Ik zeg de vlekpokkencholeratyfus..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:39 schreef Woelwater het volgende:
Altijd handig, een online consult op Fok.
Ja ik ga het sowieso in de gaten houden heb nu een foto dus kan het verschil over twee drie weken goed zien misschien eerder zelfs.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou ze wel even in de gaten houden, als ze van vorm/kleur/grootte veranderen direct naar dokter.
Heeft er eerder nooit gezeten maar viel me net pas opquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef Stompzinnig het volgende:
Hoe lang zit het er al? Ik kan het op de foto niet goed.beoordelen, maar lijken ze op moedervlekken?
Bij zorgen altijd langs de huisarts gaan trouwens!
Heel ietsjes dik , nauwelijks merkbaar. als ik er met mijn vinger overheen ga voel ik dat het anders voelt dan de huid er omheen. jeukt niet en doet ook geen pijn. best vreemd dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:23 schreef Stompzinnig het volgende:
Pijnlijk? Verdikt? Jeukerig?
Maar als je ze net pas opmerkt dan zitten ze er ook pas net toch? Tenminste, ik neem aan dat als ze er al een week zaten dat je het eerder had gezien.
Goed punt, probleem is alleen dat ik net verhuisd ben en nog opzoek moet naar een arts, daarom vroeg ik het hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:52 schreef Stompzinnig het volgende:
Inderdaad. Moeite nemen om topic te openen is genoeg zorgen om de huisarts te bellen.
Daar zijn ze voor, in Nederland gelukkig...
Haha groene shit is een tattooquote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:
Bedoel je die 2 muggen beten of dat groene shit?
Dus als je je been breekt moet je ook eerst naar het ziekenhuis zoeken..?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Goed punt, probleem is alleen dat ik net verhuisd ben en nog opzoek moet naar een arts, daarom vroeg ik het hier
Heb je het nou over die enge groene shit of die muggenbultjes?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 04:17 schreef hugecooll het volgende:
Misschien kan je er iedere dag een foto van maken en die hier posten. En na een tijdje maakt iemand daar dan een compilatie van en dan ben je een ster op YouTube
Maar even zonder gekkigheid: als je het niet vertrouwt, ga dan naar de dokter
Allebeiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 04:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je het nou over die enge groene shit of die muggenbultjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |