Word je 26 dit jaar?quote:
Ohja.. Het was inderdaad een erg makkelink inkoppertjequote:
Waar staat GhpH voor?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is veel beter dan een fucking dikke reet waarmee je kinderen kan pletten.
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh en jij bent dan de homo hier
mannenkontjes zijn nog platterquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
ik rock de zwerverstyloquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?
Daarom ben jij een vieze nichtquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
sidecut zekerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?
Ik stel zelf geen hoge eisen iig, puur al voor het feit dat degenen die mij daten ook niet veel eisen stellen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mannenkontjes zijn nog platter
pssst nu kan je d'r juist stalken.. ze vermoed nu sws niksquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik dacht, laat je even die plensbui zien.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw geen SS'er met die initialen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een lekker nummertje voor me?
je hebt toch een vriendin? xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
net weg xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt toch een vriendin? xd
Je houdt van X benen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef niels0 het volgende:
Binnenkant van vrouwenbenen horen zegmaar tegen elkaar aan te schuren bij 'r kruis, dat vind ik mooi.
Zo'n opening ertussen vind ik lelijk.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Dacht dat je dat zou zien als een vaargeul, en dan net doen alsof je stijve lul aan komt varen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef niels0 het volgende:
Binnenkant van vrouwenbenen horen zegmaar tegen elkaar aan te schuren bij 'r kruis, dat vind ik mooi.
Zo'n opening ertussen vind ik lelijk.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die wordt daar regelmatig laten vallen
Ik dacht aanquote:
Het is nog droog, hoop dat bet dalijk gaat regenen want dat vind ik leuk klinken; regen en dan de zoldeekamer hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik dacht, laat je even die plensbui zien.
Ben van de bagger hè. Ik maak het gewoon passend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je dat zou zien als een vaargeul, en dan net doen alsof je stijve lul aan komt varen.
nice ff fappenquote:
hey, dat heb ik ook. regen is rustgevend. Soms speel ik weleens een regen app af.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is nog droog, hoop dat bet dalijk gaat regenen want dat vind ik leuk klinken; regen en dan de zoldeekamer hebben
trouwenquote:
Ik dacht wij hebben vekering? maar nee hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
Nachtje met mn vriendje op de bank tv kijken
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, dat heb ik ook. regen is rustgevend. Soms speel ik weleens een regen app af.
Die NB of Assicsquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
fuck
[..]
haha welke ook al weer?
daar trouwen voor nodig hebbenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht wij hebben vekering? maar nee hoor
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
fuck
[..]
haha welke ook al weer?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar heb je toch een stuk touw voor?
NB wel, Asics nog niet, heb ik inmiddels dubbel. Heb nog een maatje 45.5 staan die weg mag voor ¤170 OG all double laces.quote:
Heb jij vaak nodig he na lekkere beurt kontje beuken?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
De belangrijkste rol blijft toch de wc-rol
Thight gap.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat hij zoiets bedoelt.
Je bent leuk, maar niemand kan tegen Tony op <3quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht wij hebben vekering? maar nee hoor
Ik ga ook trouwenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
je gaat toch trouwen
EDIT: ook al is fatoe
way to skinny wejooquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van merkel mag jij dat nietquote:
ze heeft gwn letterlijk echt geen assquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
achterlijk. tegen discriminatie blablabla maar homo's mogen niet trouwenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehe. Wat vond je van die uitspraak?
echt he..quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
achterlijk. tegen discriminatie blablabla maar homo's mogen niet trouwen
Daar luister ik naar wanneer ik niet kan slapen bijvoorbeeldquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij zeker geil?
Klopt, niks geks aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar luister ik naar wanneer ik niet kan slapen bijvoorbeeld
maar sowieso man echt dikke reet en die tattoo'squote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij zeker geil?
Ik voel de click ookquote:
Die tattoo's vind ik geen reet aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
maar sowieso man echt dikke reet en die tattoo's
de hermannleefquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Lol. Waar ben ik nou mee bezig? Vrouwenbenen op internet zoeken.
waaaquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Ik had inderdaad naar de stad moeten gaan.
Of je nou hier vrouwenbenen zoekt of in de stad, je er aan vergrijpen doe je toch nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Nog steeds? Tering wat ben jij traag. Nee, dan wordt het inderdaad vrij kansloos. Halfuur zoeken naar wat benen.. heb je weer gezopen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |