Word je 26 dit jaar?quote:
Ohja.. Het was inderdaad een erg makkelink inkoppertjequote:
Waar staat GhpH voor?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is veel beter dan een fucking dikke reet waarmee je kinderen kan pletten.
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh en jij bent dan de homo hier
mannenkontjes zijn nog platterquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
ik rock de zwerverstyloquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?
Daarom ben jij een vieze nichtquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
sidecut zekerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?
Ik stel zelf geen hoge eisen iig, puur al voor het feit dat degenen die mij daten ook niet veel eisen stellen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mannenkontjes zijn nog platter
pssst nu kan je d'r juist stalken.. ze vermoed nu sws niksquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik dacht, laat je even die plensbui zien.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw geen SS'er met die initialen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een lekker nummertje voor me?
je hebt toch een vriendin? xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een lekker nummertje voor me?
net weg xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt toch een vriendin? xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |