abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:35:23 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_154433945
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zag in het krantje van de creche een estafette staan waarin 1 ouder een aantal vragen krijgt voorgeschoteld en deze kan dan de estafette door spelen aan een andere ouder, een die je zelf kiest.

Het leek mij een leuk idee om hier op FOK ook zo een estafette te beginnen.

Vertel iets over je zelf,
wie je bent,
waar je (ongeveer) vandaan komt,
wat je zoal doet in het dagelijkse leven,
wat zijn je hobbies,
je grootste passies,
welk boek staat op je nummer 1 lijst of welk boek lees je momenteel,
welke film is je-van-het,
voor welk gerecht kunnen ze je 's nachts wakker maken,
wat is de leukste uitspraak die je in tijden hebt gehoord (mag van je kinderen zijn of als je nog geen kinderen hebt van je buurman of buurvrouw etc)
etc etc

en last but not least, stel een (persoonlijke) vraag aan de volgende van de estafette.
Mensen die hun verhaal al deden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door SQ op 17-08-2015 21:26:34 ]
disclaimer
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:36:10 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_154433952
Ik heb de linkjes naar de oude verhalen er uit gehaald, veel mensen hebben ook aangegeven niet in de OP te willen. De reeks is via de reeksknop terug te lezen!
disclaimer
pi_154434730
Razz <3 Ik vond en vind je altijd overkomen als een zachte maar sterke en kalme, mooie vrouw. Wat bijzonder om je levensverhaal te lezen, over je relatie (allebei de branding <3 schept ook een band!) en jullie dochtertje <3

En je verhaal zet me tegelijk ook best wel aan het denken, hoe het enig kind zijn verweven is in jouw leven. Ik twijfel zelf nog heel erg, over een tweede kindje.. Ik heb tot nu toe best buiten beschouwing gelaten hoe het zal zijn voor mijn dochter (wel of geen zusje(s)/broertje(s)) omdat ik vind dat het een keuze is van mijzelf die ik niet af wil schuiven op mijn eigen kind. Maar je verhaal nu, dingen die je noemt hoe het voor jou voelt/is, die zetten me toch wel echt erg aan het denken. De keuze beinvloed niet alleen mijn leven, maar ook die van mijn dochter. Het is dus wel echt een aspect om ook mee te nemen als ik er over nadenk. Dankjewel voor de inzichten :*
pi_154446466
Wat gaat dit topic snel maar wat is het prachtig om te lezen. Ben nu een aantal levensverhalen aan het meelezen. Jm en Razz, bedankt! Crump ook al heb ik je verhaal gemist. Best wat herkenning ook. Gelukkig op mijn lerarenopleiding geen scriptie :X

En idd wat betreft enigszins zijn, is hier ook een dingetje. Heb het niet als nadeel ervaren, beetje over beschermd misschien. Maar bang om mezelf kwijt te raken heb ik ook. Kom ik dan ooit nog wel aan iets toe. Maar mooi hoe jij dat ziet. Ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren!

En jm, heftig maar ook mooi :*

[ Bericht 14% gewijzigd door Hilmo op 18-07-2015 21:33:32 ]
pi_154451097
Ik ben t niet vergeten hoor, maar we zijn hard aan t inpakken om maandag te kunnen verhuizen dus ik vrees dat het daarna wordt..
Kwak
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:33:44 #6
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154451261
Logisch Kwak!
Verhuizen is belangrijker en genoeg te doen..
Wij kunnen wel even wachten hoor ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_154457161
Dat is logisch toch kwak :*
pi_154457314
Razz O+ met je twee pluisjes straks O+. Wat heftig, dat ongeluk met je lief :o ;(. En wat je zegt over enig kind zijn, ik ben idd heel dankbaar dat ik mijn zussen heb die stomme inside jokes kennen en dat we samen konden mantelzorgen toen dat nodig was. En de interactie tussen de kleine broertjes is nu al zooooo tof (ok, ook wel vermoeiend soms :P).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154457962
JM, Crump en Razz ook weer mooie en toch weer heftige verhalen.
Wat kunnen mensen toch veel meemaken.
Zo fijn dat jullie een lieve lief hebben getroffen!

Ben benieuwd naar Kwak!
  donderdag 23 juli 2015 @ 16:43:46 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154571592
Zo, ik heb even tijd en zit achter een laptop. Hoog tijd om te reageren op alle verhalen die na mij zijn gekomen. Ik had ze al wel gelezen, maar nog geen tijd gehad voor een fatsoenlijke reactie.

Spark, ik vond het bijzonder om je verhaal te mogen lezen. Ook al een zeer pittig verleden. En je moeder ;(. Dat lijkt me zo erg, een ouder verliezen. En schematherapie, ook op dat gebied kunnen we elkaar de hand schudden. Wat ben jij goed bezig zeg, respect. Je pakt het supergrondig aan en ik duim dat alles voorspoedig voor je verloopt en er wie weet nog zo'n mooi meisje komt. Je verdient het! :*

GM, wat je zelf al schrijft, een hoop narigheid op je pad, maar ik vind het mooi om te lezen hoe er een ommekeer kwam toen je R. ontmoette. En de liefde voor jullie dochter spat er vanaf. Hopelijk geeft je dat kracht om met de situatie met je vader om te kunnen gaan. Veranderen zal hij waarschijnlijk niet meer. Drank maakt inderdaad een hoop stuk.

Cygne, ik volg jouw verhaal op afstand in de topics die erbij horen ( ;( ) en mijn hemel, wat zou ik jou graag een dikke knuffel geven. Wat een rollercoaster. Ik snap zo goed dat z'n sporen achterlaat en ik ben blij dat je daar ook actie op onderneemt. Als ik kon toveren, zou ik het wel weten. Ik duim voor jou en jullie en ik hoop uit de grond van m'n hart dat jullie een mooi lief en gezond kindje is gegund. Dikke *smak* voor jou! :* Oh en pesten op het HBO, wat een lijers :r!

Malteser... ik weet niet zo goed wat te zeggen. Wat akelig, wat verdrietig, wat verkeerd. Maar ook wat dapper dat je de stap naar hulp hebt weten te nemen. Jou is iets afgenomen, iets dat je niet meer terugkrijgt voor jezelf, maar iets dat je wel aan jouw kindje kan geven. En als ik het zo lees, gaat dat helemaal goedkomen O+.

En dat geldt ook voor JM. Ook al zo'n sterke vrouw! Ik vind het super sterk en knap van je dat je een rechtzaak bent begonnen. Je gezin geeft je de steun om dat aan te kunnen denk ik ook. En ik ben jaloers op je fotografietalent en dat je daar ook nog eens je brood mee kan verdienen. Respect!

Crumpette, je leven begon onderaan de toonladder, maar je klimt maar mooi naar boven, steeds een toontje hoger. Volgens mij weet ik in welk project je hebt gezeten en daar ben ik twee keer geweest en twee keer ademloos van genoten. Schitterend!!

Razz, ik kende je al uit een andere reeks en ik vind je zo'n tofferd! Inmiddels ook al een keer mogen ontmoeten en dat was ook gezellig! En Pluis2.0 in de maak O+. En hier ook geen rotsen en brandingen heur, eerder twee rotsen :').

En benieuwd naar kwak, die in mn stadje komt wonen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_154573610
Ohja! Goeie reminder! Morgen wordt ons internet aangesloten, dus dan ga ik tikken :Y
Kwak
  zaterdag 25 juli 2015 @ 13:14:01 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154621676
Ik heb nog geen vraag van Razz gehad, maar ik begin toch maar aan mijn verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben aan t nadenken over een opvolger, moet ook even zoeken wie er nog niet geweest zijn :@

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 25-07-2015 13:32:45 ]
Kwak
pi_154622529
Mooi verhaal, kwakz0r! Wat fijn dat je je zo gelukkig voelt met je gezin O+
pi_154622692
Wat een mooi verwoord verhaal, kwak. De vriendschappen onder voorwaarden zijn erg herkenbaar helaas. Fijn dat het nu zo goed met je gaat. :)
pi_154622704
tnx voor je verhaal Kwak!
Je klinkt nu ook echt relax en gelukkig :)
pi_154622887
Ach Kwak, ik werd echt een beetje sip dat ze je zoiets denigrerends lieten doen, zo als een hond laten kruipen en dan slaan en schoppen.

Gelukkig ben je nu gelukkiger dan ooit met je twee geweldige mannen in je leven O+
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:12:47 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_154623082
Kwak je hoeft je tegenover niemand te bewijzen. Je bent een leuk mens. Hopelijk lukt het je om naar je gewenste bmi te komen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_154623204
Kwak, ik vind je een lieverd!

En net als bij Razz bedenk ik me weer even hoe lang we elkaar allemaal eigenlijk al 'kennen'... Ik weet nog wel, dat het iets werd met J.! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_154623256
Kwakz0r :* wat schrijf je mooi. Je noemt het een beetje chaotisch maar je verhaal is goed te volgen.
Je bent een sterke vrouw. Met onzekerheden (wie niet) maar je wordt steeds sterker lijkt het (zoals ik het lees in OUD).
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:19:33 #20
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154623279
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, ik vind je een lieverd!

En net als bij Razz bedenk ik me weer even hoe lang we elkaar allemaal eigenlijk al 'kennen'... Ik weet nog wel, dat het iets werd met J.! O+.
ja dat is ook lang geleden allemaal, zelfs mijn andere ex heb ik in dat topic nog helemaal besproken :P
Kwak
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:20:09 #21
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154623298
Dankjulliewel! Ik vind het fijn dat het zo overkomt, zo voelt het voor mij ook :Y
Kwak
pi_154623323
Kwak, wat leuk om te lezen, je schrijft ook zo vlot. O+ . Vind het zo jammer voor je, van die 'schaduw'. Ook wat je schrijft, die associaties die je als kind kennelijk al maakt en waar komen die nou vandaan?
Toevallig had ik het daar laatst over met mijn vriend. Ik had vroeger een buurmeisje met wie ik vaak speelde. Zij was mollig, ik juist een spriet. Maar bij verjaardagen werd daar altijd door haar eigen familie (mijn familie deed dat gelukkig niet!) op gehamerd en werden we vergeleken. Dat gebeurde al toen we een jaar of 6 waren, kan ik me nog goed herinneren! Het maakte op mij ook indruk omdat ik het zo vreemd vond (op die leeftijd kijk je nog helemaal niet zo naar jezelf en anderen) "Oh, wat ben jij toch lekker dun' werd er dan tegen mij gezegd en zij kreeg dan opmerkingen over haar gewicht. Zo stom, want daardoor voelde ik me ook ongemakkelijk, en zij kreeg natuurlijk een enorm probleem met haar gewicht. Echt, als ik eraan terugdenk word ik er boos van. En dat voorval bij jou op school, daar zijn geen woorden voor, wat kunnen kinderen gemeen zijn. :* . Geniet van je nieuwe huis, man en kind. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154623815
De tranen schoten in mijn ogen toen ik las hoe gemeen mensen kunnen zijn (niet alleen kinderen, ook volwassenen).
Ik vind je een sterke en mooie vrouw en je twijfels zijn vaak zo herkenbaar!
pi_154626915
Kwak O+. Ook ik loop al langer mee en ik heb een groot deel van de lows nog meegekregen. Wat was ik blij voor je toen je J leerde kennen en toen je je PhD afrondde! Fijn dat je nu zoveel gelukkiger bent dan toen. Met M als de kers op de taart O+. Ik hoop dat het lukt om ook je gewicht onder controle te krijgen op een manier waar jij je goed bij voelt :*.

Ik vind je zo'n sprankelende uitstraling hebben en je bent een lieve mama. En ik ben heel jaloers op je creativiteit!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 25 juli 2015 @ 16:29:55 #25
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154627177
Kwak jij bent een lieve, aardige en mooie (!!) meid! Fijn om te lezen dan je nu zo veel gelukkiger bent. Zo met je fijne vent, prachtige zoon en nu ook nog je nieuwe huis O+

SPOILER
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')