Dat is al mooi op tijd bekend.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:27 schreef golfer het volgende:
Joost mag donderdag lekker vroeg opstaan en slaat al in de 5e flight om 7:16 locale tijd (dus bij ons een uur later) af.
Vrijdag heeft ie een betere teetime: 12:17 locale tijd.
http://www.theopen.com/TeeTimes#!/R1
Ik zou er niet te hard op rekenen, de (fantastische) shot-tracker technologie is enkel bij het PGA Championship beschikbaar. En dan nog maar sinds verleden jaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat is al mooi op tijd bekend.
Hopelijk hebben ze een betere live scoring dan standaard op de europese tour. Die kunnen een voorbeeld nemen aan de PGA, waar je elke bal kunt volgen en niet alleen maar het scorebord hoeft te F5'en.
En zo moeilijk is de baan niet. Je moet alleen goed weten waar al die honderden bunkers liggen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:20 schreef borisz het volgende:
Zelfs golfer Spieth heeft ontzag voor St. Andrews
Het lijkt me altijd een course waar big hitters een enorm voordeel hebben. Veel korte par 4's, waarbij je met accurate drives simpele wedges in de ongelooflijk brede greens hebt. Ik vind er, op TV toch alvast, niet zo veel aan. Dan is Muirfield bijvoorbeeld veel mooier in mijn ogen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En zo moeilijk is de baan niet. Je moet alleen goed weten waar al die honderden bunkers liggen.
Ik vond het wel een belevenis.
Er liggen ongelofelijk veel verborgen bunkers en je staat werkelijk nergens recht. het is 1 en al humps en bumps, dat zie je niet zo goed op de TV en het waait er vrijwel altijd. Dat maakt de baan lastig. Niet de lengte ervan. Maar met een goede lokale caddie kom je een heel eind.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef The_Undertone het volgende:
Het lijkt me altijd een course waar big hitters een enorm voordeel hebben. Veel korte par 4's, waarbij je met accurate drives simpele wedges in de ongelooflijk brede greens hebt. Ik vind er, op TV toch alvast, niet zo veel aan. Dan is Muirfield bijvoorbeeld veel mooier in mijn ogen.
David Lingmerth start goed met vier birdies.twitter:GolfersMagazine twitterde op donderdag 16-07-2015 om 08:55:39Drie holes, drie gemiste birdiekansen. En dat je op de eerste negen echt je kansen moet pakken. Niet voor niets schudt JL het hoofd. reageer retweet
Er zijn pas 39 vd 156 mensen de baan op. Maar gegeven het weer en de eerste slagen dal het wel een cut van -2, -3 worden denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:54 schreef Coelho het volgende:
Is par hier goed, of gaat de cut hier waarschijnlijk ook naar ruim onder par zoals vorige week?
Robert Streb -5 (9 holes)twitter:GolfersMagazine twitterde op donderdag 16-07-2015 om 10:28:36JL zei gisteren dat je je kansen moet pakken op de frontnine. Dat laat hij na. Level na negen is in deze omstandigheden niet goed genoeg. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |