Een ramadan schaapquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Lijkt nu wel of een beest geslacht is trouwens...
Afwachten tot iemand er een ongeluk bij gaat tekenen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een ramadan schaap
Iemand aangereden op de rotonde lijkt het wel.
Van die lichaamsomtrekken ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Afwachten tot iemand er een ongeluk bij gaat tekenen..
Ja en overal van de gele kaartjes prikkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:27 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Van die lichaamsomtrekken ofzo?
Nodig iedereen ff uit op Facebook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oh man zaterdag. Wie gaat er mee?
Ik stel een fok meet op de rotonde voor.
Heb ik iets gemist denk ik. Ik zag dat er een politiewagen vertrok van de rotonde maar blijkbaar stukje gemist waar er iets gebeurde.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Of gewoon aanwezigheidscontrole. Je hebt anders net wat gemist geloof ik!
Gratis rondje van de zaakquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nodig iedereen ff uit op Facebook.
Project P(urmerend)quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nodig iedereen ff uit op Facebook.
van te voren was er ook al politie!quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist denk ik. Ik zag dat er een politiewagen vertrok van de rotonde maar blijkbaar stukje gemist waar er iets gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |