jaagt een lesauto de stuipen op het lijf.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:01 schreef Claude_Viole het volgende:
Lol, een sjappie op zijn BMX'je op de rotonde
Ook hier gaan ze dan onderuitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zitten jullie nou echt naar die rotonde te kijken?
![]()
Webcam Koningsplein in de winter is tof, de een na de ander gaat op zijn muil, maar dit...
Nah, Koningsplein cam hangt echt op een zeer verradelijk plekkie. Met de juiste omstandigheden is het echt lachen geblazen.quote:
Er was ooit een webcam vlak bij een universiteit, die was altijd leuk als er harde wind stond. echt niemand kwam er tegen in zonder moeite of te struikelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nah, Koningsplein cam hangt echt op een zeer veraderlijk plekkie. Met de juiste omstandigheden is het echt lachen geblazen.
Die cam ken ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er was ooit een webcam vlak bij een universiteit, die was altijd leuk als er harde wind stond. echt niemand kwam er tegen in zonder moeite of te struikelen.
Volgens mij een getaped papiertje ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:09 schreef GekkePoes het volgende:
Is er nu een extra driehoek getekend bij de haaientanden rechtsonder?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Zitten ook gewoon 1000 man te kijken...![]()
Wat ga jij doen? Ssssst.. ik kijk rotonde..
Met een hogedrukspuit schrijven is ook leuk... dan moeten ze de rest ook doen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:20 schreef GekkePoes het volgende:
Straks een schone vlek, en op een ander deel van de rotonde met dat schoonmaakmiddel een text schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |