WGR / Centraal Brokers Topic #1 - Bij welke broker zit je en waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:23 schreef jevl het volgende:
Waar moet ik op letten bij het kiezen van een broker? Wat is een geschikte broker voor een beginner?
Binck? plus500?
Beurscrisis in China? De laatste weken worden flink uitgemeten in de media maar bijna nergens lees je wat de winst is van de beurs in Shanghai voor dit jaarquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:55 schreef arjan1112 het volgende:
en de beurscrisis in China en mevr. Yellen dan ?
De stijging na 2011 is nergens op gebaseerd, de AEX zou nog steeds op 350 moeten staan.
Griekenland is niet belangrijk. het grootste verhaal van 2015 zal zijn de deceleratie van de Amerikaanse economie. Binnenkort zal de smart money dit feit herkennen en zal de markt langzaam beginnen met een roll-over. zoals het begin van elke bearmarkt begint dit sloom.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:23 schreef Zwelgje84 het volgende:
En? Wat denken jullie? Zet deze stijging verder door of zal er weer een val volgen vanwege aanhoudend gerommel in Griekenland?
Als je direct na IPO van Etsy vol was ingegaan had je nu een verlies van 27% gehad.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:28 schreef VeX- het volgende:
Netflix had ook een mooie dag vandaag (+18%).
En etsy ging met 30% omhoog!
Op zulke momenten baal ik dat ik er eerder niet vol voor ben gegaan.
Lolquote:Op maandag 20 juli 2015 09:58 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Griekenland is niet belangrijk. het grootste verhaal van 2015 zal zijn de deceleratie van de Amerikaanse economie. Binnenkort zal de smart money dit feit herkennen en zal de markt langzaam beginnen met een roll-over. zoals het begin van elke bearmarkt begint dit sloom.![]()
better get out while you canbefore the tide goes out. het probleem is weer dat de exit klein is en degene die meedoen terwijl de muziek speelt maar blijven meedoen en allemaal denken ze dat het gaat meevallen of dat ze als eerste eruit kunnen stappen. its a game of musical chairs.
als je nu instapt moet je aandelen misschien wel 30 jaar aanhouden om uit de rode cijfers te komen, net als in 1929
De beurs is dan ook niet een objectieve maatstaaf die meet hoe het met de Economie is. Mede doordat dividend, voor veel mensen, een secundaire reden is om een aandeel te kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:55 schreef arjan1112 het volgende:
en de beurscrisis in China en mevr. Yellen dan ?
De stijging na 2011 is nergens op gebaseerd, de AEX zou nog steeds op 350 moeten staan.
Dus jij gaat ook vol short?quote:Op maandag 20 juli 2015 11:22 schreef arjan1112 het volgende:
Tsja mevr. Yellen gaat de markt overspoelen met obligaties. De balans van de Fed word binnenkort geliquideerd... koop dollars.
Alle andere beleggingen gaan down.
na 2019 aandelen kopen.
..
Kijk nou, een doemdenker.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:58 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Griekenland is niet belangrijk. het grootste verhaal van 2015 zal zijn de deceleratie van de Amerikaanse economie. Binnenkort zal de smart money dit feit herkennen en zal de markt langzaam beginnen met een roll-over. zoals het begin van elke bearmarkt begint dit sloom.![]()
better get out while you canbefore the tide goes out. het probleem is weer dat de exit klein is en degene die meedoen terwijl de muziek speelt maar blijven meedoen en allemaal denken ze dat het gaat meevallen of dat ze als eerste eruit kunnen stappen. its a game of musical chairs.
als je nu instapt moet je aandelen misschien wel 30 jaar aanhouden om uit de rode cijfers te komen, net als in 1929
nope, gewoon iemand die de heilige graal heeft ontdekt die een miljard miljard (meerdere triljoenen)aan geld waard is.quote:
Wat doe je nog op dit forum? Je kunt beter alvast kijken welke boot je gaat kopenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
nope, gewoon iemand die de heilige graal heeft ontdekt die een miljard miljard (meerdere triljoenen)aan geld waard is.![]()
![]()
je zou mij moeten bedanken voor het redden van je spaargeld.
Dat gebeurt pas als rente gaat stijgen. In EU gaat dat nog heeeeeel lang duren.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:52 schreef VeX- het volgende:
Dat de beurs op een gegeven moment hard in elkaar gaat klappen is een zekerheid.
ik stop er binnenkort ook mee met mijn advies op dit forum tenminste. voortaan moet ik ervoor betaald krijgen. alleen op dit moment vind ik trollen nog te leukquote:Op maandag 20 juli 2015 17:54 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Wat doe je nog op dit forum? Je kunt beter alvast kijken welke boot je gaat kopen
neequote:Op maandag 20 juli 2015 19:52 schreef VeX- het volgende:
Dat de beurs op een gegeven moment hard in elkaar gaat klappen is een zekerheid.
Maar ik heb het idee dat we nu nog wel even zoet zijn. Als je nu gaat shorten loop je intussen een hoop geld mis.
Ik vond in AEX het niveau juist hoog. Zie nu inderdaad geen kwaliteitstopics/posts meer. Nu lijkt het meer iex. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef WebBeestje het volgende:
Op een enkeling na is het niveau hier wel erg laag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |