Flink op m'n bek gegaan. Maar dat was voor ik dansend in een woonwijk stond.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe ben je gegaan van dansen in een woonwijk naar bloed in je zwembroek?
lolquote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flink op m'n bek gegaan. Maar dat was voor ik dansend in een woonwijk stond.
Klopt maar dit gaat over het gifje voor geoquote:Op maandag 13 juli 2015 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik observeer een laagdrempelig gevoel voor humor
oh, ik dacht ik ben vet-grappig en mijn gifje valt echt super goed in de smaakquote:Op maandag 13 juli 2015 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt maar dit gaat over het gifje voor geo
awkward :Squote:Op maandag 13 juli 2015 23:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh, ik dacht ik ben vet-grappig en mijn gifje valt echt super goed in de smaak![]()
Oepsquote:Op maandag 13 juli 2015 23:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh, ik dacht ik ben vet-grappig en mijn gifje valt echt super goed in de smaak![]()
Ja punt is nu dat mijn knie moet herstellen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lolvolgende keer een gopro om je midden of op je hoofdknopen en dan een video maken ala smack my bitch up
Batmanquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja punt is nu dat mijn knie moet herstellen.
Ik weet in ieder geval deze week wat pijn betekent
Aha, dus niet nep een klootzak.quote:
Wiet, LSD en drank door mekaar?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, die trip was al voorbij. Ik was gewoon dronken vooral.
Dat je dat ff weet iddquote:
De trip was wel voorbij.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wiet, LSD en drank door mekaar?Oke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |