Volgens mij was jij net zo lang als ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 reikt een Wieckse Radler aan En nu?
Dinnetje klinkt als bammetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dinnetje![]()
Niet goed?
[..]
Wel tof!! Maar ik snap dat het wat lastig is met stylen... Heb je je haar lang of kortig?
Dat zeg ik dan weer nooit, bammetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dinnetje klinkt als bammetje![]()
Ik heb het pas geknipt, schouderlengte. Ik laat het nu weer groeien
Milady, Fräuleinquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Damsel in distressMademoiselle, deerne
Nee, jij zocht naar 1,80m types waarop ik mij al van jouw lijstje streepte enzo. Donkerblond is ook een soorttevan donker?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij was jij net zo lang als ikEn had jij nou donker haar?
Echt, geen idee... dikke gatenkaas hiero
Dan zakt de krul een beetje uitquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan weer nooit, bammetje![]()
Nice, ben benieuwd hoe jouw haar er krullend en al uitziet als het lang is
Meh, ik wou dat ik weer zo'n krullenbol was zoals vroegerquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou willen dat we gewoon allemaal kaal waren
Je hebt niets meer?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, ik wou dat ik weer zo'n krullenbol was zoals vroeger
Nee joh, dat kan echt niet bij m'n hoofdquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan zakt de krul een beetje uitPfff
Ik zou willen dat we gewoon allemaal kaal waren
Testosteron genoeg dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, ik wou dat ik weer zo'n krullenbol was zoals vroeger
Ja wel, maar de krullen zijn voorgoed weg. Laat ik het nu nog lang groeien ben ik een pluizenbolquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan echt niet bij m'n hoofd
Jawel hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Maar dan heeft iedereen dat en valt het niet meer op
En ook niet als je er smeerseltjes in gooit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja wel, maar de krullen zijn voorgoed weg. Laat ik het nu nog lang groeien ben ik een pluizenbol
Van platinablond naar bruin whutquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
Van dit vroeger
[ afbeelding ]
Naar dit nu
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar
Ja, Primarkquote:
Best ok hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
Van dit vroeger
[ afbeelding ]
Naar dit nu
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar
Héquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
Van dit vroeger
[ afbeelding ]
Naar dit nu
[ afbeelding ]
Zoiets zeg maar
Neuh, witblond naar donkerblond. Ging even om het idee, van krullenbol naar standaard saai inhammen/dun haar the likesquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van platinablond naar bruin whutwie is dat?
Heeft mijn broer ook gedaan. Platinablonde krullen, donkerbruin steil, nu ietwat kalend.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van platinablond naar bruin whutwie is dat?
HIGH FIVE. Alleen de beha's waren leuk, verder niksquote:
Vriendin van mij wilde er zo graag naartoe, ik wilde haar hartje niet brekenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom dan al die moeite mademoiselle?
Haha jezus primark, vol met tokkies en net puberende meisjes die heen en weer rennenquote:
This topic is worthless without....quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HIGH FIVE. Alleen de beha's waren leuk, verder niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |