quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik ben vanavond ook hele avond online.
Bijna, moet nog ff seizoen afmaken en die 500km trofee.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:11 schreef E-Dubble het volgende:
Echt een leuk en verslavend spel, laat gewoon witcher en batman links liggen voor ditiemand al de platinum gehaald trouwens?
twitter:RocketLeague twitterde op woensdag 15-07-2015 om 04:59:17One of the unnamed items we plan to give you for FREE (date TBD) as our apologies for server issues -- SKULL WHEELS!
reageer retweet
Zien er wel baas uit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:30 schreef Cikx het volgende:
Moet nog alle items verzamelen en ook 500km. Jimbo heeft platinum volgens mij.
Trouwens:twitter:RocketLeague twitterde op woensdag 15-07-2015 om 04:59:17One of the unnamed items we plan to give you for FREE (date TBD) as our apologies for server issues -- SKULL WHEELS! [ afbeelding ] reageer retweet
Ze hebben in ieder geval aangekondigd dat er gratis maps komen en nieuwe auto's & customization dingen die je kunt kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoop een beetje op nieuwe game modes als DLC, parcours en stunt banen of iets dergelijks. Je kan best geinige dingetjes uithalen met je wagentje namelijk.
Damn dan heb je toch al aardig wat potjes gespeeld, vannacht had ik 500km lopen grinden met een elastiekje en een muntjequote:Op woensdag 15 juli 2015 15:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Bijna, moet nog ff seizoen afmaken en die 500km trofee.
Ik moet trouwens ook nog een paar items, maar niet zo heel veel meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:15 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Damn dan heb je toch al aardig wat potjes gespeeld, vannacht had ik 500km lopen grinden met een elastiekje en een muntjemaar moet nog veel items voor plat
ik zou maar snel zijn met die items verzamelen denk ik, aangezien er weer van alles wordt toegevoegd, en daar zullen geheid dingen bij zijn die je moet unlocken...quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook nog een paar items, maar niet zo heel veel meer.
Volgens mij is het niet mogelijk om trophies te wijzigen ofwel? Je kan gewoon je ps4 een nachtje aan laten staan en rondjes rijden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:34 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
ik zou maar snel zijn met die items verzamelen denk ik, aangezien er weer van alles wordt toegevoegd, en daar zullen geheid dingen bij zijn die je moet unlocken...
ik heb ook bijna platinum, maar dat die 500 KM trophy niet online werkt vind ik wel vervelend.
vanavond maar een paar potjes doen dacht ik ?
zou kunnen, ik ga zo eten koken, laat ik ondertussen mijn autotje alvast rondjes rijden, hoe gaat dat in z'n werk? met die elastiekjes ?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:37 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet mogelijk om trophies te wijzigen ofwel? Je kan gewoon je ps4 een nachtje aan laten staan en rondjes rijden.
Muntje tussen je R2 en het elastiekje op deze manier: 1vs1 exhibition en no bots.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:39 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
zou kunnen, ik ga zo eten koken, laat ik ondertussen mijn autotje alvast rondjes rijden, hoe gaat dat in z'n werk? met die elastiekjes ?
En hem dan gewoon bij 0-0 laten rondrijden nonstop? Wat als die vast komt te zitten in het doel?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:45 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Muntje tussen je R2 en het elastiekje op deze manier: 1vs1 exhibition en no bots.
Duurde bij mij wel ongeveer 10 uur![]()
[ afbeelding ]
bedankt! begin nu net met rijdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:45 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Muntje tussen je R2 en het elastiekje op deze manier: 1vs1 exhibition en no bots.
Duurde bij mij wel ongeveer 10 uur![]()
[ afbeelding ]
Ja precies overtime is toch oneindig, ergens in het midden beginnen en paar rondjes meekijken en dan blijft ie draaien zonder een rand te rakenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En hem dan gewoon bij 0-0 laten rondrijden nonstop? Wat als die vast komt te zitten in het doel?
Oe nice, nachtje die ps aan en je hebt die trofee dus. Dat was degene waar ik het meest tegen op keek.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:56 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja precies overtime is toch oneindig, ergens in het midden beginnen en paar rondjes meekijken en dan blijft ie draaien zonder een rand te raken
vanavond maar weer even trainen dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Cikx het volgende:
Stond net met 3-0 voor, kregen we met nog maar 1 seconde te gaan de 3-4 tegen. Toen deden we een schot op doel vanaf de aftrap, vlak voor de lijn stuit die en is de tijd op.
Internet werkt weer dus ik zal er vanavond weer zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:50 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
vanavond maar weer even trainen dus
Stond er dubbel in dus zelf even ge edit.. maken jullie vanavond een party?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:38 schreef atractor het volgende:
User PSN
Benjamin15 - Bennjiweerdinge
Rickokun - vandertotheboy
E-Dubble - wanyama22
ForzaMilan- Bonsie91
Jackoson - Jacksonclaxon
Maiack28 - koekenbakker28
Silv - Jepjur
Wisheh - wisheh2
Droopie - Johan5324
LT.Surge - Nathan074
Cikx - Foetelaet