Als een soort moederkloekjequote:Op woensdag 15 juli 2015 08:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... daarom ben ik altijd apentrots op mijn cliëntjes die een baan vinden![]()
Ach... meer als een lichtpuntje in de duistere wereld.quote:
Ow, herkenbaar!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n tv heeft de hele nacht aan gestaan
En dat is erg waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n tv heeft de hele nacht aan gestaan
Energieverbruik, zo zondequote:
Beeldbuis!quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Energieverbruik, zo zondeen het is zo'n oude beeldbuis-tv dus fijn ook dat ie niet in de fik is gevlogen.
Nee zit geen timer op, niet erg handig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beeldbuis!![]()
Mag dat nog?
Wilde zeggen kan je tv niet vanzelf uitschakelen??
Dat je daar op TV kan kijken zeg. Ik krijg gelijk een epileptische aanvalquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Energieverbruik, zo zondeen het is zo'n oude beeldbuis-tv dus fijn ook dat ie niet in de fik is gevlogen.
Dus vroeger keek je nooit tv?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat je daar op TV kan kijken zeg. Ik krijg gelijk een epileptische aanval
Prima beeld hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat je daar op TV kan kijken zeg. Ik krijg gelijk een epileptische aanval
CI+ module en niks los kastjequote:Op woensdag 15 juli 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Geen gezeik met extra afstandsbedieningen en boxen die het niet doen
UPC bestaat niet meer en Ziggo moet je per maand betalen zover ik weet. 2e pmquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kon je bij UPC los erbij nemen maar bij Ziggo moet je hem volgens mij kopen
Ja ik heb het even opgezocht, dan doe je de box weg en mag je toch 2 euro extra dokken. Dan ben ik alsnog tien euro duurder uit dan nu en ze hebben m'n huidige internetpakket niet meer dus die wordt dan ook langzamer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
UPC bestaat niet meer en Ziggo moet je per maand betalen zover ik weet. 2e pm
Oh, ik heb bij ziggo heel hoog en laag gesprongen en kreeg een extra dingetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kon je bij UPC los erbij nemen maar bij Ziggo moet je hem volgens mij kopen
Ik heb uberhaupt geen digitale tv meer dus dan wordt het lastigquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, ik heb bij ziggo heel hoog en laag gesprongen en kreeg een extra dingetje
Je krijgt er ook wat voor terugquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb het even opgezocht, dan doe je de box weg en mag je toch 2 euro extra dokken. Dan ben ik alsnog tien euro duurder uit dan nu en ze hebben m'n huidige internetpakket niet meer dus die wordt dan ook langzamer.
Koop er een.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen digitale tv meer dus dan wordt het lastig
Ja kabel-tv op de LED-tv is even wennen, maar dat duurde een dag. Het is wel digitale kabel-tv dus dat scheelt. Het scheelt me vooral 20 euro per maand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:23 schreef DrMarten het volgende:
Tijdje terug was Sport1 een weekend gratis, maar dan de niet HD-versie. ALs je dan HD gewend bent is dat zo'n enorme tegenvaller
Dat is wel aanzienlijk ja. Tv en internet zijn niet goedkoopquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kabel-tv op de LED-tv is even wennen, maar dat duurde een dag. Het is wel digitale kabel-tv dus dat scheelt. Het scheelt me vooral 20 euro per maand.
Nee dat had ik er toen ook bij zittenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel aanzienlijk ja. Tv en internet zijn niet goedkoop
Zit er ook nog vaste telefonie in het pakket waar ik voor betaal. Ik heb niet eens een vaste telefoon in huis
Ik heb gister toch wel met veel plezier naar Barbie zitten kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:55 schreef Q. het volgende:
Ik heb al jaren geen tv aansluiting meer, heerlijk!
Die extra pakketten heb ik ook nooit genomen. De zenders die ik er dan bij zou willen zitten verspreid over verschillende pakketten, dan zou ik er al 2 bij moeten nemen. Daarom ook maar Netflix erbij genomen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat had ik er toen ook bij zittenMaar met de telefoon die ik had kon ik alleen gebeld worden.
Ik zag net dat het pakket dat ik bij UPC had nu bij ziggo weer een paar euro duurder is geworden. Gaat ook lekker. En ze hadden een paar zenders uit het pakket gegooid zodat er helemaal niks leuks meer bij zat, tenzij ik het uitgebreide pakket nam van een tientje per maand. En toen hielden ze helemaal op met SyFy. Ja doei dan maar hoor.
Ik mis wel het opnemen en het live pauzeren, dat is soms vervelend, maar dat overleef ik ook wel. Ik heb nu Netflix, die deel ik met m'n zus, dus dat maakt veel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |