Beetje jammer alleen dat online niet meetelt. Anders had ik het ook wel zonder de elastiekmanier gedaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zou ook de game gewoon kunnen spelen wanneer je zin hebt, komt die 500km trophy vanzelf een keer voorbij.....
Mwahh vind het nu een beetje simpel allemaal, speel een match en je krijgt een random item.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo mis je ingame achievements? De achievement is dat je elk potje probeert te winnen
Balkjes vullen us gay
( 3/100 shots on goal * achievement unlocked * )
Dat item boeit mij ook niets, het gaat om het winnen van het potje..quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:21 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Mwahh vind het nu een beetje simpel allemaal, speel een match en je krijgt een random item.
Persoonlijk vind ik het dan leuker als je specifieke challenges krijgt maargoed
Tis jammer dat er niet echt een rankingsysteem inzit net als bij fifa. Dat je kan promoveren naar een hogere divisie etc.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat item boeit mij ook niets, het gaat om het winnen van het potje..
Hahah ik kijk ook wel eens naar lirikquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:09 schreef Cikx het volgende:
Op Twitch zijn er ook al wedstrijden gaande tussen de bekende streamers
streamers. Gisteren werd Northernlion (baas) vernederd door Lirik & co die vrijwel alles gewonnen hebben.
Er zitten wel ranked matches in?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tis jammer dat er niet echt een rankingsysteem inzit net als bij fifa. Dat je kan promoveren naar een hogere divisie etc.
Er is niet echt een ranking voorderest.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah ik kijk ook wel eens naar lirik
Die gast is echt raar eigenlijk
[..]
Er zitten wel ranked matches in?
Maar wat het doet mag Joost weten. Wat is het verschil tussen een normale online match en een ranked match?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Maar je moet wel na elk potje terug naar het hoofdmenu. Wat best fokt op is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
Dat je bij ranked tegen mensen van je eigen skill moet spelen, je gaat ook in rank omhoog. Er is wel een ranking systeem.
Het is op zich wel vermakelijk, maar hoe hij steeds zijn eigen chat en kijkers verrot zit te schelden staat me nooit zo aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Ach moet je toch bij Fifa ook? Of iig je gaat terug naar dat menu.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Maar je moet wel na elk potje terug naar het hoofdmenu. Wat best fokt op is.
Bij Fifa duurt een match ongeveer een kwartier, bij RL 5 minuten.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach moet je toch bij Fifa ook? Of iig je gaat terug naar dat menu.
En een match vinden is zo gedaan.
Paar minuten is lang.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt, maar het is geen fifa en zoveel tactieken heb je niet dus is t ook niet nodig. Meestal zit ik binnen een paar minuten in een match als de servers goed functioneren..
Ik zie t probleem niet zo !
Je hoeft niet boos te worden omdat ik steeds een weerwoord op je argumenten heb.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Paar minuten is wellicht overdreven. Maar je kan ook mierenneuken zeg. Dan speel je toch lekker unranked, wtf boeit het uberhaupt
Bij Fifa kun je gewoon "next match" selecteren als je dezelfde selectie wilt behoudenquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach moet je toch bij Fifa ook? Of iig je gaat terug naar dat menu.
En een match vinden is zo gedaan.
Omdat er elementen van fifa inzitten? (voetbal, scoren, omhaals)quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben niet boos, ik vind alleen dat je zeikt
Het is geen fifa dus waarom daarmee vergelijken uberhaupt.
Dat je bronze/silver/.gold ranking krijgt?quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar wat het doet mag Joost weten. Wat is het verschil tussen een normale online match en een ranked match?
Niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is op zich wel vermakelijk, maar hoe hij steeds zijn eigen chat en kijkers verrot zit te schelden staat me nooit zo aan.
Vanavond ben ik er wel. Zit nu TDF te kijken en ben bezig met die 500km met elastiek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 15:26 schreef E-Dubble het volgende:
Iemand die nu een paar potjes wil spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |