quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:43 schreef Bucketlist het volgende:
Af en toe de vaatwasser laten draaien op 90 graden met een flinke schep soda erin?
Zou het inderdaad volledig los houden van de andere was en in een bak/kist (met deksel) stoppen
Bedoelde de wasmachinequote:Op woensdag 15 juli 2015 00:46 schreef nuget het volgende:
[..]![]()
Wat heeft de vaatwasser met de wasmachine te maken?
Dat zou echt ideaal zijn (maar helaas, geld en ruimte), zo hebben mijn ouders het ook opgelost voor de spullen van de huisdieren en paarden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
Zelfde hier. De wasmachine was ook al wat ouder en ging stinken (ook met 1x p/w azijn of soda/kookwas). Toen maar een nieuwe wasmachine aangeschaft.
Wij hebben onze oude wasmachine in de loods gezet en daar gaat m`n vriend z`n werkkleding in wat onder de olie etc. zit. Super handig, maar ik snap dat niet iedereen er ruimte voor heeft.
Als ik de werkgever was, zou ik in mijn bedrijf een wasmand neerzetten en het intern wassen of uitbesteden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:10 schreef Aloria het volgende:
De meeste die ik ken en dit "probleem" hebben, hebben 2 wasmachines 1 voor de werkkleding en 1 voor de gewone kleding.
Staat hierboven ook al zie ik.
M`n vriend z`n werkkleding van de zaak (overalls, truien) worden gewoon gewassen door zo`n grote wasserette. Dat is bij de meeste garages etc. zo. Maar als hij tot aan z`n knieën in de koeienstront gestaan heeft stinkt zelfs z`n onderbroek en die gaat z`n baas echt niet wassen hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als ik de werkgever was, zou ik in mijn bedrijf een wasmand neerzetten en het intern wassen of uitbesteden.
Ik neem aan dat zijn collega's (en dus ook hun families) met hetzelfde probleem zitten? Is het een idee om met z'n allen ¤20 te lappen, een wasmachine te kopen (voor op het werk) en een was-rooster op te stellen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:08 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat zou echt ideaal zijn (maar helaas, geld en ruimte), zo hebben mijn ouders het ook opgelost voor de spullen van de huisdieren en paarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |