quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ik ga daar schijten en als ik klaar ben probeer ik mijn stront tegen de cam te smijten.
Wel in een gorillapak met een tros bananen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ik ga daar schijten en als ik klaar ben probeer ik mijn stront tegen de cam te smijten.
ja er is al een uur zogenaamd van alles en iedereen onderwegquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef GekkePoes het volgende:
http://boards.4chan.org/b(...)h-bs-roundabout-live
iemand met laserpointers is onderweg
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Wel in een gorillapak met een tros bananen hoor
ja lol. ben benieuwd of er ook gekken zijn die het echt gaan doenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja er is al een uur zogenaamd van alles en iedereen onderweg
alleen op die rotondequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Neem jij altijd een tros bananen mee en verkleed je je als een gorilla als je gaat schijten?
Dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:18 schreef Claude_Viole het volgende:
Ook echt.... een half uur rijden naar een webcam voor een burn-out
Vast een screencap uit een dashcam ofzo.
Dat heeft geenstijl tv al gedaan. Kwam er een politie te motor moesten ze wegquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef pinman het volgende:
Op reddit zei iemand dat er een pizza moet worden besteld en die moeten ze dan naar het midden van de rotonde brengen
2230 nu aan het kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meesten weten gewoon niet dat er wereldwijd miljoenen naar hen zitten te kijken.
Heb je meteen de allersnelste eerstehulp die je maar wensen kanquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:24 schreef Waterdrinker het volgende:
Die ging wel echt allejezus hard, je zou maar net aan het stoepkrijten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |