Haha er staan wel mooie tussen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral in KPD erg met al die vies dikke varkens die dan allemaal reacties krijgen van geile FOK!kers (hoi Drizzt)
Matige chips is datquote:
Jammer voor Sof. Ze weet niet wat ze mist.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee kan niet heb geen zin in vriendin momenteel
Elke vrouw kan wel aan de man komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha er staan wel mooie tussen.
Maar dat is wel de leef voor elke vrouw is er Online wel ergens een hopelijk gozer.
Drizzt krijgt een stijfje als hij denkt aan een trio met Knetterkrankjorum en Madame_Paonquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef Elan het volgende:
Zie Drizzt er voor aan om een relatie met Knetterkrankjorum te beginnen
ja ze mag wel komen alleen niet zeuren over blowenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige chips is dat
[..]
Jammer voor Sof. Ze weet niet wat ze mist.
[..]
Elke vrouw kan wel aan de man komen.
Niet elke man kan aan de vrouw komen.
Hij had toch bij iemand aan de tieten gezeten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:31 schreef Elan het volgende:
Zie Drizzt er voor aan om een relatie met Knetterkrankjorum te beginnen
Ik kan aan iedere vrouw komen. Of manquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige chips is dat
[..]
Jammer voor Sof. Ze weet niet wat ze mist.
[..]
Elke vrouw kan wel aan de man komen.
Niet elke man kan aan de vrouw komen.
haha weet niet wat dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had toch bij iemand aan de tieten gezeten?
ah dat is echt heel viesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt krijgt een stijfje als hij denkt aan een trio met Knetterkrankjorum en Madame_Paon
Adamses is vies dik?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ah dat is echt heel vies
Is Drizzt ook vies dik?
kom eens aan maxima danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan aan iedere vrouw komen. Of man
Daar moet je mee stoppen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ze mag wel komen alleen niet zeuren over blowen
In vbl slowchat toen over een kpd chick dat hij die had gemeet.quote:
Ga op tc met hem. Paxcon heeft een zwak voor jongetjes van 16quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pax ik wil jou ooit is een keer zien ben benieuwd hoe jij er uit ziet
Nee ecto volgens mijquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ah dat is echt heel vies
Is Drizzt ook vies dik?
Is niks voor jou dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Typisch het volgende:
Ik ga eventjes naar het buitenland en het gaat slecht met sof haar relatie. Dat dit kan in Nederland
hahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga op tc met hem. Paxcon heeft een zwak voor jongetjes van 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |