quote:Bedankt voor deze uhm... constructieve bijdrage
Op donderdag 14 november 2002 21:55 schreef Pimterminus het volgende:
)01
Mochten er mensen zijn die hun emailadres liever niet in dit topic willen hebben: je kan me ook even mailen of op ICQ aanschieten.
Mijn mailadres is (meteen bewijs dat ik het wel weet
) pluisje@fok.nl
quote:
Op donderdag 14 november 2002 22:07 schreef LWaS het volgende:
Ik doe uiteraard mee (moest ik van pluisje zeggen)
quote:Ook in 2001 hadden we een dergelijke gênante situatie, met ene Ali in een discutabele hoofdrol...
Op donderdag 14 november 2002 20:00 schreef Dagobert het volgende:Trouwens, iedereen moet wel echt een gedichtje en een cadeautje afleveren op tijd enzo hoor
Herinner me nog goed de perikelen rondom sint 2000 (zie desbetreffende topic)
quote:Degene die dit jaar zoiets doet, zal ik persoonlijk 24 uur lang ranja dwingen te drinken
Op vrijdag 15 november 2002 08:30 schreef kasper het volgende:[..]
Ook in 2001 hadden we een dergelijke gênante situatie, met ene Ali in een discutabele hoofdrol...
Om vast in de stemming te komen!
Met kloppend hart afwachtend bij de Sint inmiddels welbekende schoorsteen ter adresse van annaruig@gmx.co.uk
Voorlopige deelnemers:
Pluisje
Jojogirl
AirRaid
Sitethief
TheScienceMan
Asschen_sukar
rickmans
Dagobert
Khalein
Lurky
LWaS ![]()
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:10 schreef pluisje het volgende:
Oeps
Vergeet ik mijn lieve broertje er bij te zetten
Moet ik eerst reageren van je, MOET ik meedoen. En dan vergeet je me nog gewoon ook
quote:Jij mag een keer je schoentje komen zetten
Op vrijdag 15 november 2002 11:17 schreef LWaS het volgende:[..]
Moet ik eerst reageren van je, MOET ik meedoen. En dan vergeet je me nog gewoon ook
imm0@home.nl
quote:Is goed, maar bedenk dan wel dat de lieve Sint jou volgend jaar weleens een "jaartje zou kunnen overslaan".
Op maandag 18 november 2002 10:07 schreef Atrimar het volgende:
Ik sla ff een jaartje over
[Dit bericht is gewijzigd door kasper op 18-11-2002 13:56]
quote:Zeg, doe jij eigenlijk nog mee?
Op maandag 18 november 2002 13:05 schreef kasper het volgende:[..]
Is goed, maar bedenk dan wel dat de lieve Sint [/b]jou[/b] volgend jaar weleens een "jaartje zou kunnen overslaan".
quote:Hmpf
Op maandag 18 november 2002 13:09 schreef pluisje het volgende:[..]
Zeg, doe jij eigenlijk nog mee?
Of slaat de Sint jou al jaren over?
Ik ben van plan zaterdag de lootjes te verspreiden, dus als je nog mee wil doen en je hebt je nog niet aangemeld: Schiet eens op!!
quote:Ik denk dat Sinterklaas voor jullie toch niet meer in petto had dan een enkele reis Spanje in een donkere en vieze zak.
Op woensdag 20 november 2002 14:03 schreef Quantarianth het volgende:
Uit oogpunt van algeheel belang en in achtneming van vorige ervaringen doen wij ,de inwoners van het Kasteel van LD, niet mee aan de Sinterklaas Viering van dit jaar.
M.a.w.: wijze beslissing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |