Dus dan ligt de schuld bij de webshop en niet jouw koopverslaving?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Vervloekte webshops, ik was op zoek naar een bepaalde broek maar ben nu op twee geweldige tassen in de sale gestuit
Want ik had nog geen twintig tassen ofzo.
Het is altijd de schuld van een ander, jeweetog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus dan ligt de schuld bij de webshop en niet jouw koopverslaving?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van een ander, jeweetog.
Dat scheelt weerquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik heb in ieder geval de broek gevonden, in de sale met extra korting, dat scheelt dan weer.
Owja, dat wilde ik ook gaan doen deze vakantiequote:
Heb je al opgeruimd?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Owja, dat wilde ik ook gaan doen deze vakantie
Inmiddels eerste bezichtiging gepland
Ik heb gister tijdens het pannekoeken bakken de vaatwasser uitgeruimd en weer ingepaktquote:
Hoe maak jij pannenkoeken voor 1 persoon?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb gister tijdens het pannekoeken bakken de vaatwasser uitgeruimd en weer ingepakt
Gewoon, beslag maken en in de pan gooienquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe maak jij pannenkoeken voor 1 persoon?
Met een half ei?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon, beslag maken en in de pan gooien
Neuh, iets meer. Moet wel zeggen dat ik iets meer had gebakken dan ik op kon, dus vanochtend nog 2 als ontbijt gehad.quote:
Klanten trekkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:26 schreef DrMarten het volgende:
Wat is dat toch met die hoerige makelaars dat ze huizen die al verkocht zijn nog als te koop op de website laten staan
Makelaar gebeld die 2 leuke woningen op de site had staan, allebei al verkocht.
Die ene stond uberhaupt niet op Funda. Heeft maar een paar dagen te koop gestaan kennelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klanten trekkenWant nu kijk je waarschijnlijk verder en misschien zie je nog iets leuks bij ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |