Lange wachtrij voor de Baron?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja. Hij was tof. Joris en de draak ook. Vliegende Hollander vond ik eigenlijk niet heel bijzonder.
we hadden de single riders rij genomen, die viel heel erg mee. Wel jammer dat we niet in het zelfde ritje konden maar beter dan 2 uur in de rij staan (dat had voor de gewone rij wel gemoeten denk ik).quote:
Oh, 2 verschillende rijenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
we hadden de single riders rij genomen, die viel heel erg mee. Wel jammer dat we niet in het zelfde ritje konden maar beter dan 2 uur in de rij staan (dat had voor de gewone rij wel gemoeten denk ik).
Dat is meer in de andere slowchat. Ik ben nu een redelijke nachtbraker ivm vakantiequote:
Oh, lekker! Ga je nog weg?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is meer in de andere slowchat. Ik ben nu een redelijke nachtbraker ivm vakantie
Dat kan niet hoor, dan is het net alsof jullie een leven hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken is deze reeks alleen geopend van 9 tot 5 op werkdagen.
...of een baan iddquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor, dan is het net alsof jullie een leven hebben.
Geen uitpuilende agenda hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, gewoon 3 weken bijzonder weinig doen
Morgen huisjes bekijken en volgende week zaterdag misschien naar die meet in Scheveningen. Verder is het inderdaad aardig leegquote:
Ooh, dat zijn de leukere dingen in het leven! En het inrichten, vind ik tenminstequote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgen huisjes bekijken en volgende week zaterdag misschien naar die meet in Scheveningen. Verder is het inderdaad aardig leeg
Vandaag mijn huis deels opgeruimd, dat is een meerdagenproject en volgende week wil ik weer beginnen met sporten, en verder zie ik wel wat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |