Susanne Bier it is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef ellone het volgende:
Iets van Susanne Bier dan? Mijn eerste gedachte was ook Festen, en ik kan me zo geen Von Trier film bedenken met Mads Mikkelsen.
Verbazingwekkend genoeg zijn die er ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:47 schreef ellone het volgende:
en ik kan me zo geen Von Trier film bedenken met Mads Mikkelsen.
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd of iemand hier dit weet. Film uit de jaren 70 met minder dan 10k stemmen, zullen niet veel hier hebben gezien. Van al mijn iCheckMovies vrienden heeft ook alleen de allergrootste film-buff 'm gezien.quote:
Daar heb je gelijk in. Het is ook geen verwijt hoor, zolang je maar wat hints geeft om het topic actief te houdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:51 schreef ellone het volgende:
Bovendien is het maar lastig inschatten wie wat moet kennen als nieuweling hier
Susanne Bier films lukt blijkbaar wel, en Boys from brazil, 2 jaar nieuwer en niet belachelijk veel meer stemmen ook..
Bear with me
Boys from Brazilië heb ik toevallig vorige week nog gezien vanwege TV / [Tournament]Beste film van 1978 - Voorronde, net zoals een paar andere films uit 1978.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:51 schreef ellone het volgende:
Bovendien is het maar lastig inschatten wie wat moet kennen als nieuweling hier
Susanne Bier films lukt blijkbaar wel, en Boys from brazil, 2 jaar nieuwer en niet belachelijk veel meer stemmen ook..
Bear with me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |