Hopelijk ook wat beter ijs dan, want dat gelatelli spul was niet bepaald altijd even lekker. Chemische pistache kan ik me nog herinneren, overigens ook zo bij Ola.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Lidl investeert ca 250 miljoen in haar eigen ijsfabriek, ze hadden genoeg van leveranciersproblemen
http://www.bild.de/geld/w(...)n-42354976.bild.html
Wat Elleska zegt- ik vroeg me af wat er zo speciaal was aan de hagelslagquote:
Die rode 2,5l bakken met vanilleijs vind echt superlekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:39 schreef mytec het volgende:
[..]
Hopelijk ook wat beter ijs dan, want dat gelatelli spul was niet bepaald altijd even lekker. Chemische pistache kan ik me nog herinneren, overigens ook zo bij Ola.
maar ja die koffie is troepquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:51 schreef Thorical het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik dan wel weer sportief met die hagelslag.
Dit. En ook mini kitkats toch? (Of het was zo) Vroeger ook mini rittersport.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef Erasmo het volgende:
Vreemd genoeg heeft de Lidl al voor zover ik kan herinneren wel Haribo in het assortiment.
Bij de bushokjesposter staat wel dat de Coca Cola niet bij Lidl verkocht wordt, denk dat het hier gewoon aan de opmaak ligt dat het er niet bij staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:31 schreef Bartjebart het volgende:
Start Lidl in Nederland met de verkoop van A-merken? Bij de Coca-Cola Light staat immers niet vermeld dat deze niet bij Lidl verkrijgbaar is. Bij de rest wel...
In Duitsland hebben ze wel steeds vaker A-merken...
Ik zag gisteren de tv-reclame voorbij komen waarin die vermelding ook stond inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij de bushokjesposter staat wel dat de Coca Cola niet bij Lidl verkocht wordt, denk dat het hier gewoon aan de opmaak ligt dat het er niet bij staat.
En rosébier van Wittekerke geloof ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit. En ook mini kitkats toch? (Of het was zo) Vroeger ook mini rittersport.
En 1x bavaria bier
En minismarties.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit. En ook mini kitkats toch? (Of het was zo) Vroeger ook mini rittersport.
En 1x bavaria bier
Hier ook. Erg logischquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:06 schreef Erasmo het volgende:
De lokale Lidl heeft alle pinterminals vervangen door NFC geschikte. Behalve die bij de pinkassa's
Vorige wk 500gr bosbessen voor 2,99quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:27 schreef citywok het volgende:
Wat is er met de superzaterdag aanbiedingen gebeurd? Was vaak iets van fruit / groente voor een spotprijs. Sinds halverwege de zomer niet meer gezien.
Daar had ik me een poosje terug ook danig in vergist. Na een teugje direct alles in de kliko.quote:Op zondag 6 september 2015 10:28 schreef JaneDoe het volgende:
had van die mojitodrankjes uit de diepvries gehaald, want lekker makkelijk bij een feestje of visite
wat een gore troep is dat zeg! een allesoverheersende chemische muntsmaak, bah!
Die zip bags zijn ideaal!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:45 schreef soapie het volgende:
Verkopen ze niet meer van die diepvrieszakken op een rol, ik zie alleen die zip-zakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |