abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154374427
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Babydarmen rijpen vanzelf, geen nood om dat proces te versnellen zolang je gewoon je verstand gebruikt bij wat je ze voert.

Gevalletje, hoeveel weken is Q nu?
17 weken (als ik goed heb meegeteld :@) over 2 dagen officieel 4 maanden. Ik wist dat ze dat gingen proberen trouwens, niet dat ze dat deden zonder dat ik het wist hoor! Had al een babylepeltje meegegeven. Maar het was dus wel een succes, morgen zelf maar eens proberen als dat lukt (volgens cb moet je minstens 3 dagen hetzelfde achter elkaar geven. Vanwege wennen aan smaak? Of checken op allergie ofzo?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154374436
Jullie O+
pi_154374533
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

17 weken (als ik goed heb meegeteld :@) over 2 dagen officieel 4 maanden. Ik wist dat ze dat gingen proberen trouwens, niet dat ze dat deden zonder dat ik het wist hoor! Had al een babylepeltje meegegeven. Maar het was dus wel een succes, morgen zelf maar eens proberen als dat lukt (volgens cb moet je minstens 3 dagen hetzelfde achter elkaar geven. Vanwege wennen aan smaak? Of checken op allergie ofzo?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn van jullie huisje! *O*

En als het met jullie toestemming is gegaan is het prima natuurlijk, maar is het 'eerste hapje' niet iets waar je zelf bij wilt zijn? :@ Ook al zijn het maar 3 lepels? Of ben ik gewoon zo 'ik-wil-alle-eerste-keren-meemaken' :')
pi_154374550
niet alle eerste keren }:|
pi_154374556
He, komt er eens een slurfje langs, mis ik het. :(

Kätzels O+
De ene zorgde niet voor genoeg overlast, maar nu is de balans hersteld. Vannacht een mauwconcert gekregen en ze hebben de box uitgekozen als plek om hun staar- en gromwedstrijden omheen te houden.

Ik86 wat een schatje! Rammel rammel.

En Blub de Badvis woont hier ook. Blub heeft alleen een afwijking waardoor hij op de kop gaat zwemmen en dan hoor je niets! Ideaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door ingee op 15-07-2015 23:03:27 ]
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:57:57 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_154374577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef Fee-nix het volgende:
Maar die reborn babies leggen ze niet alleen in de woonkamer he... Ze doen ook alsof het een echte baby is. Kijk en huiver...
Poepluier :') . En bij 8.30 minuut creepy drinkgeluidjes. Ik heb door de video geskipt, kan het niet aanzien :') .

Hardop gelachen om Spees en kat trouwens :D.
wat een freakshow :') ;(
disclaimer
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:58:17 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_154374585
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:57 schreef krijgerrtje het volgende:
:9~
disclaimer
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:58:50 #98
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154374601
quote:
Nee? Ik was van plan gewoon mee te gaan naar cherso als ie achttien is (ja, achttien! Eerder niet :') ) en dan onderzn bed bivakkeren jeweets...
Kwak
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:59:19 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_154374615
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

SPOILER
mag ik vragen waarom al zo vroeg en waarom je dat liever niet zelf deed? (Gewoon interesse)
disclaimer
pi_154374660
quote:
Maar die reborn babies leggen ze niet alleen in de woonkamer he... Ze doen ook alsof het een echte baby is. Kijk en huiver...
Poepluier :') . En bij 8.30 minuut creepy drinkgeluidjes. Ik heb door de video geskipt, kan het niet aanzien :') .

Nou, heel zachtjes met het hoofd doet 'ie niet echt hè :')
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:01:15 #101
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154374686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tijd voor een serieuze vraag: geven jullie je baby probiotica?
Jep, hier wel. Orthiflor Junior. Zowel Draak als Piranha hadden mega veel krampen, en al helemaal bij de overgang naar vaste voeding. Sinds we Orthiflor gebruiken poept hij stukken beter en is het scheten laten ook voor 90% gereduceert.
Er is hier nog iemand die Orthiflor gebruikt... Maar ik ben even kwijt wie het is :@.
pi_154374689
Huisje voor familie Q! *O*
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:04:09 #103
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_154374788
Gevalletje een nieuw huisje *O*.

Eerste keer een hapje eten nam ik altijd uitgebreid foto's van. Zou t ook liever zelf doen.

Gnorf, alle eerste keren :').
pi_154375048
Ik heb van alle smaken die ze voor het eerst kreeg een filmpje :') en potdorie niet één ril :(
pi_154375208
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mag ik vragen waarom al zo vroeg en waarom je dat liever niet zelf deed? (Gewoon interesse)
Omdat ie steeds meer honger krijgt en ik bang was dat ie over de liter fv per dag zou komen, dan liever wat groente/fruit extra dan over de max fv gaan (is mijn gevoel dan he, zo slecht zal het ook weer niet zijn. Bij cb bureau rekende ze alleen wel de hoeveelheid voor de schepjes en ik na dus misschien deed ik het wel fout :@). Verder omdat het mag vanaf 4 maanden (en ik stiekem nieuwsgierig was of hij eten al wat zou vinden..). Ik weet dat een aantal hier wat langer wachten en ergens twijfelde ik ook nog wat, maar m'n gevoel vind het ook wel fijn dat ie nu weer wat natuurlijks krijgt naast de fv (voor m'n gevoel moet ie nog borstvoeding krijgen, dat is natuurlijk en het beste.. Baal nog steeds dat het niet langer gelukt is. Vraag me ook af of ik in dat geval wel wat langer zou hebben gewacht).
Verder dacht ik "ok, laten we er maar mee beginnen" ondanks de drukte nu. Weet eig niet goed waarom, toen ik thuiskwam dacht ik "verdorie, waarom heb ik nou geen foto's van z'n eerste hapje, heb er niks van gezien en geen foto's kunnen maken!" Baal wel een beetje dat ik niet heb gevraagd of ze wilden wachten tot we terug waren (hoopte daar wel wat op).

Edit- Wil het allemaal goed doen en ben snel onzeker, zeker als het om Q gaat. Trek me alles al snel aan en al helemaal als ik ergens onzeker over ben ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Gevalletje op 15-07-2015 23:36:37 ]
pi_154375217
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee? Ik was van plan gewoon mee te gaan naar cherso als ie achttien is (ja, achttien! Eerder niet :') ) en dan onderzn bed bivakkeren jeweets...
Sjaak krijgt voor zijn 18e verjaardag een nachtkastje met daarop een cirkel met daarin de tekst: gereserveerd voor mama.
pi_154375275
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Jep, hier wel. Orthiflor Junior. Zowel Draak als Piranha hadden mega veel krampen, en al helemaal bij de overgang naar vaste voeding. Sinds we Orthiflor gebruiken poept hij stukken beter en is het scheten laten ook voor 90% gereduceert.
Er is hier nog iemand die Orthiflor gebruikt... Maar ik ben even kwijt wie het is :@.
Ja die redenen heb ik vaker gelezen en brachten me aan het twijfelen. Sjaak heeft zoveel krampjes gehad in het begin. Maar ik ben niet zo van homeopathie enzo.
pi_154375323
quote:

-O-
Wat een eng ding ook. Op 2.40 legt ze ook zo "liefdevol" haar hoofd recht :') "little miss Miracle" en met paasei..
pi_154375363
quote:
Neuh, die sla ik graag over..
pi_154375563
Fee-nix dat filmpje :o

Ik vind het zo vreemd of eng!
  woensdag 15 juli 2015 @ 23:33:02 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154375708
Ach gevalletje, je bent geen ontaarde moeder, die bestaan niet. Belangrijke regel hier.

Ik ben om dezelfde reden met 4,5 maand begonnen en hier heeft het goed gewerkt :Y

En als je t niet geweten had van je ouders dan was zijn hapje morgen zijn eerste geweest. Symboliek is ook maar net wat je er van maakt. Misschien heb je t ergens in je achterhoofs onbewust door hen laten doen omdat je t zelf een grote stap vond, is ook geen schande...

:*
Kwak
pi_154375905
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ik weet niet of je mij bedoelt?

Bij Djenna 2 weken na ha geboorte gestart op advies van de osteopaat.

Bij Boaz op dag 1 prevebtief gestartm

Toeval of niet .. ik kan (gelukkig!) Niet meepraten over krampjes.

MC ik was ook nooit van het homeopathische en alternatieve geneeswijzen enzo. Geloofde daar niet zo in. Maar als er nu iets is met mezelf of met mijn man of 1 van de kinderen dan is dat het eerste waar we naar grijpen.

Ik denk baat het niet dan schaadt het niet . Tot nu toe heeft het altijd nog geholpen hier.
pi_154376315
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ach gevalletje, je bent geen ontaarde moeder, die bestaan niet. Belangrijke regel hier.

Ik ben om dezelfde reden met 4,5 maand begonnen en hier heeft het goed gewerkt :Y

En als je t niet geweten had van je ouders dan was zijn hapje morgen zijn eerste geweest. Symboliek is ook maar net wat je er van maakt. Misschien heb je t ergens in je achterhoofs onbewust door hen laten doen omdat je t zelf een grote stap vond, is ook geen schande...

:*
Vast niet, maar voel me overal zo onzeker over, wil het perfect doen maar dat kan helemaal niet.

Hoop dat het hier ook goed uitpakt, ik was geen goede eter, weet dat ik fruithapje wel lekker vond maar luste als kind maar erg weinig.. Tot ver in m'n tienerjaren vond ik restaurants vreselijk, ik vond haast nooit iets wat ik écht lustte. Laatste jaren wordt het gelukkig eindelijk beter. Hoop dat Q wel van groente en fruit gaat houden en dat dit vast een goed begin was..

Ben vaak wel van de symboliek, maar merk dat regelmatig pas nadat iets al gebeurd is en ik dan dramatisch ga doen omdat ik het toch niet zo wilde :') Best irritant. Misschien heb je wel gelijk hoor, zat vanochtend al te bedenken hoe ik dat toch moest aanpakken, heb nog nooit echt iets gepureerd. Probeerde te bedenken hoe lang je die dingen dan moet koken. Voelde me nogal een n00b :P. M'n moeder maakte altijd hapjes voor m'n nichtje als ze moest oppassen, dus het voelde wel goed als zij de puree zou maken, kon ik het niet verpesten :X
pi_154376477
Ah dus probiotica is er wel ook voor kinderen. Fijn dat het bij jullie helpt NTS en Twinkle!

Weet niet zo goed wat ik van homeopathie moet vinden.. Heb van die middeltjes vaak het gevoel dat het bij mij niet helpt. M'n moeder is er juist wel van en die ervaart wel weer een positieve werking.
Toen ik een jaar of 2 was had ik vaak oorontsteking en kreeg steeds kuurtjes. Tot m'n moeder het zat was en me mee nam naar een homeopaat. Kreeg iets homeopathisch en nooit meer oorontsteking gehad!
pi_154376681
quote:
15s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zon, zee en je ouders onder je bed.
Over 18 jaar, de nieuwe tv hit :D

En dan ga ik morgen maar eens lezen wat er zo grappig was...

Oh en gevalletje, niet zo aan jezelf twijfelen! :*
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:34:46 #116
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154377411
Piemel gemist. Damn.
Over vreemde foto's gesproken. Die foto van gister met die 2 gebitten door elkaar vond ik ook erg freaky..

Gevalletje,
Niet twijfelen over je moederschap.
Q groeit toch goed. Ziet er gezond uit. Breathe! :*
Oh, enne gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!

Mevr cactus
Hier geen probiotica.
Ik ken dat spul alleen maar als ingrediënt van mierzoete drankjes als Becel of yakult. Wij gebruiken het niet. Maar als jij er een goed gevoel bij krijgt moet je het gewoon eens proberen. Ik heb in ieder geval geen advies.
Ik weet wel dat wanneer iemand tegen mij had gezegd tijdens Ro's ziekbed dat ze op zou knappen wanneer ik over haar heen zou plassen met ochtendurine terwijl ik haar neus insmeerde met quinoa en lijnzaadgelei ik dat direct had gedaan. ;)

op m'n fb zag ik via via een oproep voor een vrouw van 35, 31 weken zwanger en niks geregeld voor de baby. Hebben nu een huisje geregeld wat een regelrechte bouwval is.. Of mensen nog spullen hebben / kunnen helpen met klussen / spullen willen doneren..
Ik ben normaal gesproken meteen bereid om iemand uit de brand te helpen, maar nu? Ik vind haar alleen maar dom en help met niks..
Ben ik kapot?

M'n man ligt al sinds 21:00 te slapen en Ro is sindsdien hyper
Ik krijg haar af en toe wel rustig, maar slapen? Ho maar.
Nu m'n hoerenlampjes in de wieg maar aangezet. Eerst 5 min oh en ah uitstoten, maar geen armen gefladder meer. Zelfs het zuigen aan de speen wordt al iets rustiger.. Zal het dan toch? :o

:o
  donderdag 16 juli 2015 @ 00:52:10 #117
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154377804
Over katten gesproken.
Ik heb er 5. Altijd veel katten willen hebben al denk ik daar nu soms heel vaak anders over o|O
Mijn rode Maine coon Sjors heb ik altijd gezien als mijn kint. Veel aandacht dus dat beest liep hier als de koning rond.
Naarmate m'n zwangerschap vorderde zijn we hem gaan weren uit onze slaapkamer. Mauwen, janken, krabbelen... De godganse nacht.
Hij was het er echt niet mee eens. Opeens was het over. Ik heb namelijk een nieuwe wasmand voor hem
Gekocht en deze naast onze deur gezet. Ik gooi daar m'n kleding in en daar slaapt
Hii dan op. Wanneer ik ro snachts ga verschonen geeft hij me altijd een k*t gevoel. Alsof ik hem tekort doe ;-(

Sinds ro geboren is heeft hij me steeds genegeerd. Tot een maand geleden. Toen moest hij weer aandacht, maar vroeg dat steeds op onhandige tijdstippen. Het liefst tijdens het voeden of verschonen van een poepluier }:|
Nu heeft meneer weer wat nieuws bedacht. Hij is gewoon gestopt met zichzelf te verzorgen. Klitten over z'n hele lijf. Dus de tondeuse erover heen gehaald.
Nu loopt er dus een langharige kat geschoren als een leeuw rond. :D
Maar dat is nog niet alles.. }:|

Wij werden ook wat lui dus we hebben geïnvesteerd in een nieuwe kattenbak.
De litter robot als automatische kattenbak (had ik veel eerder moeten aanschaffen!) Het mocht wat kosten.. :+
Alle katten zijn er gek op. Staan bijna in de rij.. Maar Sjors? Die poept nu dus in huis. Piest over m'n tassen.. Of een drol nét voor de deur zodat je er wel in moet stappen. Echt geweldig om zo veel katten te hebben.

Jaaaaaaa rO slaapt!
  donderdag 16 juli 2015 @ 03:04:12 #118
348178 NotTheSame
pi_154379409
Klaagpost:

Gvd hoerige k*t eczeem :( . Een tijdje is het super goed gegaan maar de laatste nachten zitten we weer met hem op, zichzelf compleet kapot krassend van de jeuk. En huilen :'( .
Het enige wat baat had was Cardiflor Forte, maar om daar nou 3 flacons per week van weg te smeren werd echt te gek.

Morgen toch maar eens op onderzoek uit naar een alternatief. No way dat mijn kind aan de hormoonzalven gaat.
pi_154379441
Ik heb ook wel het gevoel dat ik mijn katten tekort doe nu.. Ze kregen altijd aandacht en knuffels, nu halen ze kattenkwaad ( :') ) uit voor aandacht :{

Verder hier 3e x wakker met sneu verkouden jongetje :{ :O
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 16 juli 2015 @ 03:12:38 #120
348178 NotTheSame
pi_154379445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 03:11 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb ook wel het gevoel dat ik mijn katten tekort doe nu.. Ze kregen altijd aandacht en knuffels, nu halen ze kattenkwaad ( :') ) uit voor aandacht :{

Verder hier 3e x wakker met sneu verkouden jongetje :{ :O
Arme L. Beterschap :* !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')