wat een commerciele kutzooi: Def Rhymz beste binnenlandse rapper?
ga toch fietsen!!! bah
quote:kerel
Op donderdag 14 november 2002 13:08 schreef Henkmanz het volgende:
zeg maar gerust de commerciele-ik-ben-14-jaar-en-ik-ken-geen-goede-artiesten-awardswat een commerciele kutzooi: Def Rhymz beste binnenlandse rapper?
ga toch fietsen!!! bah
quote:Welke Holocaust?
Op donderdag 14 november 2002 13:09 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Wil degene die het weten dit aub volledig stil houden?
quote:BrEeZaH bOy
Op donderdag 14 november 2002 13:09 schreef Piertje het volgende:[..]
kerel
quote:het ontkennen van de tmf-awards eeeehhhh, de holocaust is strafbaar in Nederland!!!
Op donderdag 14 november 2002 13:11 schreef Cynic het volgende:[..]
Welke Holocaust?
Gewoon niet te serieus nemen.
quote:Ik kan het ook niet laten te kijken hoor... Maar dat klinkt minder "cool":+ (gebruiken ze het woord cool nog?
Op donderdag 14 november 2002 13:12 schreef postinggirl het volgende:
Ach, het is wel grappig om naar te kijken. Jankende pubers die overal bij gillen, playbackacts, publiciteitsgeile semi-bn'ers die een award komen uitreiken en zo ook weer een stukje aandacht krijgen.....Gewoon niet te serieus nemen.
quote:Ik kijk liever Idols, ook talentloze stumpers (merendeel) net als op de TMF awards, maar bij TMF krijgen ze applaus en bij Idols worden ze afgezeken
Ach, het is wel grappig om naar te kijken. Jankende pubers die overal bij gillen, playbackacts, publiciteitsgeile semi-bn'ers die een award komen uitreiken en zo ook weer een stukje aandacht krijgen.....Gewoon niet te serieus nemen.
Definitie van kansloze BrEeZaHjEuGd:
Index / Muziek / TmF AwArDs!!
*wat is het super moeilijk om om en om te schrijven zeg :S dat kunnen ze toch niet daadwerkelijk leuk vinden ?
quote:en vergeet niet 100% zekerheid van het toewijzen van een 'award' op 'objectieve basis' voor het 'gehele oevre' van Kane, Anouk, enz.
quote:TMF-Awards?
Op donderdag 14 november 2002 13:15 schreef sweek het volgende:[..]
Ik kan het ook niet laten te kijken hoor... Maar dat klinkt minder "cool":+ (gebruiken ze het woord cool nog?
)
quote:kerel ik had vorig jaar met een vriend afgesproken dat we daar nog is EEN keer heen zouden gaan vandaar
Op donderdag 14 november 2002 13:15 schreef MobileRingtonez het volgende:
Zeg ventje, je bent van 1985, ben je niet al veel te oud voor die RoTzOoI?
quote:Let's hope it's not spreading
Op donderdag 14 november 2002 13:15 schreef MobileRingtonez het volgende:
Zeg ventje, je bent van 1985, ben je niet al veel te oud voor die RoTzOoI?
quote:Sommige beloftes vragen er gewoon om om gebroken te worden
Op donderdag 14 november 2002 13:17 schreef Piertje het volgende:[..]
kerel ik had vorig jaar met een vriend afgesproken dat we daar nog is EEN keer heen zouden gaan vandaar
quote:IcH hAbE eS nIe GeWuSsT
[..]Welke Holocaust?
--------------------------------------------------------------------------------het ontkennen van de tmf-awards eeeehhhh, de holocaust is strafbaar in Nederland!!!
quote:En Marco Borsato zal volgend jaar ook wel weer zijn 48302902984ste award winnen voor 'beste zanger' en eventueel voor een andere categorie..... (Hit of geen hit.
Op donderdag 14 november 2002 13:17 schreef dr.dunno het volgende:[..]
en vergeet niet 100% zekerheid van het toewijzen van een 'award' op 'objectieve basis' voor het 'gehele oevre' van Kane, Anouk, enz.
*Die heeft het nu te druk om langs te komen maar wil jullie wel bedanken*
*Die zit nu in amerika maar is erg blij*
*Die zit ziek thuis maar dit doet hem erg goed*
pffff...
*Brainpower is goed maar had die award vorig jaar al moet winnen maar ja dat krijg je he met al die commerciele BrEeZaHjeugd Dan krijg je Def Rhymz :S
quote:Volgens mij gaat het zo bij de meeste awards, bij MTV etc. ook.
Op donderdag 14 november 2002 13:38 schreef Atreidez het volgende:
Allemaal vriendjespolitiek daar bij TMF.. wat betreft die awards
quote:Jaa maar das zo moeilijk het is tenslotte BrEeZaH cultuur en tmf
Op donderdag 14 november 2002 13:47 schreef Seborik het volgende:
Zou er hier normaal gereageerd kunnen worden op de topicstarter en die flames/trolls achterwege kunnen blijven?
quote:Dan doe je je best maar.
Op donderdag 14 november 2002 13:59 schreef SaturN het volgende:[..]
Jaa maar das zo moeilijk het is tenslotte BrEeZaH cultuur en tmf
dus goed op te zeiken
quote:Ok dan..
Op donderdag 14 november 2002 13:47 schreef Seborik het volgende:
Zou er hier normaal gereageerd kunnen worden op de topicstarter en die flames/trolls achterwege kunnen blijven?
pak het dan iets beter aan Mtv awards kan nog...die hebben meestal kwaliteitvolle artiesten...
pffff tmf awards lolzzzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |