mis er wel een paar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:07 schreef nomar83 het volgende:
[ afbeelding ]
De exclusives. Heb ze bijna allemaal.
er zijn maar 3 3D Mario games.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft iets persoonlijks natuurlijk. Ik vond New Super Mario Bros U echt geweldig, Mario Galaxy was ook leuk, maar wel minder. Mario 3D World was ook top, maar denk dat 2D platformen toch echt mijn voorkeur houdt.
Uit m'n hoofd:quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
er zijn maar 3 3D Mario games.
De rest is allemaal vaag 2D
super Mario 64, sunshine en galaxy 1 en 2quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:55 schreef Young_David het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd:
Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy 1 & 2, Super Mario 3D Land
Zijn er nu al 5
The hint is in the name. Het is zeker geen 2D.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
super Mario 64, sunshine en galaxy 1 en 2
3d land is niet echt 3d
de levels zijn zeeeeer lineaire.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
The hint is in the name. Het is zeker geen 2D.
Lineairiteit van de levels is niet relevant. Hoe de game speelt is relevant en dat is niet 2D. 2.5D is wellicht nog wat voor te zeggen,aar neigt veel meer naar 3D.quote:
maarja ik vind sunsine 64 en galaxy 382629 keer leuker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lineairiteit van de levels is niet relevant. Hoe de game speelt is relevant en dat is niet 2D. 2.5D is wellicht nog wat voor te zeggen,aar neigt veel meer naar 3D.
earthbound is leuk door de humor ik lag helemaal stuk van buzzbuzzquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Earthbound grijpt me niet echt, ben in dat 2e dorp, maar het is allemaal niet echt boeiend. Misschien ook maar gewoon stoppen met van die hele oude spellen opnieuw spelen. Weinig kunnen er nog mee met de spellen van nu. Wat van de oude Final Fantasy's pas ook gespeeld (VII, VIII en nu bezig met X) en het verhaal houdt het allemaal nog net overeind, maar sommige van de spelmechanismen zijn toch wat irritant hier en daar.
Twijfel hierdoor nog steeds Super Mario voor de SNES en ook Paper Mario te proberen. The Thousand Year door was echt geniaal, maar ik denk dat ik me dan ergens toch ga ergeren aan de graphics. Bij VII en VIII ging het wel doordat het op het kleinere Vita-schermpje is en X is natuurlijk opgepoetst en van de PS2 nog dus dat gaat prima, maar die oude graphics van de SNES vind ik soms maar niks. Misschien kan het bij Super Mario nog wel, doordat het een platformer is en gek genoeg kan ik het bij indies ook gewoon accepteren
Ik was pas ook een beetje mijn goede herinneringen aan sommige Gamecube titels kwijt. Wat zijn die werelden dan toch ineens leeg als je het vergelijkt met de Wii U. Graphics zijn niet het belangrijkste, maar dragen wel echt ontzettend bij aan de spelervaring.
Dat mag, maakt het niet 2D.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
maarja ik vind sunsine 64 en galaxy 382629 keer leuker.
Worlds is een gehandicapt broertje.
Je kan er best lol mee hebben. Maar de 2D en 3D zijn veel beter
Gewoon doen! Zijn games die het nooit van de graphics moesten hebben, dus daar zou je geen last van moeten hebben, briljantr gamesquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Earthbound grijpt me niet echt, ben in dat 2e dorp, maar het is allemaal niet echt boeiend. Misschien ook maar gewoon stoppen met van die hele oude spellen opnieuw spelen. Weinig kunnen er nog mee met de spellen van nu. Wat van de oude Final Fantasy's pas ook gespeeld (VII, VIII en nu bezig met X) en het verhaal houdt het allemaal nog net overeind, maar sommige van de spelmechanismen zijn toch wat irritant hier en daar.
Twijfel hierdoor nog steeds Super Mario voor de SNES en ook Paper Mario te proberen. The Thousand Year door was echt geniaal, maar ik denk dat ik me dan ergens toch ga ergeren aan de graphics. Bij VII en VIII ging het wel doordat het op het kleinere Vita-schermpje is en X is natuurlijk opgepoetst en van de PS2 nog dus dat gaat prima, maar die oude graphics van de SNES vind ik soms maar niks. Misschien kan het bij Super Mario nog wel, doordat het een platformer is en gek genoeg kan ik het bij indies ook gewoon accepteren
Ik was pas ook een beetje mijn goede herinneringen aan sommige Gamecube titels kwijt. Wat zijn die werelden dan toch ineens leeg als je het vergelijkt met de Wii U. Graphics zijn niet het belangrijkste, maar dragen wel echt ontzettend bij aan de spelervaring.
Ik vond New Super Mario Bros U 1 van de betere in de serie en ook van alle Mario spellen. Zo moeilijk bij tijd en wijlen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft iets persoonlijks natuurlijk. Ik vond New Super Mario Bros U echt geweldig, Mario Galaxy was ook leuk, maar wel minder. Mario 3D World was ook top, maar denk dat 2D platformen toch echt mijn voorkeur houdt.
Earthbound las ik net ook van dat het begin een beetje kut is, dus daar moet ik me maar even doorheen slaan denk ik ja. Eerst weer verder met mijn Witcher 3 verslaving als ik weer thuis ben. Topspel ook, terwijl ik na de eerste uren iets had van wat moet ik hier nou weer mee. Inmiddels topvermaak, net als Dragon Age Inquisition dat ook wasquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zijn games die het nooit van de graphics moesten hebben, dus daar zou je geen last van moeten hebben, briljantr games
other M is door die zelfde redenatie 2,5 D inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:43 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zijn volgens die redenatie The Legend of Zelda en Super Metroid dan 3D?
Ik ben nu in Fourside en ik vind de game ge-wel-dig! Eén van de leukste RPG's ooit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Earthbound grijpt me niet echt, ben in dat 2e dorp, maar het is allemaal niet echt boeiend.
Dit had ik dus ook. Hoe verder je komt, hoe beter de game ook wordt. De afsluiting is ook briljant, pure klasse. Hartverwarmendquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:27 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ben nu in Fourside en ik vind de game ge-wel-dig! Eén van de leukste RPG's ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |