Oh my double trouble natuurlijk... sterktequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:58 schreef Zoë23 het volgende:
Arm kind![]()
Lekker Razz!
Hier nogsteeds gemiep en E (:o) ligt pas net op bed. Vanmiddag niet geslapen..Niet eten. M'n meisje heeft een rebelse kant![]()
Wel vermoeiend 2 baby's met tandjesleed maar de tandjes zien er wel schattig uit.
goed te combineren met m'n nieuwe pakjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb voor A. zoiets besteld. Gaan ze volgende week plaatsen. Geen zin om op tanden te wachten hoor, zo'n gedoe.
[ afbeelding ]
Man wil aandacht, kind wil aandacht, match made in heavenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef Risu het volgende:
Bah, wat een viezigheid weer.
Mijn kind komt moeilijk in slaap. Ik gok teveel prikkels. Man kon het weer niet laten die tv aan te zetten met geluid op max. Nu ben ik sjagie en ga morgen weer actief verder met eigen kamertje. Dat zou voor haar veel beter zijn denk ik.
Ben voornamelijk sjagie omdat hij mijn aandacht wil als we gaan slapen, maar dan ben ik druk bezig Y in slaap te krijgen.. ik ben maar 1 persoon he. En dan krijg ik een sip kijkende man, alsof hij 3 is ipv 30. Bahbah, hoezo een tweede kindje erbij, ik heb er al twee.
Dit is geen romper toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef faptist het volgende:
[..]
goed te combineren met m'n nieuwe pakje
[ afbeelding ]
schmecksy!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef faptist het volgende:
[..]
goed te combineren met m'n nieuwe pakje
[ afbeelding ]
Dankje. Iedereen hier ook sterkte met wilnietslapenniet baby(s)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh my double trouble natuurlijk... sterkte
Nee. Maar vandaag is dat prima. We hebben afgekolfde melk dus ze krijgt genoeg. We proberen aan te leggen, maar maken er vandaag geen strijd van. Het is gewoon een kleine eigenwijze drol, want de kraam krijgt haar wel aangelegd. Die heeft dan ook de rust en de ervaring om de strijd aan te gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh kris, tegen jou wilde ik nog zeggen: hang in there! Het. Wordt. Beter. Lukt het voeden al beter inmiddels?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:31 schreef Risu het volgende:
En man wil gewoon vastgehouden worden terwijl hij in slaap valt.
Haha jawel joh waar komen anders al die 2e (3e, 4e enz) kinderen vandaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:36 schreef Krisvc het volgende:
Batsen. Nee. Volgens mij komt dat nooit meer goed.![]()
Ik geloof niet dat ik het heel goed zou trekken van man Risu. Hij is een grote jongen en kan heel goed zelf slapen toch?
Raken ze echt overstuur? Saar heeft t mopperen en huilen soms echt even nodig om te kunnen slapen..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:33 schreef Zoë23 het volgende:
haha Risu
Het is wat..
Wat doen jullie met ikwilniet slapen baby die niet wil knuffelen ,geen speen wil,geen fles,geen schone luier nodig heeft maar wel huilt. En wat zouden jullie doen met zusje die dan mee huilt? Maar ook niets wil .
Ik kan toch niet 2 baby's in hun bedje laten huilen?breekt m'n hart.
Oké S.ara was echt een plakbaby . Soms erg frustrerend ..Maar 2 lieve baby's die niets willen?
Voel me een beetje machteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |