quote:Hej, die ken ik van de dovenversie van de sintintocht
Op vrijdag 22 november 2002 22:12 schreef Lurky het volgende:
* meebrultPaardje zwaarbeladen
Paardje liet een scheet
Piet die wou 'm vangen
Maar hij wa-as te heetDeze keer in het www.denhaag.org/~vitaal/ gvdw/kinder/sint.html" target="_blank">'Gebaar van de Week'</a>: hoog bezoek uit Spanje.:
[afbeelding]
Piet is iets als
alleen dan met een hand voor je gezicht en dan rondjes draaien. Poetsen zegmaar
Aandacht luisteren ze bij elke schoorsteen of ze wat horen. In het huis van pluisje klinkt het zachte gezang van de prinses. Ze wordt begeleid door een parkiet. Een van de pieten pakt een zakje pepernoten uit zijn zak en ook een paar schuimfiguren. Hij klimt naar beneden en stopt ze in pluisjes schoen.
Even later herhaald dit fenomeen zich bij Khalein (dakloos
) Het vogeltje is er niet en de stem is iets ruwer. Maar het is met de beste bedoelingen en dus ook krijgt deze eilander wat lekkers in zijn schoen.
De oude man keert zich om en loopt terug naar de haven. Hij stapt aan boord van zijn boot en gaat richting zijn bed. Voordat hij in slaap valt maakt hij nog snel wat aantekeningen in het grote boek.
quote:Dagobert, jaaaaaaa, tuurlijk wist ik het meteen weer dat jij Sint was geweest
Op vrijdag 22 november 2002 22:16 schreef Dagobert het volgende:![]()
Maar dat moet je van de positieve kant bekijken, ik was het vergeten omdat alles
zo vlekkeloos verlopen was dat jaar
![]()
Alsnog applausje voor de Sint van 2000
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 01:53 schreef Ardeum het volgende:
Ze wordt begeleid door een parkiet.
quote:Haha ja doventaal is steengoed. Leidt niet zo gauw tot misverstanden tenzij je lossen handjes hebt!
Op zaterdag 23 november 2002 01:42 schreef Dagobert het volgende:[..]
Hej, die ken ik van de dovenversie van de sintintocht
Piet is iets als
alleen dan met een hand voor je gezicht en dan rondjes draaien. Poetsen zegmaar
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 09:15 schreef Faat het volgende:[..]
Dagobert, jaaaaaaa, tuurlijk wist ik het meteen weer dat jij Sint was geweest
Maar dat moet je van de positieve kant bekijken, ik was het vergeten omdat alles
zo vlekkeloos verlopen was dat jaar![]()
Alsnog applausje voor de Sint van 2000
En Dago? Als je daar Santa een dezer dagen vanaf de Noordpool zuidwaards ziet gaan, doe je hem dan de groetjes van de Sint? Ze schijnen goede vrienden te zijn:

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 23-11-2002 21:38]
En ze is er ondertussen alweer vandoor.
Santa is vanacohtend hier aangekomen
Ben er niet heen gegaan. Wat ik hoorde was dat het precies een Sinterklaas intocht was en dat is nou niet zo superboeiend ofzo.
quote:Ze is? Dacht dat het een hele club was : 'ze' van 'zullie'. En vreesde al dat je mn rellerige 'cam, cam' als webcam zou uitleggen maar ik bedoelde toch echt je fototoestel
Op zondag 24 november 2002 02:14 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert heeft helaas geen webcamEn ze is er ondertussen alweer vandoor.
Even kijken of er al wat in de eilandschoenen zit...
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-11-2002 02:42]
* Lurky wil niet voor het 3e jaar vol verwachting een halve hartverzakking van de spanning krijgen of de Sint haar nog verwent ![]()
...
Vol verwachting klopt ons haart
wie de koek krijgt wie de gard
....
En de gard wordt dit jaar natuurlijk een verwenbon voor de EilandSMclub
(gelukkig doet dr Kasper dit jaar niet mee want die doet het er om en nu helemaal)
quote:iig voor 5 december denk ik
Op woensdag 27 november 2002 20:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
wat is eigenlijk de inleverdatum... deze jongen gaat morgen vanacht inkopen doen
Red je dat niet en wordt het dus donderdag, is dat ook geen probleem, maar het zou fijn zijn als je dat even meldt, zodat ik niet hoef te vrezen dat iemand het vergeten is ofzo
quote:ja dus
Op vrijdag 22 november 2002 18:10 schreef pluisje het volgende:
Omdat ik het een beetje druk heb morgen, ga ik nu de lootjes laten verspreiden.
Wie morgen nog niks heeft moet even contact met me opnemen
quote:ik heb nl. niks gekregen
Op woensdag 27 november 2002 20:51 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
ja dus
Kan je het nog even goed nakijken?
Overigens hoeft er niemand verdrietig te zijn: omdat alle inzendingen toch bij mij terecht komen, zie ik ook wie er niks heeft, en aangezien ik goede contacten heb met de Sint is er ook voor die persoon binnen een mum van tijd een presentje geregeld
quote:net gedaan , niks .
Op woensdag 27 november 2002 21:38 schreef pluisje het volgende:
Sitethief, het is gemaild naar het msn adres wat ik letterlijk heb gecopy/paste uit dit topic, wat vreemd dat het dan niet is aangekomen??Kan je het nog even goed nakijken?
Overigens hoeft er niemand verdrietig te zijn: omdat alle inzendingen toch bij mij terecht komen, zie ik ook wie er niks heeft, en aangezien ik goede contacten heb met de Sint is er ook voor die persoon binnen een mum van tijd een presentje geregeld
De lootjes worden automatisch verzonden vanaf een site, ook ik weet dus niet wie wie heeft op dit moment.
Als je het lootje niet kan vinden, betekent dat dat je niet mee kan doen, in de zin dat je dus wel een gedichtje en kadootje zal krijgen, maar er zelf geen kan maken, omdat je niemands lootje hebt.
Zodra ik van iedereen de spulletjes binnenheb kan ik natuurlijk wel achterhalen wie er niks heeft, en dat zal dan degene zijn wiens lootje jij zou moeten hebben. Omdat het dan wel een erg korte termijn is (ws pas op 5 december zelf) wordt het denk ik wat krap als ik het je dan pas kan laten weten.
Zeg maar of je dat wilt, of ik je dus zodra ik er op 4 of 5 december achter ben wie je zou moeten hebben, dat doorgeef zodat je alsnog iets kan verzinnen. Als jij dat zelf niet redt, dan roep ik natuurlijk de Hulpsint om hulp, zodat toch iedereen wat krijgt
quote:Hmmm , ik denk niet dak dat zelf ga redden jammer genoeg
Op woensdag 27 november 2002 22:20 schreef pluisje het volgende:
Sorry, maar dat gaat dus niet.De lootjes worden automatisch verzonden vanaf een site, ook ik weet dus niet wie wie heeft op dit moment.
Als je het lootje niet kan vinden, betekent dat dat je niet mee kan doen, in de zin dat je dus wel een gedichtje en kadootje zal krijgen, maar er zelf geen kan maken, omdat je niemands lootje hebt.
Zodra ik van iedereen de spulletjes binnenheb kan ik natuurlijk wel achterhalen wie er niks heeft, en dat zal dan degene zijn wiens lootje jij zou moeten hebben. Omdat het dan wel een erg korte termijn is (ws pas op 5 december zelf) wordt het denk ik wat krap als ik het je dan pas kan laten weten.
Zeg maar of je dat wilt, of ik je dus zodra ik er op 4 of 5 december achter ben wie je zou moeten hebben, dat doorgeef zodat je alsnog iets kan verzinnen. Als jij dat zelf niet redt, dan roep ik natuurlijk de Hulpsint om hulp, zodat toch iedereen wat krijgt
* Marcel067 gaat zelf maar weer hard nadenken over zijn surprise, wat hij ook zal gaan maken voor Rickmans...oops
(wederom een flauwe en bijzonder standaard grap van Marcel067)
quote:Dat is een galante oplossing: stuk charmanter dan de
Op woensdag 27 november 2002 22:31 schreef Marcel067 het volgende:
* Marcel067 weet dat ie zich eigenlijk niet moet moeien maar kan het toch niet laten
of je maakt een universele surprise en je maakt alsnog iemand blij
En we zingen en we springen en we zijn zo blij
want er zijn geen stoute kinderen bij...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |