Waarom blijven mensen iedere keer denken dat Nintendo door van alles de afgrond in gaat. Al doen ze er een jaar over om een CEO te vinden, zo snel vallen ze echt niet om.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben bang dat het bedrijf in de afgrond gaat,
Een kat in het nauw maakt rare sprongen...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen iedere keer denken dat Nintendo door van alles de afgrond in gaat. Al doen ze er een jaar over om een CEO te vinden, zo snel vallen ze echt niet om.
Again, wie zegt dat ze in het nauw zitten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen...
Omdat iwata tot de dood ceo was.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Again, wie zegt dat ze in het nauw zitten?
HA, voorlopig heeft Nintendo nog zoveel geld in huis dat ze nog 10 jaar verlies zouden kunnen draaien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen...
Dit weet ik ook wel, maar toch he.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
HA, voorlopig heeft Nintendo nog zoveel geld in huis dat ze nog 10 jaar verlies zouden kunnen draaien.
Het is een gezonder bedrijf als Sony
En toch heb ik zo het idee dat aandeelhouders e.d. daar niet heel tevreden mee zouden zijn en actie zouden ondernemenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
HA, voorlopig heeft Nintendo nog zoveel geld in huis dat ze nog 10 jaar verlies zouden kunnen draaien.
Het is een gezonder bedrijf als Sony
Daarom staat er kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En toch heb ik zo het idee dat aandeelhouders e.d. daar niet heel tevreden mee zouden zijn en actie zouden ondernemen
Balloon Fight had ik al op de 3DS gezet. Earthbound zal ik nog even halen, stond toch al op mn wenslijst.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:58 schreef nomar83 het volgende:
Dit weekend ga ik Balloon Fight, Kirby's Dream Land en EarthBound spelen. Voor Iwata.
Ik geloof dat Blops de betere is, maar dat heb ik van horen zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:24 schreef Zspirit het volgende:
Hallotjes,
Ik heb sinds kort een wiiu en ben op zoek nog een leuke splitscreen shooter.
Splatoon is al onderweg. Is er veel verschil tussen CoD: black ops 2 & CoD: ghosts?
Welke raadden jullie aan?
ja daar zit voor cod termen heel veel verschil in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof dat Blops de betere is, maar dat heb ik van horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |