Ik heb het volgende probleem
Afgelopen zomer heb ik mijn tuin oplaten knappen,
de hovenier heeft het aangenomen voor 1000 ¤, waarvan ik 50% voor de aanvang van de werkzaamheden over heb moeten maken. Maar nu komt het
Komt net de hovenier aanzetten om te zeggen dat er nog een factuur bedrag open sta van 700¤ dit is dus 200 meer dan op de opdracht sta. ben ik nu verplicht die 200 extra te betalen ?
quote:In den grondbeginsel van de wet is een mondelinge overeenkomst ook een overeenkomst.
Op donderdag 14 november 2002 10:49 schreef thedon het volgende:
staat er iets zwart op wit?anders dat eens even goed doorlezen
Alleen is dit wellicht wat moeilijk te bewijzen, maar je kunt het altijd laten escaleren. Ik denk namelijk niet dat de hovenier het zo ver laat komen, is alleen maar slechte publiciteit voor ¤ 200,-. Bovendien zijn er misschien wel meer ontevreden klanten die graag willen getuigen.
er was alleen iets meer afval dan gedacht
quote:Dat is wel een probleem want daar heeft hij nu wel recht op,
Op donderdag 14 november 2002 10:57 schreef druide10 het volgende:
maja, het probleem is "Ik heb die 500 op dit moment niet"
quote:Ja op die 500¤, maar niet op die 200 ¤ xtra
Op donderdag 14 november 2002 11:01 schreef honesty het volgende:[..]
Dat is wel een probleem want daar heeft hij nu wel recht op,
Ik zou hem idd gewoon zeggen, dat de afspraak 1000 euro was en je gaat nu niet ineens 1200 euro betalen voor het totaal.
quote:Ik had het bedrag van 500 wel overgemaakt, alleen ben ik zo dom geweest om een verkeerd rekening nummer in te vullen, daar kwam ik afgelopen maand pas achter toen ik voor 3 maanden mijn bank afschriften binnen kreeg
Op donderdag 14 november 2002 11:14 schreef Koningin het volgende:
Waarom heb je die 500 euro niet? Dat wist je toch vantevoren dat je die nog moest betalen!
[Dit bericht is gewijzigd door druide10 op 14-11-2002 13:42]
quote:huh?:? ....... ben je net verhuisd dan, dat je voor 3 maanden afschriften binnenkreeg, bovendien is die ¤ 500,00 wel afgeschreven?? Want het rekeningnummer correpondeert dan toch niet met de naam van de begunstigde????
Op donderdag 14 november 2002 11:20 schreef druide10 het volgende:[..]
Ik had het bedrag van 500 wel overgemaakt, alleen ben ik zo dom geweest om een verkeerd rekening nummer in te vullen, daar kwam ik afgelopen maand pas achter toen ik voor 3 maanden mijn bank afschriften binnen kreeg
quote:en jij denkt dat banken dat braaf controleren ?
Op donderdag 14 november 2002 22:50 schreef Spiegelei het volgende:[..]
Want het rekeningnummer correpondeert dan toch niet met de naam van de begunstigde????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |