je hebt toch een vriendin? xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een lekker nummertje voor me?
net weg xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt toch een vriendin? xd
Je houdt van X benen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef niels0 het volgende:
Binnenkant van vrouwenbenen horen zegmaar tegen elkaar aan te schuren bij 'r kruis, dat vind ik mooi.
Zo'n opening ertussen vind ik lelijk.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een lekker nummertje voor me?
Dacht dat je dat zou zien als een vaargeul, en dan net doen alsof je stijve lul aan komt varen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef niels0 het volgende:
Binnenkant van vrouwenbenen horen zegmaar tegen elkaar aan te schuren bij 'r kruis, dat vind ik mooi.
Zo'n opening ertussen vind ik lelijk.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die wordt daar regelmatig laten vallen
Ik dacht aanquote:
Het is nog droog, hoop dat bet dalijk gaat regenen want dat vind ik leuk klinken; regen en dan de zoldeekamer hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik dacht, laat je even die plensbui zien.
Ben van de bagger hè. Ik maak het gewoon passend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je dat zou zien als een vaargeul, en dan net doen alsof je stijve lul aan komt varen.
nice ff fappenquote:
hey, dat heb ik ook. regen is rustgevend. Soms speel ik weleens een regen app af.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is nog droog, hoop dat bet dalijk gaat regenen want dat vind ik leuk klinken; regen en dan de zoldeekamer hebben
trouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |