Gebaseerd op de werkelijkheidquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:41 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik heb hetzelfde shirt aan als op m'n user icon.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:31 schreef wonderer het volgende:
Donderdag word ik geopereerd. Dan gaat de hele binnenboel eruitMorgen opname.
Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte.
Spannend ! Good luckquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:31 schreef wonderer het volgende:
da's wel een dingetje. Succes! Kracht! En voorspoedig herstelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:31 schreef wonderer het volgende:
Hij woont bij zowat mij om de hoek manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat je een tekenaar bent en vast in Amsterdam woont.
Hoepla! Weer een nieuwe stap.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:31 schreef wonderer het volgende:
Dizer... wat is ooit van hem geworden?quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij woont bij zowat mij om de hoek man
Net als Dizer, maar dan de andere kant op.
Ik zie m nog geregeldquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dizer... wat is ooit van hem geworden?!
Ja toch?quote:
lachen man. Wat we deden bij de gemeente is allemaal tegelijk taart oid te doen. Kan je wat mooiers doen dan allemaal hema vlaai hahaquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Berg nieuwe collega's. Komen we er net achter dat we allemaal binnen 1,5 week jarig zijn
3, 8, 10 en 12 Sept. Oke... party week!!
Ik weet niet wie Dizer is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij woont bij zowat mij om de hoek man
Net als Dizer, maar dan de andere kant op.
Oh. Jammer voor je johquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:35 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Dizer is.
Die was jaren lang Mister Fokquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:35 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Dizer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |