quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef Ven1972 het volgende:
Hoi
Ik merk aan vele mensen en ook andere mede-forummers op FOK! dat ze ook verschillende denkvermogen, van veelal negatief tot en met positief ingesteld. Maar ook heb ik het vermoeden dat mensen mogelijk ook veel verkeerde keuzes hebben gemaakt met hun studierichting wat het ook bij haar of hem past. Iedereen wil graag hogere opleidingen gaan doen in plaats van middelbare of lagere beroepsopleiding.
Wat mij ook mijn vermoeden bezig houdt dat het ook bij andere mensen ook verschillende intelligentie hebben van elkaar variërend van lage tot zeer hoge IQ. Ik zie het ook aan hun schrijfstijlen en verhaal niet altijd heel duidelijk uitgetypt heeft op de fora. Maar op het werk zie ik ook dat vele beroepskrachten totaal andere denkvermogen dan mensen die lagere functie hebben in het bedrijf of in een instelling. Ik heb het ook idee dat vele mensen elkaar niet meer zo goed kunnen begrijpen wat ze er mee bedoelen of tegen elkaar zeggen, zeg maar, dat het ook veel misverstanden voorkomt in een goede communicatie met elkaar.
En het ook te maken heeft met slechte kwaliteit van het algehele onderwijssysteem van nu en in het verleden in Nederland is ook mogelijke oorzaak van! Dan heb je ook veel verschillende mensen die van elkaar heel anders zijn in denken, interesses, meningen, oordelen en beslissingen. Ik begrijp het ook wel dat ze anders van elkaar willen zijn voor dat in de hele wereld allemaal van gelijke aan elkaar zo saai kan zijn.
Dat maakt ook voor andere doelgroepen mensen die lagere opleidingen niet makkelijker op tegen iemand die hoger is opgeleid dan andere om een zeer goede gesprek met elkaar aangaan. Elkaar met respect te behandelen is ook zeer belangrijk. Ik heb ooit met iemand een discussie gehad over dit onderwerp wat het ook voor mij duidelijk was dat er ook in deze wereld veel te veel verschillen in vele doelgroepen mensen met eigen interesses.
Kijk, ik heb een lagere opleiding gedaan zonder dat ik een diploma kan halen, maar is bij mij wel geconstateerd dat ik een lage IQ heb van 70 punten, echter schrijf ik ook heel goede zinnen en maak een heel goede verhaal in duidelijkheid. Volgens mij zegt IQ helemaal niets van de werkelijkheid zodat ik wel een goede denkvermogen heb, zodat de deskundigen en begeleiders heel anders over denken dat ik minder denkvermogen heb...... dat kunnen ze niet van mij goed inschatten. Ik ken heel veel moeilijke woorden van betekenis. Verder ben ik van de geboorte en gedeelte door mijn ziekte wel lichamelijk beperkt en ernstig slechthorend, draag zelf een CI aan mijn linkeroor.
Nogmaals ben ik wel reuze benieuwd naar jullie meningen hierover!
hermann is er niet hèquote:
Nice.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
Net nog een mooie foto gemaakt, toen ik naar huis fietste.
[ afbeelding ]
nee, ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Dikke lul deadprez, dat is geen troll meer.
wowquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
Net nog een mooie foto gemaakt, toen ik naar huis fietste.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
IQ van 70.. dan begrijp je niet eens waar de melk in de supermarkt ligt.
ewaaquote:
Komt een plensbui aan bij jou zie ik op de radar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik zie het eens donker worden, wat is dit
ja heb ik nu niets aan ik zat godverdomme 3 minuten op een nieuw deel te wachtenquote:
Bij een lekkere chick komt niels wel ff helpen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:
quote:
Thanks, avondkleuren kunnen soms zo mooi zijnquote:
ja is mijn schuld toch niet jij hebt ook de macht om een nieuw deel te openenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja heb ik nu niets aan ik zat godverdomme 3 minuten op een nieuw deel te wachten
Alleen als ze Asian isquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij een lekkere chick komt niels wel ff helpen.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij een lekkere chick komt niels wel ff helpen.
meestal als ik dat probeer is er alsnog een nieuw topic geopend voor ik klaar ben, dus fack datquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja is mijn schuld toch niet jij hebt ook de macht om een nieuw deel te openen
nooit geschoten altijd mis gquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
meestal als ik dat probeer is er alsnog een nieuw topic geopend voor ik klaar ben, dus fack dat
op 'open nieuw deel' klikkenquote:
Hermann hoe heet zij ook alweer?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
pics van haar reet, duidelijk push up
google vertelt mij marta goteraquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hermann hoe heet zij ook alweer?
Stalkerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Komt een plensbui aan bij jou zie ik op de radar.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
Prijzen in Griekenland blijven dalen
EN WIJ GODVERDOMME MAAR BETALEN
quote:
Mongoolquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kan nog niet eens griesmeelpap eten zonder iedere hap te knoeien
Ja schitterend. Van alle zeëen waar ik ben geweest vind ik de wolkenpartijen en kleuren van de Noordzee trouwens het mooist.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, avondkleuren kunnen soms zo mooi zijn
oud wijfquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
Of je werkt in 'n fabriek, ik spreek uit ervaring, man man man.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
is toch fa2quote:
verkapte voer-mij-pls postquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
figuurlijk tjapquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gaat om innerlijk de inhoud letterlijk.
kneusquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zij heeft enkel een goede ass door high heels. Next
Ik heb 9 nieuwe vlekken op mn schone pyamaquote:
Nee ik stalk niet, maar op m'n eigen kaartje staat Limburg er ook bij.quote:
wie kopt hem inquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb 9 nieuwe vlekken op mn schone pyama
tijd voor andere vlekkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We schelen 7 jaarquote:
fapse hequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, voel me echt misselijk opeens. denk dat ik binnen een kwartier wel ga kotsen
zal wel komen omdat ik de hele dag niet gefapt heb, mijn lichaam is dat niet gewend
grgr
trololollololquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
squirtsquirtquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
ook lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, wel ge-edged vandaagen weer helemaal glad geschoren
Voer me iets anders wit eh ehquote:
Waren de mexicano's over datum?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, voel me echt misselijk opeens. denk dat ik binnen een kwartier wel ga kotsen
zal wel komen omdat ik de hele dag niet gefapt heb, mijn lichaam is dat niet gewend
grgr
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Voer me iets anders wit eh eh![]()
![]()
ik voer je klappenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Voer me iets anders wit eh eh![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezeten door bubble buts. Dit is duidelijk scam
Yup had echt verwaarloosd. Vies harige okselsquote:
Niet minimaal 1x per week wat aan je haar (laten) doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup had echt verwaarloosd. Vies harige oksels
Morgen kapper als ik op tijd m'n bed uit kan komen
Graflelijkquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Graflelijke kop maar zou zeker wel doggy nemen
Genoeg om te weten dat ze een sletten hoofd heeft. Ik ben een connaisseurquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
GraflelijkJe ziet de helft niet
Ja wat loop ik nou al uit te leggen. Haar kop is spuuglelijk maar haar kont is echt master manquote:
Het was maar een flauwe grapquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee ik stalk niet, maar op m'n eigen kaartje staat Limburg er ook bij.
Kijk maar.
http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Oostende/4054490
dit is beter iddquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die lijn onder d'r kont is weg, die overgangslijn naar benen. Dit moet je hebben.
Lekker, maar mag nog best wat stevigerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die lijn onder d'r kont is weg, die overgangslijn naar benen. Dit moet je hebben.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet minimaal 1x per week wat aan je haar (laten) doen
Die was niet voor mij...quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast wtf man
Die obsessie met gigantische konten tegenwoordig
quote:
echt eh en jij bent dan de homo hierquote:
Lijken wel hunebeddenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gast wtf man
Die obsessie met gigantische konten tegenwoordig
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word je 26 dit jaar?quote:
Ohja.. Het was inderdaad een erg makkelink inkoppertjequote:
Waar staat GhpH voor?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit is veel beter dan een fucking dikke reet waarmee je kinderen kan pletten.
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh en jij bent dan de homo hier
mannenkontjes zijn nog platterquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
ik rock de zwerverstyloquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?
Daarom ben jij een vieze nichtquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
sidecut zekerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
nee man haar is heilig, moet echt altijd goed liggen. Dit moet je toch ook weten. Is de regel jatog?
Ik stel zelf geen hoge eisen iig, puur al voor het feit dat degenen die mij daten ook niet veel eisen stellen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mannenkontjes zijn nog platter
pssst nu kan je d'r juist stalken.. ze vermoed nu sws niksquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik dacht, laat je even die plensbui zien.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw geen SS'er met die initialen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Iemand nog een lekker nummertje voor me?
je hebt toch een vriendin? xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
net weg xdquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt toch een vriendin? xd
Je houdt van X benen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef niels0 het volgende:
Binnenkant van vrouwenbenen horen zegmaar tegen elkaar aan te schuren bij 'r kruis, dat vind ik mooi.
Zo'n opening ertussen vind ik lelijk.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Dacht dat je dat zou zien als een vaargeul, en dan net doen alsof je stijve lul aan komt varen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:55 schreef niels0 het volgende:
Binnenkant van vrouwenbenen horen zegmaar tegen elkaar aan te schuren bij 'r kruis, dat vind ik mooi.
Zo'n opening ertussen vind ik lelijk.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die wordt daar regelmatig laten vallen
Ik dacht aanquote:
Het is nog droog, hoop dat bet dalijk gaat regenen want dat vind ik leuk klinken; regen en dan de zoldeekamer hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja wist ik, maar ik dacht, laat je even die plensbui zien.
Ben van de bagger hè. Ik maak het gewoon passend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat je dat zou zien als een vaargeul, en dan net doen alsof je stijve lul aan komt varen.
nice ff fappenquote:
hey, dat heb ik ook. regen is rustgevend. Soms speel ik weleens een regen app af.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is nog droog, hoop dat bet dalijk gaat regenen want dat vind ik leuk klinken; regen en dan de zoldeekamer hebben
trouwenquote:
Ik dacht wij hebben vekering? maar nee hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
Nachtje met mn vriendje op de bank tv kijken
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, dat heb ik ook. regen is rustgevend. Soms speel ik weleens een regen app af.
Die NB of Assicsquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
fuck
[..]
haha welke ook al weer?
daar trouwen voor nodig hebbenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht wij hebben vekering? maar nee hoor
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
fuck
[..]
haha welke ook al weer?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar heb je toch een stuk touw voor?
NB wel, Asics nog niet, heb ik inmiddels dubbel. Heb nog een maatje 45.5 staan die weg mag voor ¤170 OG all double laces.quote:
Heb jij vaak nodig he na lekkere beurt kontje beuken?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
De belangrijkste rol blijft toch de wc-rol
Thight gap.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat hij zoiets bedoelt.
Je bent leuk, maar niemand kan tegen Tony op <3quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht wij hebben vekering? maar nee hoor
Ik ga ook trouwenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
je gaat toch trouwen
EDIT: ook al is fatoe
way to skinny wejooquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van merkel mag jij dat nietquote:
ze heeft gwn letterlijk echt geen assquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
achterlijk. tegen discriminatie blablabla maar homo's mogen niet trouwenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehe. Wat vond je van die uitspraak?
echt he..quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
achterlijk. tegen discriminatie blablabla maar homo's mogen niet trouwen
Daar luister ik naar wanneer ik niet kan slapen bijvoorbeeldquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij zeker geil?
Klopt, niks geks aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar luister ik naar wanneer ik niet kan slapen bijvoorbeeld
maar sowieso man echt dikke reet en die tattoo'squote:Op donderdag 16 juli 2015 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij zeker geil?
Ik voel de click ookquote:
Die tattoo's vind ik geen reet aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
maar sowieso man echt dikke reet en die tattoo's
de hermannleefquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Lol. Waar ben ik nou mee bezig? Vrouwenbenen op internet zoeken.
waaaquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Ik had inderdaad naar de stad moeten gaan.
Of je nou hier vrouwenbenen zoekt of in de stad, je er aan vergrijpen doe je toch nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Nog steeds? Tering wat ben jij traag. Nee, dan wordt het inderdaad vrij kansloos. Halfuur zoeken naar wat benen.. heb je weer gezopen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
Is net über geilquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die tattoo's vind ik geen reet aan.
ja had het al opstaan, best chill. beetje lage bpm welquote:
slechte planning gquote:
liever die franse shit die jij laatst posttequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja had het al opstaan, best chill. beetje lage bpm wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
frenchcore beste corequote:Op donderdag 16 juli 2015 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liever die franse shit die jij laatst postte
Hier is je BPMquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
santa mariaquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en nog maar een halve joint santa maria![]()
dat hoeft nou ook weer nietquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:06 schreef Crip het volgende:
Dit vind ik een mooie kont. Niet te weinig niet te veel.
Die wat net was geplaatst was gwn plat en way too skinny. Bovendien totaal geen realistisch beeld.Die is prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wat net was geplaatst was gwn plat en way too skinny. Bovendien totaal geen realistisch beeld.Wel breed, maar niet rond genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die wat net was geplaatst was gwn plat en way too skinny. Bovendien totaal geen realistisch beeld.wtf, dat lijkt op een ufo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wat net was geplaatst was gwn plat en way too skinny. Bovendien totaal geen realistisch beeld.Meh, ik had het liever iets ronder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
nou ja, ik vond hardtek en shit altijd al wel chill, maar laatst tijdens afterglow van pillen wat frenchcore geluisterd en sindsdien steeds meer gaan luisterenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
WowJe houdt dus tegenwoordig echt van het snellere gebeuk..?
Nice wel.
Ik ga een filmpje voor je opzoeken wat mijn eerste festival ooit was.Meer dan genieten!
Die wat net was geplaatst was gwn plat en way too skinny. Bovendien totaal geen realistisch beeld.Dat is primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier hebben ze ook goeiequote:
ja dat filmpje ken ikquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, ik vond hardtek en shit altijd al wel chill, maar laatst tijdens afterglow van pillen wat frenchcore geluisterd en sindsdien steeds meer gaan luisteren
Kamperenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat wordt samen in een tentje tijdens een stortbui
Haha, nais.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is hoe die chick van jouw foto uitziet als ze niet bijna haar rug breekt om voorover te bukken voor de camera.
[ afbeelding ]
Genoeg pillen op toch.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat filmpje ken ikwat een hel lijkt het me om daar te staan
dan word je gek, denk eerder bergen pepquote:
ik mag nergens binnen in maasje, laatst ook niet in Breda. Moest ik de shop echt uitlopen en via de deur schreeuwen naar mattie wat ik wouquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
simulatie van de gaskamers in auschwitz
blijft echt bullshit dat t in de randstad wel gewoon mag maar aan de grens nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik mag nergens binnen in maasje, laatst ook niet in Breda. Moest ik de shop echt uitlopen en via de deur schreeuwen naar mattie wat ik wou
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volle kont, goede heupen = geen probleem gespot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |