Natuurlijk, iedere medische of homeopatische handeling heeft z'n bijwerkingen. Maar mijn ervaring is dat de artsen te weinig stilstaan bij langetermijnproblemen en dat bijvoorbeeld Hydrocortison erg snel uitgeschreven word.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die hormoonloze zalven zijn vlgs mij ook niet zo onschuldig...
Punt is dat je met twee dagen smeren per maand echt geen huidschade oploopt, zeker niet als je dun smeert.
Homeopathie zou ik verre van blijven, maar goed, ik heb dan ook een hekel aan duur water en voor cardiflor etc ben ik allergisch...
A gaat meestal om 18u in bad. Dan fles en om 18:30 slapen. Als ik haar langer beneden laat en wakker hou is het inderdaad groot drama bij slapenquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:40 schreef snoenk het volgende:
Dad, is het in de avond dan misschien te laat? Ik merk hier dat als ze rond 6 uur moe wordt ik haar op hou omdat ik niet wil dat ze dan al aan de nacht begint. Maar daardoor is ze rond bedtijd wel vaak te moe om lekker in slaap te kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2015 10:30:21 ]
Veel plezier! Dat eerste minirondje door het park vond ik zo'n mijlpaal.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:15 schreef Krisvc het volgende:
Wij gaan zo voor het eerst een rondje lopen buiten. Even kluizenaar-af zijn.
Ik heb daar ook een paar foto's van gemaakt, vond het zo spannend en leuk!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Veel plezier! Dat eerste minirondje door het park vond ik zo'n mijlpaal.
Leuk Krisquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een paar foto's van gemaakt, vond het zo spannend en leuk!
Hier heb ik de gele bijbel maar weer eens gepakt. Ik gok dat we begonnen zijn aan de 19 weken sprong. En ik lees dat die 5 weken kan duren... ai
Zet de stofzuiger maar klaar danquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
Ik heb ook 'oei ik groei' er bij gepakt nav jouw post. Slecht slapen hier ineens en mopperen. Maar wat ik lees bij deze sprong zorgde voor een enorme real life
.
S kan na deze sprong:
- Antwoord geven op simpele vragen. Als jij bijv vraagt 'Hoe groot word jij?', doet zij haar armpjes ver omhoog;
- kan een eenvoudige puzzel van 3 stukjes aan elkaar leggen;
- ze wil helpen met het huishouden, haren kammen en aankleden
- probeert je te verleiden om haar te helpen bij dingen die zij eigenlijk al zonder jou kan
Etc. Etc. Euhm. Geloof niet dat ik dit zie gebeuren over 3 weken...
Moest lachen bij 'probeert je te verleiden...'quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
Ik heb ook 'oei ik groei' er bij gepakt nav jouw post. Slecht slapen hier ineens en mopperen. Maar wat ik lees bij deze sprong zorgde voor een enorme real life
.
S kan na deze sprong:
- Antwoord geven op simpele vragen. Als jij bijv vraagt 'Hoe groot word jij?', doet zij haar armpjes ver omhoog;
- probeert je te verleiden om haar te helpen bij dingen die zij eigenlijk al zonder jou kan
Op die vaardigheden zit ik ook te wachten...quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
.
S kan na deze sprong:
Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mijquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op die vaardigheden zit ik ook te wachten...al weken
+1quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mij
+1quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |