet van Georgie. En ik ben blij dat ik opeens weer overal op de fora opduik want ik had natuurlijk een aandachts te kort. Ben heel erg blij dat je me hebt genoemd, en dat wel 3 keer
quote:Glunder glunder, kijk ik wordt beroemd.
Zijn broer doet de administratie. Inmiddels voorzien van een normaal grote mensenkapsel in plaats van het Brian Jones Na Vier Dagen Dood Uit Het Zwembad kapsel. Mooie rode lijn in de verschillende BB’s. De beker die Georgie nu op zijn hoofd heeft gebruikte de broer van Bart altijd om zijn haar mee te knippen. Mooi dat stukje traditie. Is inmiddels een beetje uitgechat met bakvisjes die hij imponeert met zijn achternaam en is uitgeteerd op broers roem. Doet de boekhouding voor Bart. “Bart, Bart, Bart, een fax!!! Drie petjes besteld uit je casual-lijn, met die BB letters er op en een survival weekend bij tante Annie van Ome Sjaan, in de tuin van nummer 34. Moet ik vragen? 12.000 piek?”
maar buiten dat, je hebt het wel voor elkaar om ieder meisje van 12 (de bart gek categorie dus) uit de markt te prijzen door zeker 20 keer meer bart in een zin te gebruiken..... hier wel veel feli`s voor, je weet maar nooit waar het goed voor is. Misschien krijg je wel een handtekening.
Boek hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000144.html
Nico
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000146.html
Nico
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000148.html
Nico
.
Meesterlijk, en overigens het PRRAAARDDRROOON moment heeft bij ons in huis een gelijke reactie opgeroepen: klassiek stukje emotie vond ik zelf.
quote:
Dronken Ferdi legt geduldig en letterlijk opzwellend van trots uit dat hoe meer uren je van Nederland af zit hoe meer levenservaring je krijgt
Wist het allemaal wel want heeft ooit een kangoeroe zien springen.
quote:Vaak wel.
Op 09 december 2000 03:05 schreef Ericsson het volgende:
Die Nico, hij is wel goed zij het dat ie wel errug gek op zich zelluf is. Ik bedoel maar hoe ver kun je iemand torpederen. De jostie band vertrok naar Toronto. Is daar ook iets sappigs over te schrijven. In overdrachtelijke zin?
quote:Volgens mij zijn ze allemaal wel al aan de beurt geweest. Maar Ferdi was natuurlijk wel een lekker slachtoffer. Jammer dat we daar nu geen commentaar meer op krijgen
Op 09 december 2000 11:18 schreef marky het volgende:
Ferdi eruit...waar moet nico nou nog over schrijven
quote:Vanavond dus!
Ga vanavond dronken worden van drank. Godzijdank niet in een feestcafé.
Tot zondagavondNico
Kijk hier: http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000157.html
Nico
Het is elke keer weer even grof en beledigend. Neem alle bewoners, pak een partij vervloekingen die je kunstig in elkaar flanst, gooi het geheel door een gehaktmolen en je hebt genoeg colums voor een paar maanden.
Ik heb geen problemen met grof worden, maar wordt er wel erg flauw van als het altijd maar grof is.
Net zoiets als Joep van het Hek, wordt ik ook erg flauw van. Na dertig beledigingen van de kerk, homo's en het koningshuis weet ik het wel.
Natuurlijk kan je dan heel zielig zeggen dat ik dan maar niet meer moet kijken.
Maar ik vond het ooit leuk om te lezen en kan me niet indenken dat hij het verleerd is, hij is alleen een in mijn ogen verkeerde
richting ingeslagen.
Nog steeds laat ik elke dag mijn ogen over zijn verhaaltje gaan en pik er dan de 2 a 3 leuke opmerkingen uit.
Jammer dat het niet meer allemaal leuk is Nico.
Ik hoop dat je weer snel de oude draad oppakt voordat het programma over is.
Ik denk dat het niet aan je werk ligt.
Krijg de betreffende site ook niet te pakken.
Puur toeval dat je er niet bij kunt denk ik. Ik denk niet dat je thuis een bedrijfslogo met de melding "access denied" krijgt.
Maar evengoed bedankt.
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000167.html
Nico
quote:Ben benieuwd Nico!
Zal de komende weken kijken naar deze show kijken alsof het om de zoveelste platte amusementsshow gaat. Lol is er af. Ga ze nog harder aanpakken. Beloofd is beloofd. Ik neem het concept niet meer serieus. Ga ze behandelen als deelnemers aan Lingo.
quote:Volgens mij is het jouw broodheer die het concept aan het verknallen is, niet de bewoners. Maar dat hoeft je er natuurlijk niet van te weerhouden om ze nog harder aan te pakken.
Zal de komende weken kijken naar deze show kijken alsof het om de zoveelste platte amusementsshow gaat. Lol is er af. Ga ze nog harder aanpakken. Beloofd is beloofd. Ik neem het concept niet meer serieus. Ga ze behandelen als deelnemers aan Lingo.
Leuk hè, om direct na de uitzending verder te kijken. Heel raak opgemerkt, maar wel vreemd inderdaad, dat ze zich dan meteen erna even onbespied lijken te wanen en ongeremd tegen elkaar zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-12-2000 01:12]
quote:En als je dit intypt op de adres regel?
Op 15 december 2000 08:34 schreef Dune-D het volgende:
Weet iemand of de Columns van Nico nog ergens anders staan want ik kan op mijn werk niet meer bij de veronica site. Hebben ze helemaal afgeschermd.
quote:Ei meid at is koeterwaals voor: Post eens iets zinnigs. In het Nederlands: Leuk geprobeerd, maar is het nét niet.
Op 16 december 2000 02:46 schreef tong80 het volgende:
Ei meid at?
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000169.html
Nico
Thanx!
Bart wordt nog even aangepakt, en natuurlijk het vernaggelde concept zelf. MP3-tje (0.9 mb)op:
http://big-brother.mediahits.nl
R@b
quote:Helaas ook dit werkt niet
Op 16 december 2000 03:00 schreef Simba het volgende:
En als je dit intypt op de adres regel?
212.153.66.54
Schijnt te werken, nooit kunnen proberen, ik heb geen geblokkeerde sites.
Maareuh hoe kom jij op die andere cijfers?
Lama
x1.x2.x3.x4
x1 * 256 ^ 3 + x2 * 256 ^ 2 + x3 * 256 + x4
Ben er zelf al achter...
Greetz
[Dit bericht is gewijzigd door Super Snackman op 18-12-2000 11:16]
quote:AAAARRRGGH...nu zien wij het allemaal wél voor ons
Ben tegen censuur, maar een hijgende Bianca ergens in een hoek van een kamer, terwijl ze haar ruigbehaarde veelkruinige cavia aait, ik wil dat niet voor me zien.
quote:
Op 19 december 2000 20:06 schreef DiEr het volgende:
Ik ben benieuwd wat Doordevil gaat schrijven over boerenjongen Koos.
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000177.html
Nico
quote:
Mijn prijs vanavond kwam laat. Desiree tegen de bewoners: en Kimmie is er ook. Geen woord over blaaskaakje Ferdi die daar duidelijk van baalde. Trok heel vies gezicht. Zat nu volkomen voor lul op de tribune. Mooi.
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000179.html
Nico
quote:Dat was precies wat Big-Brother wilde aantonen. Één van de zéér spaarzame leukigheidjes van deze editie.
We weten inmiddels precies hoeveel Hieke haar kind waard is. In ieder geval nog geen 15.000 gulden.
quote:Precies.
Ik ga daar geen energie in steken in die belachelijke vertoning van de laatste weken. Kinderprogramma. Je kan net zo goed iedere avond over Het Klokhuis schrijven
quote:plopperdeplopperde....maar als Deesiree tijdens het inbrengen aan de stem van Bianca terugdenkt dan krijgt ze die ketting er dus niet meer uit
Als je één keer een pornootje op Canal + hebt gezien, dan heb je ongeveer wel een idee wat twee vrouwen met een kralenketting doen. Ik help u op weg. Het zegt: plop, plop, plop.
Spontaan geval van BB vaginisme.
Ook Nico trapt er dus in - waar moet het naar toe met dit land ?
En dat allemaal om JDMP nóg rijker te maken....
quote:Eh, ik heb Nico tijdens die BB uitzending niet horen zeggen:"goed zo Hieke, nog twee weken wachten en dan mag je ook zonder geld naar huis"
Op 23 december 2000 02:23 schreef Moor het volgende:
"We weten inmiddels precies hoeveel Hieke haar kind waard is. In ieder geval nog geen 15.000 gulden. Extatische boerinnendans, het hooien van het land voltooid, heerlijk een week op vakantie naar de grote stad, die uitgelatenheid en dan meteen op je reet gaan zitten als je er geen geld voor krijgt. Die hele fakemuur om Hieke heen lazerde in één keer in elkaar. Wil dus blijkbaar dolgraag naar huis maar speelde de kanshebber. Het geld ontmaskerde haar."Ook Nico trapt er dus in - waar moet het naar toe met dit land ?
En dat allemaal om JDMP nóg rijker te maken....
Hieke heeft toch zelf besloten om mee te doen en haar kleine lieve Indy in deze ontwikkelingsfase van haar leventje over te dragen aan de zorg van Oma's , opa's , buren en Farid?
Nico typt thuis neem ik aan
quote:Ik ben het hiet zó niet mee eens!!!
We weten inmiddels precies hoeveel Hieke haar kind waard is. In ieder geval nog geen 15.000 gulden.
quote:Ik dacht dat Hieke als motivatie niet het geld had opgegeven. Ze deed het voor zichzelf. Dus het is een drogredenering van je.
Op 23 december 2000 12:16 schreef fashionably_late het volgende:
Ik ben het hiet zó niet mee eens!!!
Ok als je vindt dat iemand met een dochtertje van vier niet aan bb mee moet doen.
Maar om haar na 99 dagen naar huis te laten gaan zonder kans op Heel Veel Geld, is helemaal erg . Dan is zij 99 dagen voor niets bij haar kind weggeweest en nu kan ze nog met 2,5 ton terugkomen. Daar zit ze daar toch voor!!
Nico
quote:Je bedoelt Georgie, neem ik aan
Op 24 december 2000 01:57 schreef tong80 het volgende:
Wel slachten dan hè, die Bianca ?
quote:Niemand , behalve Robin geeft toe dat ze er voor het geld zitten...Allemaal komen ze met zo'n slap verhaal over zelfontdekking enzo...
Op 23 december 2000 19:41 schreef DiEr het volgende:
Ik dacht dat Hieke als motivatie niet het geld had opgegeven. Ze deed het voor zichzelf. Dus het is een drogredenering van je.
Ooow, Sorry Nico, ik zit je topic onjuist de bejegenen...excuuuus
quote:Ook.
Op 24 december 2000 10:35 schreef Kozzmic het volgende:
Je bedoelt Georgie, neem ik aan
quote:Wordt morgenochtend, vrees ik????
Op 24 december 2000 00:59 schreef doordevil het volgende:
Helaas (of gelukkig) schrijf ik, in verband met de verdwijning van één van de bewoners, mijn column morgennacht zondagnacht. Lijkt me leuker. Tot zondagnacht of maandagochtend.Nico
quote:Tsja, en Nico moet die "zwerver" ook nog verwerken!!
Op 25 december 2000 02:52 schreef fashionably_late het volgende:
Wordt morgenochtend, vrees ik????
Ik begriijp het. Er is nogal veel te verwerken.
quote:Nico IS de zwerver ...... ??
Op 25 december 2000 03:11 schreef Coos het volgende:
Tsja, en Nico moet die "zwerver" ook nog verwerken!!
Die zit waarschijnlijk vloekend boven zijn keyboard op dit moment...
quote:Zou wel een bak zijn. Hij heeft er in z'n columns wel om gevraagd om in het huis te mogen..
Op 25 december 2000 03:12 schreef R@b het volgende:
Nico IS de zwerver ...... ??![]()
quote:Heb ik iets over het hoofd gezien
Op 25 december 2000 09:56 schreef tanjalies het volgende:
Ik zie dat R@B met grote stelligheid beweerd dat Nico en Dirk de zelfde persoon zijn.
Werd toch voldoende aan het twijfelen gebracht en heb net een mp3-tje van Nico beluisterd.
En verdomd, ik vind de stemmen toch wel erg op elkaar lijken.
Nico klinkt misschien wat jonger, accent is hetzelfde.
Zal eerst Dirk weer even moeten horen maar die ligt nog te meuren.
Nico, haal mijn twijfel weg en post je column...
quote:En hij moet die column dus ook nog schrijven en uit het huis zien te krijgen voor 13:00!
Nico Dijkshoorn Administrator posted 25-12-2000 01:24Dijkshoorn volkomen gevloerd. Even bijslapen en morgen (1e kerstdag) voor 13.00 uur mijn weekendcolumn. 's avonds ook gewoon weer over de avonduitzending Sorry voor rare ritme. Tot morgen. Bron: Veronica BB forum
Column vanuit de dagboekkamer geschreven:
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000182.html
Nico "Dirk" Dijkshoorn
quote:
Tante Bep schreef maandag 25 december 2000 11:22: Als het echt Nico is zou dat de grootste BB stunt aller tijden zijn, maar ik geloof het pas als hij ineens"een geinig woonideetje" oppert of keihard in Bianca's oor brult "zeg chinees, zou je niet eens aan het vreten gaan beginnen".
quote:
Nico in de column die hij hier zojuist linkte: Of heel hard ”ik wil geen thee van jou, BISEKSUELE CHINEEEEESS!!!!! schreeuwen.
Ghehehe.. thnx Dirruk, zoek je wel even dekking, dan zwiep ik een paar heineken six-packs over de schutting.
Levert vast mooie taferelen op, BB stem die door de tuin schalt dat het bier onmiddelijk in de DBK ingeleverd moet worden en dan samen met Koos stoicijns de man 12 biertjes weg gaan zitten werken..
Moet je toch maar niet met zo'n six-pack doen, inkoppen, kunnen die blikkies wel eens van open springen, word je minstens een jaar lang beticht van puur drankmisbruik.
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000186.html
Nico
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil op 25-12-2000 23:56]
En ja, laat er godsnaam wat gebeuren.
Dit is dodelijk. Ook met decoder. Dodelijker zelfs.
"ik las op Bart zijn site,dat hij in Zuid-Afrika is geweest.Jongens die het daar zo bont maken als hij hier,verraad plegen,krijgen een brandende autoband om de nek" VERTEL!!!!! wat zit je dwars,ben toch wel erg benieuwd waar je deze woorden op basseerd!
Wat moet Bart jou wel niet aangedaan hebben,zodat je zo'n hekel aan hem hebt,
en hem steeds weer door de stront heen trekt.
[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 27-12-2000 21:45]
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000189.html
Nico
Nico, bedankt.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 29-12-2000 00:14]
AANRADER, KLIK OP LINK!
quote:
Op 29 december 2000 00:12 schreef Moor het volgende:
FF nog een klein applaussie voor onze vaste schrijver, die het al weer zo lang volhoudt om er elke keer wat uit te persen, dat moet soms voor hemzelf ook leuk zijn en een uitlaatklep, maar doe het 'm maar eens na elke dag !Nico, bedankt.
Ik buig diep, en leer nederigheid. Een deurduivel is van origine een blinde advocaat met ter compensatie 4 versterkte restzintuigen, een meer dan uitstekende oog-hand reflex en een overontwikkeld gevoel voor rechtvaardigheid (dit alles volgens het Marvel universum; opperGod: Stan Lee).
Terug naar het hier & nu; petje af om met zoveel literair vuur een dergelijke manifestatie van het menselijk tekort te beschrijven. Wat mij betreft niet altijd even boeiend, maar wel immer treffend weergegeven met juiste referenties op het gebied van maatschappijleer, theologie, filosofie, mystiek, politiek, cultuur, natuurwetenschappen en algemeen nihilisme. Voorts weergegeven in een indringende toon van waarheid, cynisme, theatraal overtreffende trap en getuigend van misantropie.
Zoals gezegd, niet altijd even verteerbaar, doch altijd cortex-prikkelend, thalamusindulcent en kort gezegt funest voor een zich ontwikkelend mensbeeld. Dit mot ik wel even kwijt Nicomans: kijk je wel een beetje uit met de semantische macht die je hebt, of ga je voor de totale erkenning.
Dacht ik. Alleen Nico weet het want die heeft 90 meter comics. Een fortuin waard. Jazeker.
http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000193.html
Nico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |