Zo, ik heb even tijd en zit achter een laptop. Hoog tijd om te reageren op alle verhalen die na mij zijn gekomen. Ik had ze al wel gelezen, maar nog geen tijd gehad voor een fatsoenlijke reactie.
Spark, ik vond het bijzonder om je verhaal te mogen lezen. Ook al een zeer pittig verleden. En je moeder

. Dat lijkt me zo erg, een ouder verliezen. En schematherapie, ook op dat gebied kunnen we elkaar de hand schudden. Wat ben jij goed bezig zeg, respect. Je pakt het supergrondig aan en ik duim dat alles voorspoedig voor je verloopt en er wie weet nog zo'n mooi meisje komt. Je verdient het!

GM, wat je zelf al schrijft, een hoop narigheid op je pad, maar ik vind het mooi om te lezen hoe er een ommekeer kwam toen je R. ontmoette. En de liefde voor jullie dochter spat er vanaf. Hopelijk geeft je dat kracht om met de situatie met je vader om te kunnen gaan. Veranderen zal hij waarschijnlijk niet meer. Drank maakt inderdaad een hoop stuk.
Cygne, ik volg jouw verhaal op afstand in de topics die erbij horen (

) en mijn hemel, wat zou ik jou graag een dikke knuffel geven. Wat een rollercoaster. Ik snap zo goed dat z'n sporen achterlaat en ik ben blij dat je daar ook actie op onderneemt. Als ik kon toveren, zou ik het wel weten. Ik duim voor jou en jullie en ik hoop uit de grond van m'n hart dat jullie een mooi lief en gezond kindje is gegund. Dikke *smak* voor jou!

Oh en pesten op het HBO, wat een lijers

!
Malteser... ik weet niet zo goed wat te zeggen. Wat akelig, wat verdrietig, wat verkeerd. Maar ook wat dapper dat je de stap naar hulp hebt weten te nemen. Jou is iets afgenomen, iets dat je niet meer terugkrijgt voor jezelf, maar iets dat je wel aan jouw kindje kan geven. En als ik het zo lees, gaat dat helemaal goedkomen

.
En dat geldt ook voor JM. Ook al zo'n sterke vrouw! Ik vind het super sterk en knap van je dat je een rechtzaak bent begonnen. Je gezin geeft je de steun om dat aan te kunnen denk ik ook. En ik ben jaloers op je fotografietalent en dat je daar ook nog eens je brood mee kan verdienen. Respect!
Crumpette, je leven begon onderaan de toonladder, maar je klimt maar mooi naar boven, steeds een toontje hoger. Volgens mij weet ik in welk project je hebt gezeten en daar ben ik twee keer geweest en twee keer ademloos van genoten. Schitterend!!
Razz, ik kende je al uit een andere reeks en ik vind je zo'n tofferd! Inmiddels ook al een keer mogen ontmoeten en dat was ook gezellig! En Pluis2.0 in de maak

. En hier ook geen rotsen en brandingen heur, eerder twee rotsen

.
En benieuwd naar kwak, die in mn stadje komt wonen

.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!