Hier ookquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uit
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:15 schreef faptist het volgende:
Ro...![]()
[ afbeelding ]
Lag iets te strak tegen me aan tijdens haar slaap, haha.
JufM
Hoe tof. Gefeliciteerd. Ik hoop dat het je veel mooie opdrachten oplevert.
Away
Beterschap
SQ
Heel herkenbaar. Ik ben ook heel nuchter, maar maak ook expres foto's van dit soort 'onbenulligheden', omdat ik bang ben dat ik er over een x aantal jaar spijt van heb.
Ik heb trouwens wel spijt dat ik geen afdruk heb gemaakt van haar handjes en voeten in de kraamweek.
Jaaah wat klinkt dit goed!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:59 schreef Krisvc het volgende:
Hier hebben wij het zo slecht nog niet. Alles bij elkaar hebben we 7 uur kunnen slapen vannacht. Allemaal in ons eigen bed, niemand op de bank, niemand huilend. Kind slaapt tussen dr voedingen normaal door. Drinkt zo nu en dan aan de borst waardoor ik barst van vertrouwen dat het goed gaat komen. Als jullie me zoeken dan ben ik op mn roze wolk in mn handjes aan het knijpen.
Fap ik weet even niet hoe jong mini nu is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:15 schreef faptist het volgende:
Ro...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens wel spijt dat ik geen afdruk heb gemaakt van haar handjes en voeten in de kraamweek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag een dag met zn allen bij mn ma, lig met saartje op bed nu, anders slaapt ze helemaal niet!
Ze heeft vanmorgen gestapt aan papa's handen
Knap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn baby is ineens P50quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga misschien wel even wegen vanmiddag! Dat is al drie maanden geleden tenslotte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen om 5u Minion maar even tussen ons in gelegd (nadat ik al weer 3-4x heen en weer gelopen was) en daarna nog heerlijk 2u liggen dommelen met een knorrend meisje naast medat gaan we dus vaker doen; stuk beter vol te houden als ze dan zo vroeg wakker is!
Ze is ook echt zó leuk hè?!en ook echt de enige ter wereld die het leuk vindt als ik zing (ik geef nieuwe betekenis aan de term 'toondoof' zeg maar
) én er ook nog rustig van wordt
Had ik al '' gezegd?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |