Sorry. Het is sterker dan ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ok WTF happened to the cute pics in the OP? Dit is gewoon freaky
Ik zie serieus nu pas die piemelquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, hij is briljant, maar ik vrees toch tegen de policy
Wat een bazenfoto trouwens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok, vtech.
[ afbeelding ] dit is de OMGDAARROLTDERUPSZONDERLIEFDEINZIJNHART-blik![]()
Ik vind VTech verder niet echt leuk, maar blijkbaar is het door de ogen van een baby een oase van geluk
Ik las niet verder en zat dus een verdwaald vtech speeltje in de bloemen te zoekenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok, vtech.
[ afbeelding ] dit is de OMGDAARROLTDERUPSZONDERLIEFDEINZIJNHART-blik![]()
Ik vind VTech verder niet echt leuk, maar blijkbaar is het door de ogen van een baby een oase van geluk
+1. en een piemel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik las niet verder en zat dus een verdwaald vtech speeltje in de bloemen te zoeken
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:47 schreef Skittles het volgende:
Oh. Wauw. Je hebt niet geleefd tot je dat plaatje gezien hebt in de OP. Bedankt voor dit gelukzalig moment, Spees
Hehehehehe. Zoals Amsel het zo mooi beschreef: Vtech is dat speelgoed waardoor je midden in de nacht weet dat je kat in de box is gesprongenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Shit hee, wat een plaatjes.en vtech. Ik drukte in de winkel op een TEST MIJ-knopje. Ik liep met schaamrood op mijn gezicht de winkel weer uit. Sally Zebra hield maar niet op met balkenEn dan te bedenken dat er gezinnen zijn die de hele collectie voor kinders verkaardag vragen. Ril!
Ik had ook goeie voor Z&Gquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Crumpette het volgende:
![]()
omg jongens we benaderen Z&G tijden qua humor hier vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |